پیشنهاد ویژه

5 نکته برای داشتن ذهن باز

موفقیت

۱۷ دی ۱۳۹۹ 727 بازدید
پیشنهاد ویژه

5 نکته برای داشتن ذهن باز

در پی رکود اقتصادی ، داشتن ذهنیت آزاد می تواند احساس لوکس بودن کند. پاسخ طبیعی ما بستن کمربند و صبر کردن برای عبور از بدترین حالت است. در این مواقع است که توانایی ما در پذیرفتن ایده ها ، دیدگاه ها و راه حل های جدید نه تنها مهم بلکه حیاتی است.

جهان هرگز برای نوآوری بهتر از زمان عدم اطمینان نیست. به عنوان یک امتیاز اضافی ، کسانی که تصمیم می گیرند دنیا را به عنوان یک فرصت فراوان ببینند ، مزایایی فراتر از مقرون به صرفه می بینند.

در مطالعه ای در سال 2017 ، محققان دریافتند افرادی که ذهن باز دارند ، سطح شادی را افزایش و طولانی مدت گزارش می کنند. آنها همچنین دریافتند که این افراد “انعطاف پذیر ، کنجکاو ، خلاق تر و گشوده تر برای کاوش در جهان هستند.” بهترین قسمت؟ گشودگی یک ویژگی ذاتی نیست ، بلکه یک ویژگی آموخته شده است. همانطور که دوچرخه سواری یا تعادل بودجه را یاد گرفتید ، می توانید یادگیری های قبلی را کنار بگذارید و با صراحت کودکانه به دنیا نزدیک شوید. با این نکات شروع کنید.

1 تنوع را معرفی کنید.

مطمئناً ، تغییر مکان شام شب جمعه شما می تواند حساب شود ، اما بزرگتر فکر کنید. اگر هر سال در تعطیلات ساحل نشین هستید ، به کوه سفر کنید و – با راهنما – توانایی جسمی و روحی خود را به چالش بکشید. اگر در شش ماه گذشته با افراد جدیدی در خارج از مطب آشنا نشده اید ، در یک کلاس آشپزی محلی ثبت نام کنید یا داوطلب آموزش هنر در خانه سالمندان شوید. این گشودگی نسبت به تجربیات جدید ، پیچیدگی تلفیقی شما را افزایش می دهد ، بدین ترتیب مغز ارتباطات و الگوهای جدیدی را بین اطلاعات ظاهراً غیر مرتبط ایجاد می کند.

2. ذهن خود را مرتب آرام کنید.

انجام مراقبه برای بسیاری می تواند عملی باز باشد. اگر اولین بار است که سعی در مراقبه دارید ، احتمالاً بسیار ناخوشایند هستید ، شاید حتی احمقانه باشید. به این احساس متمایل شوید و بپذیرید که هر چیز جدیدی با رنگ ترس و عدم اطمینان همراه است. تحقیقات نشان داده است که مراقبه آگاهانه – تمرکز بر نفس – فعالیت مغز ما را تغییر می دهد. نفس کشیدن بدن ما را آرام می کند و ذهن ما را آرام می کند و به ما اجازه می دهد بدون قضاوت ، ترس یا تصورات از پیش تعیین شده – دشمنان ذهنیت باز ، دیدگاه های دیگری را در نظر بگیریم.

3 اختلاف نظر قابل تأمل را گسترش دهید.

نه ، رزمندگان صفحه کلید ، این اجازه نیست که خبرهای خود را برای جعبه های صابون سیاسی بکشید. در 7 عادت افراد بسیار م ثر ، استیون کاوی می نویسد که “شما ابتدا به دنبال درک و سپس درک هستید.” تصور کنید اگر قبل از وارد کردن نظر خود ، با هر اولویت درک دیدگاه شخصی که صحبت می کند ، وارد هر مکالمه جدیدی می شوید. سخت تر از آن است که به نظر می رسد.

4. پرده های خود را بردارید.

روتین خوب است و می تواند مزایای زیادی برای کارآیی ، بهره وری و خستگی تصمیم گیری داشته باشد. اما معمول به خاطر معمول می تواند احساس کند که ما چشم بند می بندیم. ما وارد خلبان خودکار می شویم در حالی که جهان در پس زمینه محو می شود. چه جزئیات مهمی در آن زمینه از دست رفته است؟ اگر در یک محیط انفرادی کار می کنید ، هفته ای یک روز را به کار در کافی شاپ اختصاص دهید. یک جلسه هفتگی طوفان مغزی را برنامه ریزی کنید که باعث افزایش تفکر خارج از چارچوب شود. به طور منظم با همتایان ، مربیان یا همکاران صنعت خود ملاقات کنید تا در مورد روش ها ، دیدگاه ها و حتی بازخوردهای مختلفی که می توانند برای رشد شما حیاتی باشند ، اطلاعات کسب کنید.

5. خیال پردازی

یک چالش برای انواع مبتلایان که در این مجله درباره آنها می نویسیم ، خیال پردازی چیزی غیر از بیکاری یا تنبلی است. تحقیقات در مورد خیال پردازی یک زمینه رو به رشد است ، اما کسانی که آن را مطالعه می کنند نشان داده اند که شرکت کنندگان افزایش تفکر خلاق ، دلسوزی ، خودآگاهی و برنامه ریزی آینده – به عبارت دیگر اصول رهبری عالی را گزارش کرده اند. زمان بگذارید تا ذهنتان سرگردان شود. آن زمان را به اندازه جلسه هیئت مدیره یا ارائه مشتری بالقوه مقدس نگه دارید. از افکار و اندیشه هایی که در این زمان ها به وجود می آیند یک دفترچه یادداشت داشته باشید و اجازه دهید ذهن ناخودآگاه شما با مشکلات روبرو شود و راه حل های خلاقانه ارائه دهد.

ما با سه کارآفرین صحبت کردیم که از طریق خوب و بد آموخته اند که چقدر ذهن باز قدرتمند است. این چیزی است که آنها برای گفتن داشتند.


جولیو دانیل هرناندز

مدیرعامل EnLight.Energy ، واشنگتن

در سال 2015 ، ما با یکی از بزرگترین شرکتهای انرژی تجدیدپذیر در جهان همکاری کردیم. اوضاع رونق داشت. سپس ، آن شرکت اعلام ورشکستگی کرد ، و تیم ما بین یک توافق انحصاری و شهرت بدی که غیر مستقیم بر ما تأثیر می گذارد ، گیر کرده بود. در کلاس تسلط در کسب و کار تونی رابینز ، من این ایده را داشتم که عاشق محصولی نشوم بلکه در عوض عاشق ارزشی می شوم که برای مشتری خود می آورید. با استفاده از این تجربه ، ما می توانیم محوری و خلاقیت را یاد بگیریم.

برای باز ماندن در برابر ایده های جدید ، هرگونه بازخورد را از طریق یک فیلتر ساده قرار می دهم.

  • آیا من خودم را غافلگیرانه و به روشی ارتجاعی گرفتم؟ آیا این باعث ناراحتی من شد؟ آیا این چیزی را که من معتقدم درست است زیر سوال برد؟ اگر اینگونه باشد ، ممکن است منیت خود من را کور کند.
  • آیا شخصی که بازخورد می دهد تخصص یا مجاورت لازم برای ایجاد بینش ارزشمند را دارد؟ پاسخ هر مشکلی چند فوت با آن فاصله دارد.
  • آیا می توانم بصیرت را به روشی سنجیده و در عین حال بی طرفانه وارد کنم؟ اقدام ترس را درمان می کند.

ضرورت مادر اختراع است. وقتی اوضاع به شدت تغییر می کند – همانطور که اخیراً تغییر کرده است – می توانید به حد متوسطی برسید یا می توانید تیم را جمع کنید تا به فکر کردن برای ادامه ارزش آوردن باشید. اگر آنقدر خوش شانس هستید که یک بازیگر پشتیبانی دارید ، آنها را بشنوید. نود درصد راه حل های تجاری شما در مغز مشتریان و اعضای تیم شما است. به آنها گوش کن. اگر یک شرکت انحصاری هستید ، با افرادی که در کار خود تبحر دارند تماس بگیرید و به آنها اجازه دهید آنچه را که نمی بینید به شما اطلاع دهند.

جنیفر کوشل

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت EYP Ventures ، شرکت ، مارینا دل ری ، کالیفرنیا

اولین کارم را شروع کردم در 13. من پنجم خود را در 19 آغاز کردم. از خودم می پرسم ، چرا به جوانان گفته نمی شود که می توانند کارآفرین باشند؟ هنگامی که من پیشنهاد شد که یک ترم را در دریا بگذراند. من فکر کردم که بیش از حد مشغول پروژه هایم هستم و نمی توانم این نوع وقت را از من بگیرم ، من رد کردم. معلوم شد ، دزموند توتو در آن کشتی ظاهر شد. فرصت های زیادی در دنیا وجود دارد و جامعه ذهن بسته ای که در آن وجود دارد من را از بین می برم. من قسمت بهتری از زندگی ام را به جوانان آموخته ام که ​​کارآفرینی نه تنها واقعی است ، بلکه در دسترس و در دسترس آنها است.

ذهنیت آزاد عبارت است از رها کردن تفکر معامله ای. این فقط در مورد خط آخر نیست ؛ این مربوط به تجربه است. من دانشجویانی را می بینم که با پیشنهادات خارج از کشور تحصیل می کنند و در خانه با دوستانشان می مانند. این انتخاب نه تنها به طور چشمگیری فرصت های آنها در جهان ، بلکه همچنین غنای زندگی آنها را محدود می کند. وقتی ذهن بسته هستیم ، در جوامع ما گسترش می یابد. این بر رقابت جهانی و قدرت اقتصادی جهانی ما تأثیر می گذارد. ما در حال مانع رشد خود هستیم.

زندگی خود را به تنوع باز کنید. سوپ کنسرو شده را هر روز نمی خورید حتی اگر بتواند باعث دوام شما شود. شما از انواع مختلف مواد غذایی ویتامین ها و مواد مغذی و انرژی و لذت می برید. نحوه تغذیه ذهن خود موازی با نحوه پرورش بدن است.

بریتنی مریل ینگ

بنیانگذار و مدیر عامل Skrewball Spirits ، سن دیگو

هنگامی که من و شوهرم Skrewball را شروع کردیم ، کارشناسان گفتند که ما این کار را اشتباه انجام می دهیم: مارک تجاری ما هیچ ارتباطی با محصول ما نداشت. قیمت ما خیلی بالا بود ؛ ما سابقه صنعت معمولی نداریم. با نگاهی به گذشته ، مردم به این تفاوت ها اشاره کرده اند و این باعث موفقیت ما شده است.

برخلاف گفته معروف ، عقاید بدی وجود دارد. برای اطمینان از اینکه شما خلاقیت را برطرف نمی کنید و در عین حال اطمینان حاصل می کنید که مکالمه های مثمر ثمر داریم ، من قوانین اساسی را تنظیم کردم. من می خواهم که همه ایده ها قبل از اینکه آنها را بررسی کنیم ، در یک آزمون موفق شوند. مردم ما باید از خود بپرسند:

  • هدف چیست؟
  • آیا ایده من این هدف را بیشتر می کند؟
  • آیا ایده من تجارت منطقی است؟

طوفان فکری بدون جهت برای همه ناامیدکننده و اتلاف وقت می شود. بدترین قسمت این است که وقتی شما عقاید هیچ کس را نمی گیرید ، روحیه او از بین می رود.

آنچه به نظر من مفید است این است که از همه بخواهم دائماً اعلام حضور کنند و از خود بپرسند: اگر مالک این شرکت باشم چه کاری انجام می دهم؟ باورنکردنی است که مردم شاهد این مهم هستند و روحیه کارآفرینی شرکت را افزایش می دهند ، در حالی که آنها را با اهداف مشترک متمرکز می کنند. وقتی کسی با ایده ای عالی پیش من می آید ، به او اجازه می دهم که “صاحب” آن پروژه شود. من عاشق دیدن و رشد آنها (و لغزش) در چالش ها و ایجاد ارتباطی از یادگیری دشوار بودن انجام تماس ها گاهی اوقات

این مقاله در اصل در شماره نوامبر / دسامبر 2020 مجله SUCCESS .
عکس توسط @ lelia_milaya / Twenty20.com

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم