پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

جیمز همرزلی ، مدیر عامل شرکت مشاوره رشد خوب ، این هفته در یک سخنرانی در Econsultancy Live ، استراتژی را به عنوان هنر تخصیص کمیاب توصیف کرد. منابع برای به دست آوردن مزیت رقابتی.

با استفاده از این فلسفه در تجارت الکترونیکی ، موفقیت طولانی مدت محصول استراتژی مبتنی بر داده است ، جایی که بینش عملی به نوآوری در پی حل مشکلات مشتری دامن می زند.

این امر شامل استفاده از داده ها برای نشان دادن این است که چرا مشتریان کاری را که در کانال های دیجیتال انجام می دهند انجام می دهند و چرا آنها همیشه همیشه همانطور که بازاریابان می خواهند عمل نمی کنند. بدون این درک ، یک استراتژی تجارت الکترونیکی دستیابی به اهداف تجاری کمتر خواهد بود.

جلسه Live Econsultancy را تماشا کنید ، “استراتژی موثر مشتریان را اولویت قرار می دهد ، نه فناوری “، در صورت تقاضا

“یک محصول یک سفر را طی می کند. از مشتری که در بازار به آن نگاه می کند [و] نام تجاری در نقطه کنجکاوی و ملاحظه ظاهر می شود ، ورود به سیستم زیست محیطی یک برند ، معامله و سپس وکالت. آیا آنها دوباره آن را می خرند یا شما را توصیه می کنند؟ هر بخش در هر مرحله زیربنای فرآیند قرار می گیرد. ”

“فرآیند” بینش “به مارک ها کمک می کند تا هدف تجاری و داستان موفقیت و شکست را درک کنند ، و این یک سازمان را قادر می سازد برای حل مشکلات مشتری که شناسایی می شود ، فرایند” نوآوری “را طی کند.”

درست کردن مدل عملیاتی

Hammersley و Good Growth از این مدل یکپارچه برای طیف وسیعی از مشتریان از جمله کانال 4 ، Kraft Heinz ، boohoo و Wickes استفاده می کنند ، اطمینان حاصل می کند که مشتریان از داده های غنی خود برای آزمایش و یادگیری سفرهای مشتریان خود و بهبود نتایج تجاری استفاده می کنند.

اگرچه بسیاری از بازاریاب ها می گویند برای کمک به آنها در رسیدن به اهدافشان الگوی انتساب دارند ، اما همرزلی خاطرنشان می کند که داده های آنها اغلب به اندازه کافی قوی و قابل اعتماد نیستند تا تفکر تیم بازاریابی را تأیید کنند. این می تواند به معنای این باشد که فعالیتهای مهم بازاریابی ، مانند جستجوی ارگانیک ، کم ارزش هستند.

“همرسلی” گفت: “استراتژی موثر نیست ، مگر اینکه بین تفکر و عمل تراز مشخصی وجود داشته باشد.” “در قلب این مسئله درست ساختن مدل عملیاتی است ، بنابراین هدف ، استراتژی و مدل کسب و کار شما روشن است. شما باید به این فکر کنید که چگونه آنها برای درآمدزایی با هم کار می کنند. ”

به مشتریان گوش دهید و در هر مرحله اندازه گیری کنید

سارا زنیدریک ، مدیر خدمات مشتری در Good Growth ، چگونگی استفاده از Kraft Heinz از مدل یکپارچه برای سرعت بخشیدن به استراتژی دیجیتال خود در اولین قفل Covid-19 را بیان کرد.

صاحب نام تجاری می خواست به افرادی که نمی توانند به مغازه ها بروند کمک کند ، بنابراین Heinz To Home ، یک وب سایت تجارت الکترونیکی مستقیم برای مصرف کنندگان را ایجاد کرد. این ابتکار با بسته های Heinz Bundles (ترکیبی از موارد مورد علاقه Heinz) آغاز شد و مشتریان می توانستند بصورت آنلاین سفارش دهند و بسته هایی را مستقیم به خانه خود یا شخص دیگری به عنوان هدیه ارسال کنند.

“نوآوریک” گفت: “نوآوری به سرعت اتفاق افتاد ، زیرا ما به مشتریان گوش فرا می دادیم و بازخورد زیادی درباره آنچه مردم از کانال می خواستند دریافت می کردیم.” “ما بسته های جدید ، دامنه ای از نوزادان و هدایای شخصی را برای افزایش مشارکت راه اندازی کردیم. به زودی از ما خواسته شد که این ایده را در ایرلند و استرالیا راه اندازی کنیم. ”

“مهم است ،” Znideric گفت ، “این است که شما از ابتدا چارچوب اندازه گیری صحیحی را برای اندازه گیری کارایی و بازخورد در هر مرحله از تجربه مشتری در اختیار داشته باشید.”

از داده ها برای ایجاد تغییر استفاده کنید

مشاور ارشد Good Growth ، Tori-Hermione Baker ، اضافه کرد که مارک ها هنگام بررسی استراتژی دیجیتال خود برای سال 2021 باید دو نکته را درک کنند. مورد دوم ، دیدگاه کوچک مشتریان خودشان است ، بنابراین می توان به افراد بهتر خدمات داد و روابط شخصی را تقویت کرد.

بیکر گفت: “استفاده از داده ها و شخصی سازی مارک ها را قادر می سازد تجربیاتی را از بین ببرند که اصطکاک را برطرف کرده و ارزش واقعی را به زندگی مشتریان اضافه می کنند.” “درک مشتری یک علم است. شما باید داده ها را به بصیرت و بینش را به عملی تبدیل کنید ، که باعث ایجاد نوآوری و تغییر می شود. ”

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم