پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

وقتی صحبت از استرس کمتر می شود ، ما باید مایل به ایجاد یک رویکرد جدید. روش های قدیمی برای کنترل استرس ما را شکننده و بدبخت می کند ، زیرا آنها مسائل اصلی فشار را شناسایی یا با آنها روبرو نمی شوند. بیشتر استرس امروز ناشی از احساس کمتر از استرس است. در محیط کار ، خانه و تقریباً در تمام فضاهای عمومی با اصطلاحات “خوب کافی نیست” عبارتی سمی است که باعث ایجاد عادت های بد می شود ، مانند استرس خوردن ، سو abuse مصرف مواد ، عادت های بد خواب و تمایلات به کار.

این رفتار سمی جای زخم های نسل های قبلی را دارد که به آرامی اما مطمئناً بخشی از “ماشین صنعتی” می شدند. اما دیگر لازم نیست که چنین فکری کنیم یا رفتار کنیم زیرا موفقیت در حال تعریف مجدد است. با این کار ، ما خود را به سمت سلامتی و خوشبختی توانمند می کنیم.

گرچه استرس ممکن است برای اکثر افراد بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی باشد ، روشهای انبوهی برای سازگاری وجود دارد. هدف شرکت در انتخاب های سالم برای تطبیق بهتر تجربه انسانی است. پذیرفتن تغییر ، انطباق با روند حرکت و انعطاف پذیری همه مهارتهایی هستند که بسیار کم ارزیابی شده اند. استرس در برابر کسانی که تصمیم می گیرند مثبت تر به آن نگاه کنند فروپاشیده می شود – به همین دلیل سازگاری مهم است.

دلیل اینکه زندگی می تواند استرس زا باشد این است که اجازه می دهیم چنین احساسی داشته باشد. ما استرس را انتخاب می کنیم. انجام می دهیم! این بدان معناست که چه بخواهیم و چه نخواهیم واقعیت های خود را ایجاد می کنیم. می خواهید کمتر استرس داشته باشید؟ تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نحوه تفکر و واکنش در برابر عوامل استرس زای ورودی را تغییر دهید. ادغام سازگاری فقط به معنای تغییر دادن چند عادت است که می تواند در مدت زمان کمتری از آنچه انتظار دارید انجام شود. تا زمانی که بخواهید در عمل خود ثابت قدم باشید ، ده برابر سود خواهید برد. انرژی خود را به سمت زندگی با استرس کمتر هدایت کنید و تماشای لذت خود را از طریق سقف و به کیهان مشاهده کنید.

بدانید که همه چیز موقتی است.

درک کنید که هیچ چیز نمی تواند همیشه ثابت بماند. زندگی بر اساس این اصول کار نمی کند. تنها ثابت تغییر است. وقتی بتوانید آن فلسفه را بپذیرید ، هر آنچه سر راه شما قرار می گیرد شروع به از دست دادن واکنش استرس خود می کند. به خود یادآوری کنید ، “این موقتی است و باید بگذرد” ، صرف نظر از شدت استرس. هرچه بیشتر به این الگوی فکری بپردازید ، زودتر به فضای ذهنی بسیار آرامش بخش و پایدار وارد می شوید.

فقط نفس بکشید.

نفس و توانایی آن در جریان دادن و حرکت به راحتی نمونه بارز سازگاری است. در حالی که ما زیاد به تنفس خود توجه نداریم ، تنفس یک روش کاهش استرس است. بر اساس اصول یوگا ، تنفس اوجیایی فقط در عرض چند دقیقه استرس را کاهش می دهد ، و سایر روش ها می توانند به کاهش استرس و تنظیم مجدد سیستم عصبی کمک کنند. برای تقویت نتایج ، تأییدات مثبت را به عنوان بخشی از جلسه نفس کشیدن خود اضافه کنید.

 

خوش بین بهینه باشید.

روی آنچه می تواند خوب پیش رود تمرکز کنید ، نه اینکه چه چیزی ممکن است اشتباه باشد. غیر واکنشی با تغییر زبان ابزاری است که عادت های بهتری ایجاد می کند و استرس را کاهش می دهد. به جای اینکه بگویید ، “من خیلی استرس دارم. من نمی توانم این را مدیریت کنم این خیلی زیاد است ، “چطور می خواهیم به دنبال یک عبارت متعالی تر مانند” این چالشی است که من می توانم آن را مدیریت کنم و با اطمینان زیادی به آن می پردازم. ” اگرچه این ممکن است در آغاز احساس عجیبی داشته باشد ، هرچه بیشتر راجع به خود صحبت کنید مثبت ، بیشتر طبیعی می شود. تغییر از تفکر منفی به مثبت کیمیاگری شخصی است و باید از ذهن شروع شود. بنابراین به مغز بگویید که چه فکری کند و اجازه ندهید شما را کنترل کند.

قبول کنید که شکست ضروری است.

پذیرش شکست بخشی از فرایند و تکامل به سمت استرس کمتر است. یادگیری از عدم موفقیت اتفاق می افتد: هر اشتباه درسی است در مورد چگونگی انجام کار بهتر. خودت را به خاطر اشتباهات نکوب ؛ در حقیقت ، به آنها به عنوان سنگ پله ها و نردبان ها نگاه کنید و شما را به سمت بهترین خودتان سوق دهد. هنگامی که شکست را در آغوش می گیرید ، بدن شما سازگار می شود ، که به شما کمک می کند تا به لبه های رشد و یا فراتر از آن بروید.

فضای خود را پیدا کنید.

سیستمی را تنظیم کنید که مبانی انعطاف پذیری را تقویت کند ، مانند یوگا روشهای> یا ذهن آگاهی . برای مثال می توانید با تغییر در عادت های کوچک یا کارهای روزمره ، افزایش سلامتی از طریق خواب بهتر و عادت های غذایی سازگاری را تقویت کنید. در حالی که در وسط تغییر هستید ، به نحوه واکنش ذهن و بدن خود توجه کنید. سپس کنترل دقیق آنچه را که ذهن می گوید کنترل کنید و به بدن بیاموزید که چگونه بمانید آرام در طی این اقدامات ذهن آگاهی حتماً در تقویت مثبت و اعتماد به نفس شرکت کنید.

اصول اساسی انعطاف پذیری عبارتند از:

    1. زندگی در جریان مداومی است.
    2. هرچه سریعتر متوجه این موضوع شویم ، بهتر است.
    3. و در انطباق با هر آنچه زندگی سر راهمان قرار دارد بهتر خواهیم شد.
    4. و هر چه زودتر بتوانیم زندگی را همانطور که هست بپذیریم.
    5. ما درک می کنیم زندگی یک سری اعمال و احساسات است که همیشه در حال تغییر است و ما را راهنمایی می کند ، فشار می آورد و ما را به چالش می کشد تا بهترین خودمان باشیم.

ما با انگیزه پیشرفت می کنیم و شما می توانید با انجام کارهای کوچک مهربانی ، بزرگترین تشویق کننده شما باشید. به راحتی می توانید این مواد غذایی را در خانه یا محل کار خود به عنوان یادآوری های آرام درباره چگونگی کاهش استرس و سازگاری با فشار ، چاپ و سنجاق کنید:

  • زندگی را همانطور که هست بپذیرید ، برای همیشه تغییر کند.
  • به طور مرتب نفس نفس بزنید.
  • کیمیاگری شخصی را انجام داده و تا حد ممکن واکنش نشان ندهید.
  • اشتباه کنید و خود را خیلی جدی نگیرید.
  • عادت های خوبی را تنظیم کنید که مفاهیم سازگاری را حفظ می کند.

 

عکس توسط اولنا یاکوبچوک / Shutterstock.com

Jacklyn Janeksela ، MFA ، نویسنده آزاد و شاعر است. خود آنلاین او ، یا همان نوشتن زندگی ، را می توان اینجا یافت. او برای طراحان فرهنگ ، هیجان ، کلنی عسل و غیره کار می کند. شعر او در میان شبکه ها پیچیده است. کیمیاگری گیاهی وی با خلاقیت طالع بینی مطابقت دارد ، می توانید اینجا پیدا کنید. او خودش را از طریق شعر ، سیارات و عکاسی کاوش می کند @ پرونده زنانه .

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم