پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

نحوه نام بردن از تجارت خود: 12 نکته در مورد نامگذاری مشاغل

سئوالات زیادی وجود دارد که می توانید هنگام در نظر گرفتن نام تجارت جدیدی از خود بپرسید

آیا نام معنی دارد؟ آیا باید نام این تجارت را به نام خودم بگذارم؟ آیا نام دامنه موجود است؟ آیا محافظت از علامت تجاری وجود دارد؟ آیا می توانم نام را در یک بار فریاد بزنم و خجالت نکشم؟

با توجه به سئوالات زیادی که باید در نظر بگیریم ، تصمیم گرفتیم خودمان از 12 صاحب مشاغل کوچک یک سال بپرسیم: بهترین نکته برای کسی که می خواهد نام شغل خود را بیاورد چیست؟

ما بهترین نکات مربوط به نام تجاری را جمع آوری کردیم و پاسخ آنها را در زیر خلاصه کرده ایم.

business-owners-contributing-to-this-article 

سهولت هجی را امتحان کنید

ممکن است ساده به نظر برسد ، اما مطمئن شوید نام مارک منحصر به فرد است اما هجی آن آسان است! آخرین چیزی که می خواهید این است که شخصی درمورد کسب و کار شما در مکالمه بشنود و نتواند آن را در Google یا رسانه های اجتماعی پیدا کند زیرا نمی داند چگونه هجی آن را بنویسد. یک روش آسان برای آزمایش این است که به شرکت نام شرکت خود را بگویید و از او بخواهید آن را یادداشت کند. اگر مطابقت نداشته باشد ، ممکن است بهترین گزینه نباشد!

صنعت خود را کنار بگذارید

هنگام نامگذاری یک کسب و کار ، باید در نظر بگیرید که نامی را به آن اشاره کنید که به صنعت یا کاری که انجام می دهید اشاره دارد. نام ما Insura است ، ما یک شرکت بیمه مستقل در اوهایو هستیم. بدون دانستن این زمینه ، کسی فقط با شنیدن نام ما می تواند حدس بزند که در چه کاری مشغول هستیم! بهترین نکته من خلاقیت در مورد این است که چگونه می توانید کاری را که انجام می دهید به طرز هیجان انگیزی در نام کسب و کار خود بگنجانید.

-ویکی فرانکو ، Insura

آن را به مشتری خود وصل کنید

من و همسرم یک شرکت حقوقی دفاع جنایی و جراحات شخصی در منطقه سیاتل داریم. ما برای دفاع از آنها در پرونده هایشان ، از نزدیک با هم همکاری می کنیم ، بنابراین می خواهیم مطمئن شویم که نام شرکت ما نشان دهنده آن است. ما تصمیم گرفتیم نام شرکت خود را Will & Will قرار دهیم ، نام خانوادگی خود را به مارک تجاری خود تبدیل کنیم. ما این کار را انجام دادیم تا مشتریان ما بتوانند شخصاً به عنوان افراد با ما در ارتباط باشند و بتوانند در پرونده های خود به ما اعتماد کنند.

– دادگاه ویل ، اراده و اراده

مطمئن شوید که داستان دارد

شما بعنوان یک بنیانگذار شرکت ، صدها بار یک سوال را مطرح خواهید کرد: “معنی نام شرکت چیست؟” پاسخ شما کلید این است که آیا افراد نام شرکت را به خاطر می آورند. به عنوان مثال ، نام شرکت ما “Markitors” مخفف “بازاریابی + حسابرسان” است. من قبلاً حسابرس مالی بودم و یک شرکت بازاریابی تأسیس کردم که سعی داشت با آوردن حسابرسی های عمیق به بازاریابی تفاوت ایجاد کند. چرا آن حکایت سریع مهم است؟ زیرا مردم با داستان ها ارتباط برقرار می کنند. اگر نام کسب و کار داستانی سریع برای اشتراک گذاری ندارد که از کاری که کسب و کار انجام می دهد پشتیبانی کند ، کمی بیشتر به جستجوی نامی بپردازید که به یک داستان خوب کمک می کند.

-Brett Farmiloe ، نشانگرها

رشد شرکت را بخاطر بسپار

برای چند جلسه طوفان فکری ، گروهی از افراد مورد اعتماد خود را – افراد تیم ، صنعت و حتی چشم انداز خارج از خود – جمع کنید. به کلمات کلیدی نگاه کنید و سوراخ های خرگوش را از معنی کلمات ، مترادف و ایده های مرتبط پیروی کنید. هنگامی که اصطلاحات مختلف را با یکدیگر مخلوط و مطابقت دادید ، 3 مورد برتر خود را انتخاب کنید و چند هفته را برای درخواست بازخورد سپری کنید. این می تواند یک روند جالب باشد تا زمانی که خیلی سریع با یک نام ازدواج نکنید! پس از تصمیم گیری ، فراموش نکنید که چگونه ممکن است در بازارهای دیگر تصور شود که ممکن است به پایین ترین سطح برسید. از همه مهمتر ، شما می خواهید علائم تجاری ثبت شده یا مشکلات احتمالی کپی رایت را که ممکن است قبل از نهایی کردن نام کسب و کار شما ایجاد شود ، بررسی کنید.

-Amanda Mollindo ، مرکز نوآوری کارآفرینانه

تحقیق خود را انجام دهید

از آنجا که اکنون در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم ، تحقیق درباره نام دامنه های موجود بسیار مهم است. به جای انتخاب نام تجاری و سپس جستجوی آدرس وب خود ، بهتر است هر دو مرحله را همزمان انجام دهید. یافتن نام دامنه .com که به دنبال آن می گردید چالش برانگیزتر می شود و بنابراین باید آماده خلاقیت و انجام تحقیقات خود باشید.

-Audrey Hutnick، بازاریابی موج کوچک

به همه گزینه های خود نگاه کنید

استفاده از نامی که قبلاً گرفته شده اشکالی ندارد. به طور کلی ، حتی اگر یک کسب و کار دارای یک نام تجاری تجاری باشد ، آن مربوط به یک منطقه خاص و مورد استفاده است. به عنوان مثال ، یک نام تجاری مانند “Tiny Campfire” می تواند برای خدمات B2B دارای علامت تجاری باشد ، اما شما هنوز هم می توانید بدون تخلف از آن برای فروشگاه لباس یا رستوران استفاده کنید. به همین ترتیب ، صرفاً ثبت دامنه به معنای در دسترس نبودن آن است. ما برای کمک به مارک تجاری خود چندین دامنه از مالکان قبلی خریداری کرده ایم و شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

– مایکل الکسیس ، ساختمان تیمی

SERP را بررسی کنید

هر یک از ایده های خود را گوگل کنید و به آنچه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دارد توجه کنید. آیا تعداد زیادی تبلیغات پولی وجود دارد؟ آیا در حال حاضر وبلاگ شخصی با استفاده از این نام وجود دارد؟ نتیجه عجیب فرهنگ لغت شهری وجود دارد؟ اینها لزوماً معامله گر نیستند ، اما هنگامی که شما در لیست کوتاهی از نام های تجاری بالقوه قرار می گیرید ، می خواهید از فرصت های جستجوگرها یا چالش هایی که هر نام ارائه می دهد مطلع شوید.

-سیلی کلارک-کین ، Unstack

پاک کردن بیش از باهوش را انتخاب کنید

نمره دهی به حقوق دات کام برای یک کلمه ساخته شده ممکن است آسان تر باشد ، اما شما وقت ، پول و انرژی زیادی را صرف آموزش مشتری خواهید کرد. در صورت امکان ، نامی را انتخاب کنید که نشان دهنده پیشنهادات شما باشد.

-تیم توترهی ، رهبران طرح داستان

بازگشت به ریشه های خود

طوفان فکری و ایده های خود را بنویسید. در سال 2012 ، من یک جلسه طوفان مغزی بعد از ظهر را با یکی از دوستانم که سالها در تبلیغات در خیابان Madison گذرانده بود ، انجام دادم. وی این س askedال را پرسید ، “چگونه مشتری خود را قهرمان می کنید؟” بعد از یک بحث طولانی ، وبلاگی به یادم آمد که در سال 2008 راه اندازی کردم … صفحه وبلاگ “از زندگی روزانه لذت ببر” نام داشت. این مرا به عمق عمیق تر من تراز می کرد ، چرا که قبل از اینکه حتی یک تجارت را در نظر بگیرم. نام و پیشنهادات تجاری من امروز مانند زمانی که تمرین را انجام داده ام مطابقت دارد. من از دیدن این یادآوری روزانه لذت می برم که به من راهنمایی می کند که چرا کاری را که انجام می دهم انجام دهم.

-مارک جمنیک ، از زندگی روزانه لذت ببرید

ذات شرکت خود را تصرف کنید

مهمترین گام در نامگذاری کسب و کار شما درک صحیح دلیل وجود شرکت شماست. وقتی “چرا” خود را می فهمید ، یک مبدأ دارید که می توانید روایت جذاب خود را از آنجا شروع کنید. از همان مبدا ، سعی کنید اصل شرکت خود را در حداقل کلمات ممکن که می توانید به عنوان یک درب برای برقراری ارتباط با آن روایت استفاده کنید ، به دست آورید. آرم ها و نام شرکت ها داستان های کوچکی هستند که می خواهید تا آنجا که ممکن است به صرفه ترین روش بگویید. “_blank” title = “Briebug”> رشوه دادن

با بچه ها تماس بگیرید

یک شوخی قدیمی در مورد بررسی با گروهی از دانش آموزان میانه قبل از نامگذاری فرزند شما وجود دارد. از این گذشته ، اگر هر گروهی راهی بی رحمانه برای مسخره کردن یک نام بیاورد ، این دانش آموزان دوره راهنمایی هستند. خوب ، وقتی صحبت از تجارت شما می شود ، همین مورد نیز صدق می کند. وقتی به یک اسم اکتفا کردید ، از بچه های خود بپرسید که نظرشان چیست. از کسانی که در خانواده شما هستند با بچه های جوان س Askال کنید. از بچه های همسایه خود بپرسید. مطمئناً ، شما احتمالاً لطیفه های بسیار نازیبایی خواهید دید اما بعداً ممکن است باعث خجالت زیادی در خود شوید.

-مارک وارناس ، Red9

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم