پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

 

 

 

1 نبردهای خود را انتخاب کنید.

عقب نشینی اجتناب ناپذیر است. هرچه بیشتر مقیاس بندی کنید ، بیشتر تکرار می شوند. به جای استرس بر روی چالش هایی که تأثیر محدودی در طرح کل امور دارند ، بر ابتکاراتی تمرکز کنید که در طولانی مدت به موفقیت شرکت شما کمک می کنند. از پذیرش اشتباهات نیز نترسید – در واقع ممکن است با اعتراف صریح به بی عیب بودن ، امتیازاتی از پاداش دریافت کنید.

ماریو پشف em > ، DevriX

2. روی نکات مثبت تمرکز کنید.

در یک تجارت همیشه اتفاقات خوب و بد رخ می دهد. اگر فقط روی چیزهای بد تمرکز کنید و هرگز موفقیت ها را جشن نگیرید ، چشم انداز انحرافی در مورد تجارت به شما می دهد و می تواند تمرکز بیش از حد شما روی جزئیات کوچک باشد. ممکن است تصور کنیم که کنترل داریم ، اما در واقع ، کنترل بسیار کمی در این کره خاکی وجود دارد. زمین به دور خورشید می چرخد. همه موارد دیگر اختیاری است.

David Boehl em > ، GraphicBomb

3 در خلوت فریاد بزنید.

استرس بمکد. اداره یک کار سخت است. و گاهی اوقات شما را در موقعیت وحشتناکی قرار می دهند (بله ، شاید ساخته خود شما باشد). بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ناامیدی خود را پنهان کنید. 10 دقیقه ، دو روز هر وقت وقت بگذارید تا واقعاً استرس خود را داشته باشید. یک مکان خصوصی پیدا کنید و حتی داد بزنید ، اجازه دهید خود جسمی شما با احساسات شما هماهنگ باشد. سپس نفس بکشید و بفهمید که بعد می خواهید چه کار کنید.

آرون شوارتز a > ، گذرنامه

4. آنچه اتفاق افتاده را مرور کنید.

من دوست دارم آنچه را که در آن شرایط اتفاق افتاده مرور کنم تا ببینم چه چیزی از آن آموخته ام و چه کارهایی ممکن است در آینده انجام دهم. یادگیری از آن به من کمک می کند تا حرکت کنم.

Serenity Gibbons em > ، NAACP

5. بخندش.

فقط بسیاری از مواردی که می توانیم کنترل کنیم وجود دارد ، پس چرا چیزهایی را که نمی توانیم عرق کنیم؟ هنگامی که یک شکست دارید ، آن را بخندید . برای عبور از آن کاری که باید انجام دهید ، انجام دهید اما اجازه ندهید از نظر ذهنی شما را از بین ببرد. شانس وجود دارد ، اگر در طرح بزرگ امور به وضعیت خود نگاه کنید ، این عقب نشینی چیزی جز تلنگر در راهی نیست که به آن می روید.

Zach Binder em > ، بل + پیچک em >

6. آن را یادداشت کنید.

گاهی اوقات نگرانی ها ممکن است در ذهن ما گیر بیفتد ، و فکر کردن مداوم در مورد آنها استرس آور است . نوشتن به شما کمک می کند تا آنها را از ذهن خود بیرون بیاورید. وقتی به ذهنتان خطور کرد به خود اجازه دهید نگرانی های خود را در یک دفترچه نگرانی بنویسید ، اما فقط به چند دقیقه زمان نوشتن محدود کنید و ادامه دهید.

Chris Christoff em > ، MonsterInsights

7. به بدترین حالت فکر کنید.

اگر چند مورد مطابق میل شما پیش نرود ، واقعاً آسان است که در یک نقطه پایین قرار بگیرید. راحت ترین راه برای حفظ آرامش راحت بودن با ایده بدترین حالت است. بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست؟ ممکن است مجبور شوید تجارت خود را تعطیل کرده و از ابتدا شروع کنید. اغلب به این فکر می کنید ، به زودی متوجه می شوید که موارد مهم مانند سلامتی و خانواده در زندگی شما چیست.

Sunny Desai em > ، گروه هتل دسای em >

8. به آن به عنوان یک فرصت نگاه کنید.

هر بار من به اصطلاح “ عقب نشینی را تجربه کرده ام ،” واقعاً یک لباس مبدل بوده است. مطمئناً ، جاده گاهی اوقات کمی دست انداز داشت ، اما چون من تمرکز خود را برای ایجاد هرگونه تغییر ، تغییر یا به روزرسانی برای جلوگیری از مسئله مشابه در آینده متمرکز کردم ، توانستم هر یک را به یک فرصت رشد بزرگ تبدیل کنم زندگی من به طور تصاعدی بهتر پیش می رود.

Justin Faerman em > ، مجله سبک زندگی آگاهانه em >

9. تصویر بزرگ را ببینید.

تمرکز خود را بر روی مواردی قرار دهید که می توانید آنها را کنترل کنید زیرا اتلاف وقت برای مواردی که نمی توانید ، شما را خسته می کند. تصمیم بگیرید که بر کدام جنبه های مشکل کنترل دارید و با توجه به منابع موجود برای رفع آن ، برنامه روشنی برای مرحله بعدی خود تدوین کنید. تمرکز بر روی آنچه می توانید تغییر دهید باعث می شود هنگام نزدیک شدن به شرایط ، احساس قدرت کنید و به شما اطمینان لازم را برای غلبه بر مشکل می دهد.

Michael Hsu em > ، DeepSky

10. انتظارات را مدیریت کنید.

استرس معمولاً ناشی از انتظارات نادرست است – ما در ذهن خود منتظر نتیجه ای بودیم ، اما در واقعیت اتفاق کاملاً متفاوتی رخ داد. اگر انتظارات را در ذهن خود رها کنیم ، پس استرس کمتری را تجربه خواهیم کرد ، به خصوص وقتی که تحت کنترل ما نباشد.

Jean Ginzburg em > ، Jean Ginzburg.com

11 به جای عکس العمل واکنش نشان دهید.

هنگام برخورد با مشکلات ، حفظ دیدگاه مهم است. من به خودم یادآوری می کنم که به جای واکنش به مسئله مورد نظر ، زیرا نحوه پاسخ من 100 درصد در کنترل من است. با دیدن منطقی یک مسئله ، می توانم ایده هایی درباره چگونگی غلبه بر یا حرکت به جلو از اینجا ایجاد کنم. شاید چیزی مطابق برنامه ریزی من پیش نرود – این به معنای ساده این است که من باید راه دیگری پیدا کنم.

Stephen Beach em > ، بازاریابی تأثیر صنایع دستی em >

12. یک برنامه مدیریت استرس ایجاد کنید.

برای کارایی بیشتر ، باید با استراحت و تعطیلات ، ورزش ، استراحت کافی و حفظ رژیم متعادل از خود مراقبت کنید. مراقبت از خود به شما کمک می کند تا روی آنچه می توانید کنترل کنید کنترل کنید. همچنین مهارت های مقابله ای ناسالم را حذف کنید ، مانند شکایت ، و به خود یادآوری کنید که وقتی سطح استرس شما بالا است ، با دوستانتان ملاقات کنید یا فعالیت مورد علاقه خود را انجام دهید.

بلر توماس em > ، eMerchantBroker

13. ایمان داشته باشید. h2>

من به عنوان یک کارآفرین مبتلا به اختلال اضطراب دوقطبی و عمومی ، همه چیز را در مورد استرس و عقب ماندگی می دانم. استراتژی من ساده اما سخت است: مراقبت های من را بر عهده خدا قرار ده. شانه هایی پهن دارد. شاید گفتن محبوب نباشد ، اما من به او اعتماد دارم. ما با رژیم ، خواب و ورزش از خود جسمی خود مراقبت می کنیم ، اما همچنین باید با ایمان از خود روحانی خود مراقبت کنیم ، دعا و همراهی.

رابی اسکات برتوم / em> ، Bull & Beard

14. مراقبه کنید ، سپس حرکت کنید.

مراقبه بخشی از برنامه روزمره من شده است. این به من اجازه می دهد تا تمام عوامل استرس زا را که به عنوان مدیر عامل شرکت ایجاد می شود ، تأیید کنم ، در حالی که خودم را سالم و سالم نگه می دارم. اختصاص دادن هر روز برای تنفس و یادداشت کردن نکات استرس زا در روز ، به من این امکان را می دهد که با یک ذهن روشن و ذهنیتی با انگیزه برای انجام کار پیش بروم.

استنلی میتین em > ، تولید فیلم واقعی

 

شورای کارآفرینان جوان (YEC) سازمانی است که فقط دعوت می کند و از آینده دارترین کارآفرینان جهان تشکیل شده است. با همکاری Citi ، YEC اخیراً BusinessCollective را راه اندازی کرده است ، یک برنامه مشاوره مجازی رایگان که به میلیون ها کارآفرین کمک می کند تا کسب و کار خود را شروع و رشد دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم