پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

 

من قبل از راه اندازی اولین راه اندازی خود چند سال در شرکتهای آمریکایی بودم و یکی از مهمترین درسهایی که آموختم این است که اگر دور هم بنشینید و منتظر بمانید فرصتی برای ورود به مرکز توجه به شما داده شود ، مدت طولانی منتظر باشید به این دلیل که موفق ترین کارمندان منتظر فرصت هایی نیستند که فرصت خود را پیدا کنند – آنها آنها را ایجاد می کنند.

به جای اینکه منتظر بمانید رئیس شما یک چالش جدید را روی میز بیاورد – یا بدتر از آن ، منتظر بررسی عملکرد بعدی خود باشید تا در مورد چگونگی مقابله با اهداف سال گذشته صحبت کنید – در اینجا چند مرحله عملی وجود دارد که می توانید همین حالا برای اثبات انجام دهید که شما یک رهبر طبیعی هستید و آماده حرکت به سمت نردبان شرکت است.

 

فرصت پرورش

1 متخصص شوید.

هر زمینه استانداردهای خود را دارد. بدون یادگیری سبک Associated Press نمی توانید روزنامه نگار باشید. موفق باشید با دریافت یک برنامه مهندسی نرم افزار بدون درک کامل جاوا اسکریپت. اما همین که اصول را پایین آوردید ، به مهارت یا شایستگی کمتر شناخته شده – اما هنوز هم در دفتر کار خود نیاز دارید – برسید.

بگویید که از برنامه تجاری کالج تازه خارج شده اید. شما احتمالاً طناب های فروش ، بازاریابی ، حسابداری و موارد دیگر را یاد گرفته اید. پشت خود را بزنید ، اما متوجه شوید که این مهارت ها نسبتاً رایج هستند. چرا دنبال یک گواهینامه در مدل سازی پیشرفته مالی نیستید؟ اگر نکته خوبی برای بازاریابی دارید ، چرا در دوره های HubSpot در زمینه محتوا ، سئو یا بازاریابی ورودی شرکت نمی کنید؟ خیلی زود ، شما به عنوان متخصص منطقه خود شناخته می شوید. اینگونه بود که کار حرفه ای من به عنوان سخنران آغاز شد: من به عنوان معروف شهرت پیدا کردم به منبع برای افرادی که می خواستند در مورد superfans صحبت کنند ، بپردازم و طولی نکشید که آنقدر درخواست داشتم که تمام وقت صحبت کردم.

2. درگیری را در آغوش بگیرید.

درگیری در محل کار ممکن است راهی برای به دست آوردن دوستان به نظر نرسد ، اما لازم نیست مخرب باشد. مت لوی ، بنیانگذار Credera ، در مجموعه ای از پست های وبلاگ اینکه چگونه با راب بورگو – که او به تازگی به عنوان مدیرعامل شرکت دعوت شده بود – از پای او خارج شد. با بحث محترمانه در مورد اختلافات و اعتماد سازی عمدی ، لوی و بورگو اکنون دوستان صمیمی هستند. قدرت مشارکت آنها در همان درگیری اولیه استوار است.

با همکاران خود درگیری غیرضروری ایجاد نکنید ، اما یا از آن فرار نکنید. به عنوان فرصتی برای درک بهتر کسی که 40 ساعت در هفته در آنجا می گذرانید ، مشاهده کنید. احتمال این وجود دارد که فرد مقابل نیز به همان روش پاسخ دهد. سرقفلی کمتر از آنچه تصور می کنید مسلم است.

3 کمک بخواهید.

در ابتدا ، درخواست کمک ممکن است برعکس ایجاد فرصت های شخصی به نظر برسد. اما اثر بن فرانکلین را در نظر بگیرید: با درخواست لطفی کوچک از کسی ، شما آنها را برای خود دوست دارید دلیل آن این است که ، وقتی به کسی کمک می کنید ، مغز شما با این تصور که حتماً آن شخص را دوست دارید ، اقدامات شما را منطقی می کند.

ریشه فرصت ها روابط شخصی است. اثر بن فرانکلین برای ایجاد یک اثر قابل اعتماد یک شبه کافی نیست ، اما می تواند دانه باشد. برای جوانه زدن آن ، آن را به همان روشی که دوستانه دوست دارید پرورش دهید. جایی بین 70 و 85٪ مشاغل از طریق شبکه یافت می شوند – به عبارت دیگر ، ایجاد روابط. من در طی این سالها به بیش از دوازده دوست کمک کرده ام تا شغل پیدا کنند و اکثر افرادی که در پست های مختلف استخدام کرده ام توسط یکی از دوستان یا آشنایان آنها معرفی می شوند.

4 راه حل های کارخانه را به اشتراک بگذارید.

در هر شرکتی نحوه مدیریت فکر می کند و کارها چگونه انجام می شوند و نحوه واقعی انجام آنها دو چیز متفاوت است. اما در حالی که مدیران اغلب دلایل خوبی برای تحت فشار قرار دادن برخی فرآیندها یا محصولات دارند ، گاهی اوقات آنها به سادگی به فکر روش کارآمدتر نیستند. حداقل در فرهنگ های سالم شرکت ، رهبران مردم را به خاطر این کشفیات مجازات نمی کنند. رهبران به آنها پاداش می دهند.

اگرچه مدتی طول کشید تا شرکت تولید کننده کالاهای مصرفی 3M به فکر رسیدن به ایده بپردازند ،

5. مربی باشید.

به همان اندازه که مربیگری به نفع منتبی است ، می تواند همچنین یک تقویت حرفه ای برای مربی باشید. راهنمایی برای دیگران مهارتهای رهبری و ارتباطی را ایجاد می کند: ردیابی نقاط قوت و ضعف ، توضیح دیپلماتیک مسائل و ارائه مشاوره حمایتی برای مشاوره و همچنین نقش مدیریت کلیدی است.

اما راهنمایی کاری بیش از مهارت های رهبری را به همراه دارد و مدیران را به خود جلب می کند. هنگامی که آن منتیت بالغ شد ، حدس بزنید که در صورت نیاز به یک بنیانگذار ، مشاور یا سرمایه گذار به چه کسانی نگاه خواهند کرد؟ حدس بزنید سایر کارمندان وقتی پروژه یا فرصتی جدید در ذهن دارند به چه کسی مراجعه می کنند؟ پیش بینی چگونگی کار دشوار است اما مشاوره ناگزیر برای هر دو طرف نتیجه خوبی دارد.

با دنبال کردن یک کتابچه راهنمای کاربر نمی توان فرصت ها را ایجاد کرد ، اما زیبایی آنها این است. اگر فرصت ها به سخت کوشی و سودمندی احتیاج نداشتند ، همه آنها توسط افرادی استفاده می شدند که آنها را به دست نیاورده اند. و آیا واقعاً نوعی محیط است که هر یک از ما می خواهد در آن کار کند؟

 

عکس توسطanniespratt از طریق Twenty20

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم