پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

ما به عنوان کارآفرین ، آخر هفته را مانند سایر افراد رفتار نمی کنیم. وقتی مفهوم آخر هفته آغاز شد ، به این دلیل بود که هفته کاری (دوشنبه تا جمعه) قرار بود برای کار باشد و آخر هفته (شنبه و یکشنبه) به استراحت اختصاص یابد.

با این حال ، وقتی یک کارآفرین هستید ، همیشه فعال هستید. آخر هفته فقط به معنای دو روز کاری دیگر است و بسیاری از آنها هیچ وقت را برای استراحت اختصاص نمی دهند. اما وقتی شروع به سوزاندن شمع در هر دو طرف می کنیم – از بین بردن تمام شانس های استراحت و بهبودی – شروع به کار علیه خود می کنیم و انرژی خلاقانه خود را از بین می بریم.

من به عنوان یک کارآفرین دیرینه ، ارزش احترام گذاشتن به وقت آخر هفته شما و قرار دادن قصد برای بازخوانی مجدد را از نزدیک یاد گرفتم. و روشهای زیادی برای سوخت گیری وجود دارد.

در اینجا هفت کاری وجود دارد که موفق ترین کارآفرینانی که می دانم انجام می دهند:

1 بخواب

انقلاب خواب آریانا هافینگتون چشم جهان را به اهمیت خواب باز کرد تا به عنوان حرفه ای عمل کند – تا آنجا که توصیف محرومیت از خواب به عنوان سیگار کشیدن جدید ، بسیار بد است! – و این به ویژه در مورد کارآفرینان صدق می کند.

اگر در تلاش برای ایجاد مشاغل هستید ، خواب ناکافی به موفقیت شما در طولانی مدت لطمه می زند. چرا؟ مغز شما نیز نمی تواند کار کند. ممکن است شما ایمیل های زیادی ارسال کنید ، اما به همان اندازه ابتکاری نخواهید داشت و با بالاترین و بهترین ظرفیت تولید نمی کنید.

2. از دوستان و خانواده خود سپرده احساسی دریافت کنید.

وقت خود را با کسانی بگذرانید که مانند شما در طول هفته نیازی به داشتن فکر فکری ندارند. ارتباط با عزیزان در سطح عاطفی نیاز به دسترسی به قسمت دیگری از مغز خود دارد.

معاشرت و عشق غذایی مهم برای روند خلاقیت شما است. جام خود را با کسانی که شما را جشن می گیرند پر کنید و شما را در سطح اصلی قرار می دهند تا بتوانید با انرژی خلاقانه ای که برای موفقیت لازم دارید به هفته کاری خود برگردید.

3 مطلبی را بخوانید که ارتباطی با تجارت ندارد.

من به این آب نبات مغزی می گویم! این چیزی است که شما می خوانید (یا گوش می دهید) که باعث خلاقیت مغز شما می شود. حالا منظورم این نیست که یک مجله تبلویید بخوانید. منظور من این است که رمانی را که از آن غافل شده اید انتخاب کنید ، به پادکست مبتنی بر داستان گوش دهید یا به یک نمایش زنده بروید.

اخیراً ، فرزندانم را به تماشای علاladالدین مشغول کردم و این باعث ایجاد جرقه خلاقانه در هر دو نفر شد تا بزرگتر از همیشه تصور و رویا کنند. این یک فعالیت بخشی از مغز ما را روشن می کند که اغلب از آن کم استفاده می شود.

4 کاری فیزیکی انجام دهید.

زمان یک منبع محدود است ، اما انرژی قابل توسعه است. ما به عنوان کارآفرین به هر کمی انرژی که می توانیم دریافت کنیم نیاز داریم. این منبع قدرت شما است و به مزیت رقابتی شما دامن می زند. فعالیت بدنی یکی از عناصر اصلی ایجاد بیشتر انرژی شماست.

لازم نیست به باشگاه بروید یا در یک کلاس ورزشی دقیق شرکت کنید. قدم زدن. برو گلف به کلاس رقص بروید. روش های زیادی برای حرکت بدن وجود دارد که به افزایش انرژی کمک می کند.

5. طبخ غذا.

مانند حرکت فیزیکی ، غذا سوخت بدن شماست و به افزایش انرژی کمک می کند. این همچنین یک تلاش خلاقانه است! غرق در ایجاد سوختی برای بدن خود شوید که واقعاً به شما اجازه می دهد خلاق باشید و خود را خراب کنید. تعداد زیادی وب سایت عالی با دستور العمل های آسان برای همه رژیم ها ، بودجه و سطح تجربه وجود دارد.

اگر با خانواده یا دوستانتان چیزی درست کنید ، می توانید دو برابر امتیاز بگیرید. گذراندن وقت در آشپزخانه راهی عالی برای دور شدن از همه صفحه ها و ایجاد چیزی با افرادی که دوستشان دارید است.

6. مرکز معنوی خود را پیدا کنید.

از این مورد عبور نکنید! من متوجه شده ام که وقتی کارآفرینان اطراف من دوره خود را رها می کنند ، اغلب به این دلیل است که آنها وقت کافی برای زمین گیر شدن ندارند و این تصمیم گیری آنها را از بین می برد. آنها از مکانی خودخواهانه شروع به بازی می کنند یا از همه صداهای اطراف خود منحرف می شوند.

از نظر معنوی همان دین نیست. به هر روشی که انتخاب کنید بیشتر به درون خود بروید و به دنیای اطراف خود متصل شوید ، این معنویت شماست. برای شما بسیار مهم است که هر هفته به این کار اختصاص دهید تا بتوانید دوباره خود را متمرکز کنید ، این یک مرحله مهم در نحوه تصمیم گیری است.

7. ساکت باش

برای نشستن وقت پیدا کنید و فقط باشید > ساکت باش. شاید شما از برنامه ای برای مدیتیشن استفاده می کنید ، دوست دارید دعا کنید یا فقط روی تنفس تمرکز کنید. هر کاری انجام دهید ، مغز شما نیاز به باز کردن و پردازش تمام کارهایی که در طول هفته انجام داده اید انجام می دهد. اگر سرتان همیشه وزوز داشته باشد و فضای کافی برای ظهور چیز جدید را خالی نکنید ، نمی توانید بهترین ایده های خود را ارائه دهید.

ما در دنیایی با تحریک بیش از حد زندگی می کنیم و این به ویژه برای کارآفرینی که همیشه فعال است صدق می کند. یافتن حتی فقط 15 دقیقه برای سکوت ، شگفتی هایی برای روند خلاقیت شما به وجود می آورد.

گرچه من انتظار ندارم شما دو روز کامل را برای استراحت اختصاص دهید ، اما ارزیابی مجدد آن مهم است. این به این معنی است که به نقطه تعیین شده خود برگردید و جام خود را با همه چیزهایی که به روند خلاقیت شما دامن می زند پر کنید.

عکس توسط GaudiLab / Shutterstock.com

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم