پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

قابلیت فروش چیست؟

قابلیت فروش شامل اطلاعات ، محتوا ، ابزارها ، سیستم عامل ها یا فرایندهایی است که به تیم های فروش کمک می کند عملکرد موثرتر و موثرتری داشته باشند و در نتیجه فروش و در نهایت درآمد را افزایش دهند. این ابزارها به نمایندگان فروش کمک می کند تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند و شامل تجزیه و تحلیل برای کمک به تیم های فروش و بازاریابی با بینش داده ها در مورد موفقیت یا عدم موفقیت فرآیندهای خود هستند.

عوامل اصلی امکان فروش عبارتند از:

  • اتوماسیون فروش و بازاریابی برای ساده سازی فرآیندهای خود با گردش کار خودکار.
  • فناوری ارتباط با مشتری (CRM) شامل تمام اطلاعات موجود و بالقوه ارتباط با مشتری و تعامل با آنها در یک مکان است.
  • مدیریت محتوا برای کلیه مواد بازاریابی در دسترس تیم فروش برای سازماندهی و در دسترس بودن جهت توزیع.
  • آموزش در مورد روند فروش ، ابزارها ، تجزیه و تحلیل ها و معیارها ، بنابراین تیم های فروش از آنها استفاده می کنند و به طور مناسب از آنها استفاده می کنند.
  • تجزیه و تحلیل و گزارشات داده برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و مشاهده همه اطلاعات مربوطه.
  •  
  •  
  •  

برای اجرای بهتر استراتژی های فروش خود در سال 2020 ، نکات زیر را دنبال کنید و در سال آینده قادر خواهید بود هم نیازهای فروش خود و هم اهداف فروش خود را برآورده کنید.

نکته شماره 1 جمع آوری داده ها

در سال 2020 ، بیش از هر زمان دیگری ، اطمینان از جمع آوری اطلاعات مربوطه و ذخیره آنها در CRM متمرکز بسیار مهم خواهد بود ، بنابراین تیم های فروش می توانند زمان بیشتری را برای فروش و زمان کمتری را برای جمع آوری ، مکان یابی و دسترسی به داده ها.

با توجه به Forbes ، نمایندگان فروش کمتر از 36٪ از وقت خود را صرف فروش می کنند. جمع آوری اطلاعات دقیق و در دسترس بودن آنها برای نمایندگان فروش شما ، این تعداد را در سال 2020 افزایش می دهد.

نکته شماره 2 همکاری ، ارتباط و بازخورد

برای اطمینان از موثرترین تیم فروش ممکن در سال 2020 ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که خطوط ارتباطی زیادی بین فروش ، بازاریابی و مدیریت در کنار ارتباطات گسترده آنها با مشتریان بالقوه وجود دارد.

با کانالهای ارتباطی داخلی ، تیمهای فروش باید بتوانند بازخورد مداوم و افزایش بهره وری را ارائه دهند.

نکته شماره 3 پیاده سازی ابزارهای پیشرفته

مطمئناً ، 2020 باعث افزایش اتوماسیون فرآیندهای فروش و بازاریابی می شود. با استفاده از ابزارهای پیشرفته اتوماسیون ، تیم های فروش می توانند برتری داشته باشند زیرا برخی از کارهای معمولی و تکراری را می توان به طور خودکار برای آنها انجام داد. لازم به ذکر است که به حداقل رساندن خطای انسانی با فرآیندهای خودکار نیست.

این ابزارها همچنین با ارائه تکرار زمان بسیار بیشتری برای فروش واقعی به افزایش فروش کمک می کنند. بیایید این واقعیت را بپذیریم که هیچ کس بخاطر خودکار سازی چنین فرآیندهایی شغل خود را از دست نخواهد داد. برعکس ، هر کارمند به سادگی قادر خواهد بود کارهای بزرگتر و مهم تری را بر عهده بگیرد و کارهای دیگر را به ربات ها بسپارد.

نکته شماره 4 وثیقه فروش را قابل دسترسی کنید

تیم های بازاریابی ساعت ها وقت صرف ساختن محتوای چشم نواز و مرتبط برای تیم های فروش می کنند تا در این زمینه استفاده کنند. متأسفانه ، اگر به طور صحیح از آنها مراقبت نشود ، می توانند در اعماق پرونده های گسترده سازمان دیده نشده و برای همیشه از بین بروند. در سال 2020 ، ایجاد هدف ، ایجاد ، ذخیره و ارائه وثیقه فروش در صورت تقاضا ، راهی مهم برای تأمین قابلیت فروش خواهد بود.

خودکار کردن وثیقه های بازاریابی برای سهولت در طراحی و توزیع آنها نیز می تواند به تیم های فروش در سال 2020 کمک قابل توجهی کند.

نکته آموزش شماره 5

سرانجام ، اگر تیم فروش خود را در زمینه ابزارهای فروش خود آموزش ندهید ، تمام تلاش شما در سال جدید قابل تأیید نخواهد بود. این می تواند با یک فرآیند پردازشی شروع شود مانند روشی که ممکن است برای مشتریان جدید استفاده کنید اگر یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار باشید. به آنها در مورد تمام اطلاعات CRM و تمام ادغام های آن آموزش دهید و تیم شما بیشتر تصویب می کند و به استفاده از آن ادامه می دهد.

هر چند فقط آن را در آنجا رها نکنید. شما باید مداوم و آموزش مداوم در مورد این ابزارها داشته باشید زیرا آنها به طور مداوم در حال پیشرفت و پیشرفت هستند.

در نتیجه h2>

آنها می گویند عقاید 20/20 است ، اما این جمله جدید برای شما وجود دارد: “آینده نگری 2020 است.” با پیروی از نکاتی که در اینجا ارائه شده است ، آینده نگری در مورد آنچه می تواند به شما در موفقیت در سال آینده کمک کند ، خواهید داشت. اگر به دنبال CRM هستید که بتواند موثرترین فروش فروش را برای تیم شما فراهم کند ، Agile CRM دارای ویژگی هایی برای انجام این کار است ، از جمله اتوماسیون فروش و بازاریابی ، ابزارهای ارتباطی ، گزارشگری و آموزش غیر حضوری.

ممکن است قابلیت فروش فقط موردی باشد که برای افزایش فروش خود در سال 2020 نیاز دارید. تیم و سازمان شما با ابزارهای مناسب و آموزش مناسب پیشرفت خواهند کرد. اگر می خواهید ببینید آیا Agile CRM برای تیم های فروش و بازاریابی شما کار می کند ، به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم