پیشنهاد ویژه

5 قدم به یک خانواده سالم تر

موفقیت

۱۸ آذر ۱۳۹۹ 605 بازدید
پیشنهاد ویژه

تولید 4 عصر / Shutterstock.com

گوشت گوشت مامان فقط مثل گذشته نیست. و البته ، منظور ما این است که بر خلاف شامهای خانوادگی که قبلاً در والتون ها دیدیم – یا حتی سیمپسونها ، برای این موضوع – دشوارتر است همه را برای یک وعده غذایی مناسب دور میز بچرخانید.

 

فراموش نکنید که یافتن مواد موجود در گوشت گوشت سنتی “Ma” Walton در حالت طبیعی بسیار دشوارتر است تا اینکه با هورمون ها و مواد افزودنی پر شود. چالش بزرگتری که ما برای خانواده ها می بینیم این است که همه دائماً فعال هستند برو ، به این معنی که فرصت های کمتری برای اجتماع کامل در اطراف چیزی که برای شما خوب است ، وجود دارد.

اما ما چند ایده (به همراه یک دستورالعمل زیر) برای ایجاد مجدد سلامتی برای کل خانواده داریم.

1 هرچه بیشتر با هم (در خانه) غذا بخورید.

در این دوره از بازی های فوتبال ، رسیتال های رقص ، پدر دیر کار می کند و مادر نیاز به تهیه پاورپوینت برای زمین بزرگ فردا برای سرمایه گذاران دارد ، آسان است در دام بیفتید: سریع بخورید ، جلوی تلویزیون بخورید ، بخورید جنس اوراق و شکسته. اشتباه بزرگ. از بین همه کارهایی که می توانید برای تأثیرگذاری بر سلامت خانواده انجام دهید ، شاید مهمترین مسئله این باشد که ناهار خوری خانواده در اولویت قرار گیرد. تحقیقات نشان می دهد خانواده داشتن بیش از دو بار در هفته غذا خوردن می تواند بر کمر ، رفتار غذا خوردن و رشد کلی روانشناختی کودک تأثیر بگذارد.

2. زودتر بخورید ، دیرتر بخورید.

بدن ما در پایان روز و کمتر صبح می خواهد کالری بیشتری بخورد ، این میزان از زمانی که تأمین مواد غذایی انسان های اولیه غیرقابل اعتماد بود و ذخیره انرژی یک مزیت بود ، متوقف می شود. اما امروزه این الگو تأثیرات منفی بر سلامتی ما دارد. مطالعات انجام شده بر روی حیوانات و انسان ها اکنون نشان داده است که غذا خوردن غیر همگام با ساعت با افزایش وزن ، بیماری های مزمن و پیری زودرس ارتباط دارد. اگر می توانید آن را نوسان دهید ، صبحانه را به عنوان بزرگترین وعده غذایی روز خانواده تهیه کنید و هنگام شام غذا را کاهش دهید.

3 زود شروع کنید.

یک واقعیت اساسی که هر والدی تشخیص خواهد داد: کودکان غذاهایی را که با آنها آشنا هستند ترجیح می دهند. بنابراین در اسرع وقت (و هیچ زمانی بهتر از الان نیست) از دادن قند اضافه شده به آنها و غذاهای سرشار از چربی های اشباع شده خودداری کنید و برای تهیه 100 درصد غلات کامل تلاش کنید. تغذیه سالم در دوران کودکی باعث می شود ما با میل و رغبت تغذیه سالم داشته باشیم. در بزرگسالی .

4. و به آنها کمک کنید.

یک وعده غذایی سالم انتخاب کنید که بچه های شما بتوانند به آن کمک کنند. هر هفته یک روز آشپزی برای کودکان تعیین کنید. بگذارید بچه ها انتخاب کنند چه چیزی درست کنند – به شرطی که متناسب با دستورالعمل های غذایی باشد. تفکر در مورد آنچه مفید است ، آنها را با توجه به حقایق تغذیه ای تحت تأثیر قرار می دهد ، اما با این وجود آزادی را برای ایجاد و آزمایش فراهم می کند.

5. استرس را با هم کاهش دهید.

شما می توانید چرخه معیوب استرس را با پاسخ مثبت به هر نوع رویداد استرس زا بشکنید: فقط نفس عمیق بکشید. هنگامی که تنش در خانه شما زیاد است ، کل اعضای خانواده را وادار کنید تا برای چند نفس عمیق برای آرامش اعصاب. به زودی خواهید دید که همه به راحتی شادتر و سالم تر می شوند.

امیدوارم این پنج نکته را بپذیرید – آنها آسان هستند و روزها و شبهای سالم تری به شما و شما می دهند. و انرژی بیشتر ما قول می دهیم.

 

شب پیتزا است

دکتر Roizen و Oz از غذاهای مورد علاقه سالم در خانه استفاده می کنند.

پیتزا گندم کامل لود شده

در هر وعده چهار ، 322 کالری خدمت می کند

Family Recipe Pizza Night KAJAKIKI / iSTOCK.COM

مواد لازم p

  • اسپری روغن پخت و پز
  • 1 پوند سبزیجات تازه مانند مارچوبه ، کلم بروکلی ، گل کلم ، قارچ ، فلفل دلمه ای ، پیاز و کدو سبز را برش دهید.
  • 2 حبه سیر ، خرد شده
  • 1 فنجان سس پیتزا
  • 2 قاشق غذاخوری خوراکی زیتون یا نوار چسب
  • 2 قاشق غذاخوری گوجه فرنگی خشک شده
  • پوسته پیتزای سبوس دار نازک 12 اینچی یا 10 اونسی تهیه شده
  • 1/2 فنجان پنیر موزارلا بدون چربی ریز خرد شده

جهت ها

  1. اجاق را با دمای 425 درجه گرم کنید.
  2. یک تابه بزرگ نچسب را روی حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید تا گرم شود. با اسپری پخت و پز بپوشید.
  3. سبزیجات و سیر اضافه کنید. 3 تا 5 دقیقه تفت دهید ، یا تا زمانی که سبزیجات ترد شوند.
  4. با نمک و فلفل طعم دار شوید. سس پیتزا ، مزه زیتون و گوجه خشک شده را با هم ترکیب کنید. روی پوسته پیتزا پخش کنید روی آن را با سبزیجات و پنیر پخته شده قرار دهید.
  5. 10 تا 15 دقیقه یا تا زمانی که پوسته طلایی شود و پنیر ذوب شود ، پیتزا را مستقیماً روی تخته فر بپزید. پیتزا را به هشت قاچ بریزید.

این مقاله در ابتدا در شماره تابستان 2019 مجله SUCCESS .

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم