پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

انگیزه شما برای پس انداز پول

همه ما می خواهیم پس انداز کنیم. و بعضی از ما نسبت به دیگران بهتر هستیم – اما این چیزی است که هرکسی می تواند یاد بگیرد.

برای انجام این کار ، باید درمورد چرا پس انداز کنیم (و پس انداز نمی کنیم). مردم به طور طبیعی یا پس انداز هستند و یا هزینه کننده. شما پس انداز کنندگان طبیعی ممکن است فکر نکنید که لازم است این مطلب را بخوانید. اما سخت محکم نگه دارید – پس انداز بیش از آنچه فکر می کنید وجود دارد. و هزینه کنندگان ، قول می دهم این یک مکالمه خسته کننده برای پس انداز نخواهد بود. در واقع این کار شما را آماده می کند تا پول خود را صرف چیزهایی کنید که واقعاً ارزش آنها را دارید.

بسیاری از ما به پس انداز کردن همه چیز اشتباه فکر می کنیم. خسته کننده است یا مانند یک بار ، یک هزینه اضافی که توانایی پرداخت آن را ندارید ، یا چیزی که مانع آنچه در حال حاضر می خواهید ، می شود. ما فراموش می کنیم که پس انداز پول در واقع یک لذت است. شما دریافت می کنید تا بخشی از هر دلار را برای خود و آینده خود پس انداز کنید! گذشته از پس انداز صندوق اضطراری ، هنگام پس انداز ، معمولاً برای یکی از آرزوهای خود پس انداز می کنید: کاری که می خواهید تجربه کنید یا بخرید یا انجام دهید. مشاهده رشد حساب پس انداز شما – دانستن اینکه همه پول به سمت چیزی که می خواهید می رود – در واقع بسیار سرگرم کننده است! پس چرا بسیاری از ما این را از دست می دهیم؟ زیرا ما ارتباط بین پس انداز و خواب دیدن را درک نمی کنیم.

به همین دلیل است که ما می خواهیم کاری را انجام دهیم که انتظار آن را ندارید: ما در مورد چگونگی خواب خود صحبت خواهیم کرد. زیرا اینکه چگونه خواب می بینید با نحوه پس انداز ارتباط دارد. من این را در کتاب خود خود بدانید ، پول خود را بدانید جستجو می کنم. در اینجا بخشی از کتاب آورده شده است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه در سال 2021 پس انداز کنید.

ارتباط بین پس انداز و خواب دیدن

همه ما بهانه یا دلایلی داریم که چرا پس انداز نمی کنیم. من همیشه در کار خود آنها را می شنوم. بیایید به رایج ترین دلایل پس انداز نکردن و آنچه در واقع ریشه همه آنها است نگاه کنیم:

  1. شما به اندازه کافی درآمد کسب نمی کنید.
  2. شما بیش از درآمد خود هزینه می کنید.
  3. بدهی شما را سنگین کرده است.
  4. شما در یک کلاس پول بزرگ شده اید که پس انداز را غیرممکن یا مهم ارزیابی می کند.

آیا هیچکدام از اینها آشنا به نظر می رسد؟ آیا شما برای تأمین هزینه های زندگی خود هر ماه تلاش می کنید ، چه رسد به این که پس اندازهای خود را برای شرایط اضطراری صرف کنید؟ آیا پس انداز حتی در رادار شما است؟ این دلایل ممکن است منطقی به نظر برسد ، اما بیایید نگاهی دقیق به آنچه واقعاً می گذرد بیاندازیم.

یکی از دوستان من در کلاس Unaware Classroom بزرگ شد. والدین او هرگز در مورد اهمیت پس انداز پول صحبت نکردند ، بنابراین او هرگز نگران انجام این کار نبود. او در کل زندگی حرفه ای خود به عنوان نویسنده حقوق مناسبی کسب کرده بود ، اما پس از یک دهه ، چیزی برای نشان دادن آن نداشت – پس اندازی هم نداشت. سپس یک روز او یک فوریت پزشکی داشت که هزاران دلار بدهی برای او داشت. او نمی دانست که این اتفاق ممکن است بیفتد تا زمانی که اسکناس ها شروع به غلطیدن کنند. همانطور که با این واقعیت روبرو شد که راه فرار از بدهی چه کاری لازم است ، دو چیز می دانست: عدم اطلاع او از پس انداز نکردن هزینه بر بود و هرگز می خواست دوباره در آن موقعیت باشد آن وقت بود که فهمید به برنامه ای برای پولش احتیاج دارد.

اگر این کتاب را می خوانید و پس انداز نمی کنید ، بدانید که تنها شما نیستید. چهل و هفت درصد آمریکایی ها کمتر از 1000 دلار پس انداز برای شرایط اضطراری دارند. اما همچنین بدانید که نداشتن پس انداز ، هشداری برای دو مشکل بزرگ است. اولین مشکل این است که خانه شما نظم ندارد. شما آماده نیستید حتی اگر به نظر می رسد اوضاع به خوبی پیش می رود ، اگر برنامه ای برای پول خود ندارید که شامل پس انداز باشد ، فقط قبل از بازدیدهای غیرمنتظره زمان بر است و شما یک مشکل اساسی دارید. زندگی قرار است چند منحنی برای شما ایجاد کند: یک فوریت پزشکی ، از دست دادن شغل ، واحد تهویه مطبوع خاموش می شود ، طوفان به خانه شما آسیب می رساند ، شما در راه کار به یک گوزن ضربه می زنید. داشتن صندوق اضطراری اختیاری نیست. در برخی از مواقع شما به یکی از آنها احتیاج خواهید داشت. اگر امروز پس انداز ندارید ، زمان نظم دادن به خانه خود همین الان است.

اما نداشتن پس انداز نیز علامت هشدار دهنده مشکل دوم است: این که با رویاهای خود هماهنگ نباشید. اکثر مردم به این موضوع فکر نمی کنند که پس انداز و رویاپردازی چقدر با یکدیگر ارتباط عمیقی دارند. اما اگر پس انداز نمی کنید ، به این معنی است که برای رسیدن به رویاهای خود تلاش نمی کنید. شما به جای اینکه به طور مداوم در جهت یک چیز معنادار کار کنید ، احتمالاً فقط از یک کار به کار دیگر و یک شهر به شهر دیگر شناور هستید. و وقتی این اتفاق می افتد ، معمولاً به این دلیل است که شما هیچ تصوری از رویاهای خود ندارید. همچنین ممکن است کمی در اینجا و اندکی در آنجا پس انداز کنید ، اما باید به رویاهای خود ضربه بزنید تا پیشرفت واقعی را ببینید.

رویاها در واقع برای زندگی مالی شما بسیار مهم هستند زیرا به شما کمک می کنند آنچه را برای شما مهم است ارزیابی کنید و انگیزه شما را برای پس انداز طولانی مدت فراهم کنید. تا زمانی که شما یک پس انداز سخت گیر نباشید ، پس انداز به خاطر پس انداز معنی دار نیست. اما وقتی شما واقعاً چیزی را می خواهید ، هیچ کس نمی تواند مانع از پس انداز آن شود و برای تحقق آن سخت تلاش کند. اگر می خواهید رویاهای بازنشستگی خود را برآورده کنید ، با خوشحالی هر ماه 15 درصد درآمد خود را کنار می گذارید. اگر به شدت به مبارزه با فقر در شهر خود اهمیت می دهید ، روش های بیشتری برای کاهش هزینه های خود پیدا می کنید تا بتوانید به طور منظم کمک مالی کنید. اگر آرزو دارید فرزندی را به فرزندی قبول کنید ، سالها فداکاری می کنید تا او را به خانه بیاورید. چرا؟ زیرا پس انداز به شما آزادی می دهد تا رویاهای خود را دنبال کنید.

راشل کروز نویسنده پرفروش شماره 2 ملی ، کارشناس مالی و مجری نمایش راشل کروز است. از سال 2010 ، راشل در Ramsey Solutions خدمت کرده است ، جایی که به مردم آموزش می دهد از بدهی اجتناب کنید ، پس انداز کنید ، بودجه و چگونگی برنده شدن با پول در هر مرحله از زندگی. وی سه کتاب پرفروش را تألیف کرده است ، از جمله زندگی خود را دوست داشته باش ، نه آنها را و بچه های هوشمند پول هوشمند که با پدرش دیو رمزی نوشت. آخرین کتاب او خودت را بشناس ، پول خود را بشناس: کشف کن چرا پول را به روشی که می توانی اداره کنی و آنچه در این زمینه انجام می دهی در ژانویه 2021 منتشر می شود. راشل را در توییتر ، اینستاگرام ، Faceboo k و ” youtube=”VW”>> YouTube = VW>> YouTube = VW>> YouTube = YouTube = “https://www.google.com/url؟q=https://www.youtube.com/rachelcruze&source=gmail&ust=1609867310451000&usg=AFQjCNEcnIFfE6PnFi3MY-07>” بصورت آنلاین در RachelCruze.com .

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم