پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه
شال و روسری

راهنمای خرید شال و روسری

راهنمای خرید شال و روسری جهت یک خرید مناسب              

بخش بسیار کاربردی از لباس زنانه؛ روسری و شال می‌باشد. تنوع در روسری و شال بسیار زیاد است. به طوری‌که برای خرید این دو باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. راهنمای خرید شال و روسری به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. برای خرید لازم است مواردی همچون فصل؛ رنگ؛ طرح؛ شکل؛ اندازه و سلیقه خود را مد نظر قرار دهید. دقت کنید موارد دیگری همچون رنگ لباس یا مانتو؛ رنگ پوست، فرم صورت تاثیر مستقیمی بر انتخاب و خرید شما دارد. تمام این موارد می‌تواند در جذابیت و زیبایی بیشتر چهره شما موثر باشند.

نوع پارچه و جنس شال و روسری               

شال و روسری دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. نوع پارچه و جنس آن با توجه به محیط و فصل مورد استفاده با یکدیگر متفاوت می‌باشد. معمولا برای تابستان که هوا گرم است روسری و شال جنس حریر؛ نخی؛ لمه و …. طرفدارن زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. برای فصل زمستان روسری و شال پشمی؛ ابریشمی؛ بافتنی و حوله‌ای بیشترین کارایی را دارند.


انتخاب شال و روسری مناسب هر فصل

فصل‌ها دارای آب و هوای متفاوتی هستند. بنابراین لازم است با تغییر فصل؛ جنس شال و روسری شما نیز تغییر کند. معمولا برای فصل بهار تنوع بسیار زیاد می‌شود و پارچه‌های جدید با توجه به مد؛ رونمایی می‌شوند. در برخی شهرها در فصل بهار همچنان باران و برف می‌بارد. در این مناطق لازم است شال و روسری کلفت یا پشمی استفاده کنند. برخی مناطق در فصل بهار شرایط آب و هوایی بسیار گرم و شرجی دارند؛ که باید از روسری نازک و نخی استفاده کنند. بنابراین شرایط آب و هوایی تاثیر مستقیمی در خرید شما دارد. برای اطلاع از چگونگی خرید؛ حتما راهنمای خرید شال و روسری را مطالعه کنید.

محصولاتی از جنس ابریشم؛ حریر؛ نخی؛ ساتن؛ لمه و …. برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. جنس حریر دارای دو مدل می‌باشد. حریر معمولی و حریر کش؛ که از هر دو مدل برای تولید این محصولات استفاده می‌کنند. حریر معمولی بسیار با کیفیت؛ نازک و لطیف است و هر ساله فصل بهار مدل‌های جدید آن به بازار می‌آید و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

شال و روسری
شال و روسری

 

شال و روسری نخی

تولید این محصول در تمام فصل‌ها کاملا مشاهده می‌شود. شال و روسری نخی دارای اندازه؛ ابعاد؛ رنگ و طرح‌های مختلفی می‌باشد. طرح و جنس این محصول به گونه‌ای است که افراد با هر سلیقه‌ای آن را خریداری کرده و از آن استفاده می‌کنند. این محصول بسیار مناسب فصل بهار و تابستان می‌باشد. به دلیل گرمای هوا در فصل تابستان بهتر است شال و روسری رنگ‌ روشن را خریداری کنید. محصولات رنگ روشن آفتاب و نور خورشید را به خود جذب نمی‌کنند.

شال و روسری ساتن                                 

امروزه پارچه‌‌های لیز در بازار به فروش می‌رسند که به آن ساتن می‌گویند. این پارچه در تنوع رنگ بی‌نظر است. اما به دلیل لیز بودن آن؛ افراد با خرید این محصول دچار مشکلاتی می‌شوند. همین امر سبب می‌شود که افراد کمی اقدام به خرید آن کنند. برای این‌که بدانید چه محصولی برای چه زمانی مناسب است؛ راهنمای خرید شال و روسری را در نظر داشته باشید.

شال و روسری
شال و روسری

شال و روسری ابریشم

پارچه ابریشم نیز مانند پارچه ساتن دارای دو نوع می‌باشد. مورد اول پارچه ابریشمی درجه یک است که از جنس لطیف و نرمی برخوردار می‌باشد. تولید این محصول با نخ ابریشم صورت می‌گیرد. قیمت این محصول نسبت به سایر شال و روسری‌ها بالاتر می‌باشد. این محصول جذاب و زیبا برای تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شال و روسری جنس لمه

جنس شال و روسری لمه دارای بافت بسیار ریز و حالت برجسته‌ای دارد و زیبایی آن منحصر به فرد است. این محصول گزینه مناسبی برای فصل گرما و تابستان می‌باشد. با راهنمای خرید شال و روسری لمه شما با کاربرد این محصول بیشتر آشنا می‌شوید. به دلیل براق بودن شال و روسری لمه؛ این محصول در مراسم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از شست و شو و در طولانی مدت رنگ آن تغییری نمی‌کند. این محصول سبک و لطیف می‌باشد. رنگ‌بندی آن بسیار متنوع و جذاب است.

شال و روسری حوله‌ای

از حدود هشت سال قبل تولید شال و روسری حوله‌ای به سایر محصولات افزوده شده است. تولید این محصول بیشتر به شکل مستطیلی می‌باشد که برخی افراد از آن به عنوان شال گردن نیز استفاده می‌کنند. این محصول گزینه مناسبی برای فصل زمستان می‌باشد. شال و روسری حوله‌ای در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. پوشیدن این شال به عنوان شال گردن بر روی مانتوهایی که یقه‌های کوچک دارند؛ جلوه زیبایی به استایل شما می‌دهد.

[digikala61629633770]

شال و روسری پشمی

شال و روسری پشمی مخصوص فصل سرد و زمستان می‌باشد. این محصول دارای رنگ‌های تیره هستند. شال و روسری‌هایی که از جنس پشم هستند؛ به شال ترکمنی شناخته می‌شوند. این شال‌ها دارای ابعاد بزرگی هستند و چهار طرف آن از ریشه‌های بلند پوشیده شده است. این شال‌ها دارای رنگ‌های متنوعی هستند. تلفیقی از تصاویر گوناگون در این شال و روسری‌ها دیده می‌شود. روسری پشمی بر روی سر تکان نمی‌خورد. اگر به راهنمای خرید شال و روسری در سایت‌ها مراجعه کنید؛ به راحتی می‌توانید شال و روسری مورد نظر خود را خریداری کنید.

راهنمای خرید شال و روسری بر اساس قیمت

امروزه به دلیل نوسانات بازار ؛ قیمت تمامی محصولات متغیر می‌باشد. معمولا شال و روسری مجلسی از قیمت بیشتری برخوردار می‌باشد. محصولات تک‌رنگ نسبت به سایر محصولاتی که از رنگ‌های تلفیقی برخوردار هستند؛ ارزان‌تر هستند. شال و روسری جنس ابریشم درجه یک از قیمت بالایی برخوردار می‌باشد. معمولا محصولاتی که از جنس نخی هستند نسبت به سایر محصولات ارزان‌تر هستند.

شال و روسری
شال و روسری

 

گاهی ممکن است تقاضای زیاد برای تولید یک محصول بر قیمت آن بیافزاید و زمانی که یک محصول به هر دلیلی به فروش نمی‌رود؛ قیمت آن کاهش می‌یابد. کیفیت؛ مرغوبیت؛ رنگ؛ طرح؛ مدل؛ اندازه؛ ابعاد شال و روسری‌ها باعث تفاوت قیمت در تمام محصولات می‌شوند. اگر شما قصد خرید شال و روسری را دارید می‌توانید حضوری به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در صورتی که به هردلیلی نمی‌توانید حضوری اقدام به خرید کنید؛ به صورت اینترنتی شال و روسری مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم