پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

رفتن به تابستان ، سال نو و تمام قطعنامه های همراه با آن در حال تبدیل شدن به یک خاطره دور هستند. من همیشه سال را آماده می کنم تا توانایی های خود را برآورده کنم ، اما اغلب اوقات که این مشکل حل می شود ، در طول سال کاهش می یابد. آنچه را که تصور می کردم ممکن است شبیه باشد از دست می دهم ، در غیر این صورت شرایط تغییر می کند و رشد رخ می دهد. این ماهیت زندگی است – و چیزی نیست که من می خواهم از آن فرار کنم ، بلکه چیزی است که می خواهم به آن توجه داشته باشم وقتی که به این فکر می کنم که آیا به توانایی های بالقوه خود رسیده ام یا نه.

من تصمیم گرفتم بهترین راه برای دستیابی به بهترین نسخه از خودم این باشد که روزها یا هفته های قبل از اول ژانویه را نگه ندارم و فکر کنم که می خواهم چه کسی باشم. در عوض ، من مسیر ارزیابی های سه ماهه را در پیش گرفتم تا با نحوه تنظیم ، رشد و تحقق اهداف سه ماه قبل بررسی کنم.

نگاه کردن به یک سال آینده می تواند دلهره آور باشد و غالباً عزم ما در طول سال کاهش می یابد (ماه مه چه تعداد از قطعنامه های سال نو همچنان قوی هستند؟) ، اما با ایجاد یک سیستم سه ماهه ، می توانید دوباره ارزیابی کنید هر چند ماه.

 

در اینجا چهار نقطه تمرکز وجود دارد که می توانید برای کمک به شما در دستیابی مستمر به پتانسیل خود استفاده کنید:

عادات سالم

قبل از شروع هر سه ماهه ، عادات را لیست می کنم که می خواهم نظارت کنم ، نه زیرا عادت ها خودشان زندگی را تغییر می دهند (علی رغم آنچه برخی به من گفتند ، نوشیدن سرکه سیب هر روز انقلابی در دنیای من ایجاد نکرده است) ، اما به دلیل ایجاد عادت های سالم به من امکان می دهد تا تمام پتانسیل خود را داشته باشم. اگر من انتخاب های خوب و بدون دردسر زیادی انجام داده ام ، انتخاب خوب بعدی بسیار آسان تر است.

این را امتحان کنید: عاداتی را که قبلاً در خود جای داده اید دنبال کنید. آنها می توانند موارد بسیار خوبی باشند (مانند هر روز صبح ساعت 5:30 صبح برای دویدن بروید) یا چیزهای معمولی که معمولاً از آنها چشم پوشی می کنید (مانند مسواک زدن) حالا سعی کنید عادت دیگری را در بالای عادت اضافه شده اضافه کنید تا آنها را با هم جفت کنید. به دنبال تمرین صبحگاهی خود یک اسموتی غنی از مواد مغذی بنوشید یا 5 دقیقه پس از مسواک زدن مراقبه کنید. این “ انباشته شدن عادت ” نامیده می شود ، جایی که این عادت از قبل در محل تبدیل به نشانه می شود. برای عادت شما در حال شکل گیری است.

تنظیم هدف

تحقق اهداف خود را انجام نمی دهد توانایی بالقوه شما ، اما داشتن چشم انداز برای آنچه می خواهید در هر سه ماه به انجام برسانید ، می تواند شما را در آن جهت راهنمایی کند. اهداف ما معمولاً بازتاب آنچه باور داریم بهترین فرد خودمان می تواند انجام دهد ، و بنابراین با مرور یا اصلاح هر سه ماهه در اهداف خود ، آنچه را که معتقدیم پتانسیل ما می تواند به ما کمک کند از دست نمی دهیم.

این را امتحان کنید: هرکدام از اهداف بزرگ را که می خواهید انجام دهید ، ذکر کنید ، این برای سه ماهه آینده ، سال یا دهه بعدی است. به عادت ها و کارهای کوچکی که می توانید در این سه ماه انجام دهید و منجر به رسیدن به آن هدف نهایی شود ، فکر کنید و سپس شروع به شکستن تصویر کلی به اهداف قابل اجرا . تبدیل شدن به یک نویسنده منتشر شده یک هدف بزرگ است ، اما نوشتن 500 کلمه در هفته ، ارسال پست به یک وبلاگ دو بار در ماه و گذراندن یک دوره نوشتن خلاقانه در کالج محلی خود ، همه مراحل عملی شما برای رسیدن به این هدف است. اطمینان حاصل کنید که اهداف عملی شما مشخص هستند و در این سه ماه دارای موعد مقرر هستند تا سرعت خود را حفظ کنید.

مقادیر

تحقق توانایی های بالقوه شما چگونه به نظر می رسد؟ همیشه مشغول هستید؟ خود را لاغر گسترش می دهید تا همه کارهای انسانی را انجام دهید؟ به دست آوردن ثروت؟ موفقیت متعارف؟ البته که نه! تحقق توانایی های بالقوه شما به معنای بهینه سازی نیست ، بلکه به معنای زندگی در راهی است که با ارزش های شما همسو باشد. بنابراین ، مطمئن ترین راه برای دستیابی به پتانسیل خود این است که اطمینان حاصل کنید با ارزش های خود مطابقت دارید و مرتباً اعلام حضور می کنید تا اقدامات و اهداف خود را با آنها مطابقت دهید.

این را امتحان کنید: شما می دانید ارزشهای شما چیست ، اما آیا تا به حال لحظه ای صرف نوشتن آنها کرده اید؟ یک تمرین عالی برای هماهنگی شما با پتانسیل ارزش محوریتان این است که برخی از لیست های خود را لیست کنید مقادیر اصلی و در هر سه ماه یک مورد را انتخاب کنید تا روی آن تمرکز کنید. اگر برقراری ارتباط عمیق با دوستان و خانواده موردی است که برای آن ارزش قائل هستید ، برقراری تماس تلفنی و جمع آوری افراد با یکدیگر را در اولویت قرار دهید. در پایان هر سه ماه یک لیست از راه هایی که برای بررسی متصل شده اید ، نگه دارید.

شرایط

رسیدن به پتانسیل خود همیشه از یک فصل به فصل دیگر یکسان به نظر نمی رسد. گاهی اوقات شرایط شما را به حالت بقا سوق می دهد و در مواقعی دیگر در یک محیط مناسب برای رشد و آزمایش قرار خواهید گرفت. توجه داشته باشید که کاهش سرعت لزوماً به معنای عدم موفقیت در رسیدن به پتانسیل خود نیست. این ممکن است فقط به این معنی باشد که شما یک دوره انتقال یا غم و اندوه را می گذرانید که موقتی است. بخاطر بسپارید ، هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد و همیشه یک احساس بعدی و انگیزه برای سه ماهه بعدی وجود دارد.

این را امتحان کنید: به خودتان چک کنید تا ببینید آیا واقعاً توانایی خود را در این فصل زندگی برآورده می کنید. شرایط خود را در نظر بگیرید ، ببینید آیا تغییری در بینایی ایجاد شده است یا خیر ، و با خود صادق باشید در مورد آنچه می توانید و نمی توانید در لحظه انجام دهید. هیچ کس به طور قطعی نمی تواند به شما بگوید که آیا بالقوه توانایی خود را حفظ می کنید یا نه ، اما شما می دانید که چنین هستید. به آن اعتماد کنید و با خود ادامه دهید.

 

عکس توسطesspeshal از طریق Twenty20

جما هارتلی نویسنده تمام وقت آزاد در رینو ، نوادا است. کارهای او در واشنگتن پست ، CNBC ، Glamour ، سلامت زنان ، Redbook و موارد دیگر ظاهر شده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم