پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

در حال اجرای رویدادهای مجازی

شش راه برای نزدیک شدن به رویدادهای کوچک مجازی مانند تهیه کننده نمایش برادوی

در حالی که جهان پس از همه گیری COVID-19 به رویدادهای مجازی و ترکیبی اعتماد می کند ، مشاغل کوچک و متوسط ​​می توانند از این انتقال به نفع خود استفاده کنند.

یک رویداد مجازی می تواند کارهای پراهمیت را به رویدادهای جذاب تبدیل کند که حتی می تواند هیجان انگیزتر از اجتماعات حضوری باشد.

برای تحقق این امر ، مشاغل کوچک تا متوسط ​​می توانند برای الهام بخشیدن به نمایش های برادوی نگاه کنند. مانند هر رویکرد ، برای اطمینان از اینکه این رویداد اهداف سازمان را برآورده می کند ، نیاز به برنامه ریزی زیادی در قسمت جلویی دارد.

اجرای جذاب Show Upfront را ارائه دهید.

بهترین روش برای جلب مشارکت مردم در رویداد شما این است که آن را به چیزی که می خواهند در آن شرکت کنند ، ارائه دهید. با به اشتراک گذاشتن یک برنامه جذاب از قبل ، شرکت کنندگان بالقوه می دانند چه چیزی از این رویداد می آموزند.

دنیا عادت کرده است که از خانه هایشان به رویدادها بپیوندد ، اما هر رویدادی باید از سایر موارد در تقویم یک شرکت کننده متفاوت باشد. با توجه به اینکه زندگی ما در حال حاضر هرج و مرج است ، آسان است که در طول جلسه چند وظیفه انجام دهید یا بعد از چند دقیقه تنظیم کنید ، بنابراین این گزینه را به حاضران ندهید. به قول قدیمی ها ، “شما فقط یک فرصت دارید که اولین برداشت را بکنید.” آن را به یاد ماندنی کنید.

روایت خود را تعریف کنید

شما بهترین شخصی برای تعریف داستان سازمان خود هستید. بنابراین ، هنگام برنامه ریزی یک رویداد ، ارزیابی صادقانه ای راجع به اینکه چه عواملی مناسب است ، چه عواملی مفید نیست و چه بخش هایی نیاز به پیشرفت دارند.

حتماً از طریق چشمان شرکت کنندگان به آن نگاه کنید. در نظر بگیرید که شرکت کنندگان هنگام نزدیک شدن به مراسم کجا هستند. آنها می خواهند چه چیزی را ببرند و شما می خواهید چه چیزی را بردارند؟ چه پیام هایی را باید بشنوند؟

سپس رویداد را تنظیم کنید تا از روشن بودن روایت خود اطمینان حاصل کنید. اگر وقت خود را برای تعریف داستان خود اختصاص ندهید ، شرکت کنندگان این کار را برای شما انجام می دهند و ممکن است تعریف آنها با نحوه مشاهده آن مطابقت نداشته باشد.

سوالات بالقوه را در ابتدای سخنرانی ها آدرس دهید

ممکن است برخی از شرکت کنندگان در رویدادهای مجازی و ترکیبی با جزئیات نحوه کار این رویدادها آشنا نباشند. برای از بین بردن هرگونه ترس بهتر است زمینی را از ابتدا تقسیم کنید.

به شرکت کنندگان اطلاع دهید که چگونه می توانند درگیر شوند و شرکت کنند. در صورت بروز هرگونه سوال احتمالی ، پاسخ دهید. مطمئن شوید که آنها می دانند چه انتظاری دارند تا بتوانند به طور کامل از زمان سرمایه گذاری خود بهره مند شوند.

جلسات سخنرانی مختصر را ادامه دهید

در حالی که بسیاری از افراد از راه دور کار می کنند و رفت و آمد به داخل دفتر ندارند ، اما تقاضای زمان آنها مانند همیشه زیاد است. برای مشاغل برگزار کننده یک رویداد مجازی یا ترکیبی ، این بدان معناست که شرکت کنندگان ممکن است قادر نباشند یا تمایل به توجه طولانی مدت خود ندارند.

اینجا جایی است که برادوی می تواند به عنوان راهنما عمل کند. تصور کنید که این یک تولید کوتاه است که بسیار جذاب و دارای عناصر غیر منتظره است.

کلید موفقیت مختصر و دقیق بودن جلسات سخنرانی است. یکی از راه های انجام این کار تولید مقدماتی از عناصر ارائه می باشد تا اطمینان حاصل کنید که خود رویداد بدون مشکل انجام می شود. همچنین کمی تولید می تواند باعث شود که وقایع کوچکتر جلا تر و در نتیجه بزرگتر به نظر برسند.

مجری پویا داشته باشید

استخدام مجری پویا می تواند تفاوت بین یک رویداد موفق و ناموفق باشد. مجری چهره سازمان شما برای این رویداد خواهد بود ، بنابراین آنها را با دقت انتخاب کنید.

بسیاری از سازمان ها ، به ویژه به تیم های اجرایی خود ، در یافتن شخصی که بتواند تعدیل کند ، نگاه می کنند. انتخاب شخصی در تیم برای تعدیل یک رویداد لزوماً مشکلی ندارد اما مطمئن باشید که آنها کاریزماتیک هستند و می توانند با نهایت ذوق و شوق حادثه را حمل کنند.

از شخصی که می تواند میزبان و مجری این رویداد باشد – از مشتری ، فروشنده ، شریک ، مشتری یا فرد مشهور – نترسید.

اکنون و سپس شرکت کنندگان خود را غافلگیر کنید

با توجه به اینکه افراد زیادی به کار از راه دور محدود شده اند ، افراد به دنبال شگفتی هستند. اگر هیچ چیز دیگری نیست ، این راهی برای کمک به مردم است که از گرفتاری های روزمره فرار کنند.

حمل کیسه هدیه ای را به همراه لوازم خوب از قبل در نظر بگیرید ، از هدایای معمولی مانند قلم ها و درایوهای انگشت شست USB گرفته تا یک بطری حباب دار ، از این رو همه می توانند در یک نان تست شرکت کنند.

با ظهور جهان به “عادی بعدی” به دنبال Covid-19 ، مخاطبان درسی را که در طی همه گیری آموخته اند با خود خواهند برد. با این کار ، آنها تعاملات خود با شرکتها را از منظر جدیدی مشاهده خواهند کرد.

همه گیری ، از بسیاری جهات ، زمین بازی را مساوی کرده است. مشاغل کوچک و متوسط ​​این فرصت را دارند که به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند ، اما این امر مستلزم آن است که از فرصت موجود در حال حاضر برای استفاده استفاده کرده و رویدادهایی خلاقانه ، جذاب و به یاد ماندنی تولید کنند. Carpe diem!

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم