پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

کلید یک زندگی خوشبخت ، موفق باعث ایجاد هوشیاری می شود انتخاب برای زندگی در “اکنون”. تنها زمان مهم لحظه فعلی است. این تنها مکانی است که می توانید در آن زندگی کنید و یاد بگیرید. زمان حال جایی است که می توانید تغییر ایجاد کنید. جایی است که می توانید واقعاً خود را ابراز کنید و فرصت بی حد و حصر را تجربه کنید.

خوش شانس در بین ما این را به روشی عمیق می داند. و آنها زندگی خود را بر این اساس زندگی می کنند. آنها می دانند که فرصتی برای سقوط وجود دارد و همه چیز را از دست می دهند. آنها مایلند “بازی زندگی” را انجام دهند ، زیرا می دانند شکست یک احتمال است ، اما آنها تصمیم می گیرند تا بر یک نتیجه پیروزمندانه تمرکز کنند. آنها مضطربند که در “مدرسه زندگی” شرکت کنند ، زیرا می دانند که در معرض مشکلات ، چالش ها ، از دست دادن ها و فاجعه ها قرار خواهند گرفت ، اما تا زمانی که آنها درس ها را بیاموزند ، پیروز می شوند و فرصت شکوفا می شود. به طور خلاصه ، آنها می دانند که هیچ تضمینی وجود ندارد … فقط گزینه ها . حق انتخاب راه خود. و این انتخاب هر ثانیه از هر روز اتفاق می افتد.

من می دانم که من هرگز نخواهم فهمید که زندگی یا زندگی بد برای من رقم خورده است و قرار نیست بدانم. اما اگر در هر لحظه با شجاعت ، صبر ، تفکر مثبت و نگرشی خوش بینانه شرکت نکنم ، هرگز نمی دانم از چه چیزی ساخته شده ام. همه اینها زمینه را برای فرصت هموار می کند.

 

من معتقدم فرصتها بعنوان فرصتهای بذری به وجود می آیند که با گذشت زمان به تدریج به خواسته شما تبدیل می شوند. با این حال ، بذر بدون مراقبت و تغذیه مناسب مورد نیاز رشد نخواهد کرد تا ریشه دواند و شکوفا شود. این شغل و مسئولیت شماست.

اگر در حال ایجاد یک طرح تجاری هستید ، یا اهداف خود را بنویسید ، یا واقعاً هر چیز دیگری که باید در طول روز انجام شود ، این به شما بستگی دارد که ابتدا حالت هوشیاری خود را ، که “باغ” شما است ، با افکار مثبت ، کلمات و نگرش مناسب پرورش دهید ، بنابراین فرصت بذر برای فرصت می تواند ریشه بزنید.

پس از کاشت بذر ، ادامه تغذیه بذر با جریان مداوم مواد مغذی از جریان های ایمان ، نگرش صحیح و مداوم طرز تفکر سازنده .

مهم است که به یاد داشته باشید که فرصت های بذر برای فرصت ها می توانند در بسیاری از موارد ظاهر شوند. آنها می توانند به صورت یک کتاب ، یک فیلم الهام بخش ، متن ترانه ، تبلیغات ، رویا ، ایده ای باشند که هنگام ورزش ، راه رفتن با سگ ، رانندگی با ماشین ، مکالمه با شما غریبه ، خرید یا دوش گرفتن – هر چیزی که شما را به اقدام الهام دهد. هر لحظه باید به روی آن باز باشید ، نه فقط درصورتی که صحیح تشخیص دهید.

مردم غالباً تعجب می کنند که چرا فرصت پیش آمده نیست. من معتقدم فرصت بیشتر از آنچه فکر می کنیم وارد زندگی ما می شود ، اما این سکون منفی خود ماست که ما را از تصدیق آن باز می دارد.

تصدیق هر لحظه به عنوان فرصتی برای انتقال و دریافت انتخاب شما و مسئولیت شماست. منظورم این است که ، گاهی اوقات فرصت در مقابل شما قرار می گیرد و فریاد می کشد ، “هی پل ، من اینجا جلوی تو هستم! از من سو advantage استفاده کن این همان چیزی است که شما خواسته اید. بیا ، بیدار شو و مرا تصدیق کن! من قرار نیست تمام روز اینجا باشم! ​​””

این را درک کنید: اگر کسی فرصت را نبیند غیرممکن است. و دلیل اینکه آنها نمی توانند آن را ببینند به دلیل نگرش آنها است. آنها ایمان ندارند. آنها در یک سر و صدا از تفکر منفی هستند. آنها با عصبانیت ، ترس ، حسادت ، احساس گناه یا ترکیبی از احساسات منفی دیگر مصرف می شوند. تمام احساسات منفی ، روحیه را نابود می کنند. آنها باعث می شوند که نور قسمت واقعی تری از شما نتابد.

به عبارت دیگر ، اگر در وضعیت هوشیاری مناسبی نباشید ، فرصت در تاریکی خاموش می ماند و در مدت زمان کوتاهی ، به راحتی محو می شود. هدف آن از بین رفته است.

بسیار مهم است که به این درک برسیم که خالق زندگی خود هستیم. ما بیش از آنچه تصور می کنیم سرنوشت خود را کنترل می کنند.

باید به یاد داشته باشیم که هر لحظه فرصتی برای استناد به قانون جهانی است. به زبان ساده ، هر چیزی را که به فکر ، انرژی ، تمرکز و توجه خود اختصاص دهید ، به زندگی خود جذب می کنید – خواه آن را در زندگی خود بخواهید یا در زندگی خود نخواهید. آنچه در مورد آن فکر می کنید و با صدای بلند می گویید همان چیزی است که ایجاد می کنید.

به شرطی که به محدود کردن روشهای تعریف و تقویت فکر کنید. “تو غیرممکن است” ، هرگز نمی توانید فرصت هایی را که برای شما در نظر گرفته شده تجربه کنید.

مسئولیت شما در قبال خود ، و همچنین در برابر قانون جهانی ، این است که از باطن آماده باشید و افکار خود را علیرغم بی عدالتی یا هرج و مرج اطراف خود مثبت و دوست داشتنی نگه دارید. این همان ایمان است.

 

عکس توسط @ vidana88 از طریق Twenty20

استیو ریزو تنظیم کننده نگرش است. نمی توانید در یکی از سخنرانی های اصلی وی شرکت کنید و با همان نگرش از آنجا خارج شوید. او یک متخصص توسعه شخصی ، کمدین ، ​​سخنران انگیزشی و نویسنده پرفروش است. تعجبی ندارد که وی به تالار مشاهیر سخنرانان ملحق شده است ، افتخاری که از سال 1977 به کمتر از 250 سخنران در سراسر جهان اعطا شده است. می توانید اطلاعات بیشتر را در کسب کنید www.steverizzo.com .

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم