پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

19 تریل بلیزر پیشگام در CRM و اتوماسیون بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اتوماسیون بازاریابی طی سالها با هر تغییر یا اصلاح اصلاحات سیستمها برای بهتر شدن ، پیشرفت کرده است. در مورد دنباله دارهای صنعت که مغز اصلی CRM و ابزارهای اتوماسیون بازاریابی هستند که امروز از آنها استفاده می کنیم ، بیشتر بخوانید.

دنباله دار یک مبتکر است ، یک شاکر است ، یک رهبر است که در زمینه خود تأثیر می گذارد و راهی را برای دنبال کردن دیگران می گذارد. فضای CRM و اتوماسیون بازاریابی مبتکران و تأثیرگذاران زیادی دارد که ارزش دارد آنها را دنبال کنید تا بهترین مشاوره و بررسی درباره محصولات مختلف موجود در بازار را دنبال کنید.

CRM و اتوماسیون بازار سنگ بنای هر کسب و کار موفق است. CRM متمرکز بر فروش است در حالی که اتوماسیون بازاریابی متمرکز بر بازاریابی است. نرم افزار CRM با جمع آوری اطلاعات تماس جهت شخصی سازی فرآیند فروش ، در امنیت فروش مفید است. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی در اتوماسیون و ساده سازی کارهای تکراری بازاریابی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، پیام رسانی تلفن همراه و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی مفید است.

یک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی امکان استفاده از یک بستر واحد را برای همه این وظایف فراهم می کند. اتوماسیون بازاریابی با Lead های خام منتهی به Lead های واجد شرایط شناخته شده آغاز می شود ، و سپس برای شخصی سازی تجربه فروش به تیم فروش منتقل می شود.

CRM و اتوماسیون بازاریابی در طول سال ها با هر تغییر یا اصلاح اصلاح سیستم ها برای بهتر شدن ، پیشرفت کرده اند. در مورد دنباله دارهای صنعت که مغز اصلی CRM و ابزارهای اتوماسیون بازاریابی هستند که امروز از آنها استفاده می کنیم ، بیشتر بخوانید.

دنباله دار یک مبتکر است ، یک شاکر است ، یک رهبر است که در زمینه خود تأثیر می گذارد و راهی را برای دنبال کردن دیگران می گذارد. فضای CRM و اتوماسیون بازاریابی مبتکران و تأثیرگذاران زیادی دارد که ارزش دارد آنها را دنبال کنید تا بهترین مشاوره و بررسی درباره محصولات مختلف موجود در بازار را دنبال کنید.

CRM و اتوماسیون بازار سنگ بنای هر کسب و کار موفق است. CRM متمرکز بر فروش است در حالی که اتوماسیون بازاریابی متمرکز بر بازاریابی است. نرم افزار CRM با جمع آوری اطلاعات تماس جهت شخصی سازی فرآیند فروش ، در امنیت فروش مفید است. یک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی در اتوماسیون و ساده سازی کارهای تکراری بازاریابی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، پیام رسانی تلفن همراه و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی مفید است.
یک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی امکان استفاده از یک بستر واحد برای همه این وظایف را فراهم می کند. اتوماسیون بازاریابی با لیدهای خام که منجر به لیدهای کاملاً واجد شرایط می شوند ، آغاز می شود و سپس برای شخصی سازی تجربه فروش به تیم فروش منتقل می شود. Amplispot می گوید ،

“اجرای استراتژی های بازاریابی چند کاناله احتمال مشاهده محتوای بازاریابی توسط مصرف کنندگان را افزایش می دهد ، که به نوبه خود پتانسیل درآمدزایی را افزایش می دهد.”

CRM و بازاریابی اتوماسیون تبلیغاتی

سابقه CRM به دهه 70 برمی گردد که از سیستم های اصلی مستقل برای سیستم های اتوماسیون فروش و پرونده های داده مشتری استفاده می شد. با گذشت زمان ، این فناوری مطابق نیاز بازار تکامل یافته است.
اکنون ابزارهای برتر CRM مانند Agile CRM بیشتر مبتنی بر تعامل هستند و به همین ترتیب تجزیه و تحلیل ارزشمندی در شبکه های اجتماعی فراهم کرده است که کاربران می توانند از آنها برای ایجاد محتوای معنی دار و تعامل با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه استفاده کنند. Agile CRM همچنین مبتنی بر ابر است بنابراین کاربران می توانند به داده های CRM در تلفن های همراه خود در حین حرکت دسترسی پیدا کنند.

بنابراین باید برخی از مغزهای این پیشرفت ها را بپذیریم.

1 مت هاینز – بنیانگذار و رئیس بازاریابی هاینز
بازاریابی هاینز یک شرکت بازاریابی دیجیتال B2B (تجارت به تجارت) و شتاب فروش است که در سال 2007 آغاز به کار کرد. مت هاینز بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی و توسعه تجارت هنگام کار در شرکتهایی مانند مایکروسافت ، بوئینگ ، وردیم ، رهبر بازار و مارینرز سیاتل تعلق می گیرد. وی متخصص تولید تقاضای B2B ، استراتژی محتوا ، مدیریت خط لوله و امکان فروش است. او به مشتریان کمک می کند تا روی بازاریابی ، جذب مشتری و حفظ مشتری و کوچک سازی درآمد تمرکز کنند.

2. Manu Das – بنیانگذار ، رئیس و مدیر عامل شرکت Soffront Software Inc
وی از 6000 دلار پس انداز خود برای ایجاد نرم افزاری استفاده کرد که خدمات مشتری ، بازخورد ، کیفیت محصول و سابقه خرید مشتری را مدیریت کند. او برای همکاری FMC ، دانشگاه استنفورد ، نیمه هادی ملی کار کرده است و بعداً به مرکز فناوری Olivetti نقل مکان کرده است و در آنجا یک پروژه پایگاه داده را بر اساس یادداشت های نیلوفر آبی ایجاد کرده است تا به توسعه محصول در مقیاس وسیع کمک کند. در سال 1992 ، او الیوتی را ترک کرد و Soffront را شروع کرد.

3. مایکل ماوز – معاون رئیس استراتژی نوآوری در Salesforce
مایکل از شرکت گارتنر ، به فروشنده پیوست ، جایی که وی عضو گارتنر و عضو یکی از اولین شرکت های جهانی نرم افزار CRM است. در گارتنر ، وی بنیانگذار رویه CRM بود. او یکی از سازندگان فضای CRM است. وی همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره مرکز آموزش نوآوری راتگرز است.

4. Jon Ferrara – مدیر عامل شرکت Nimble
Nimble محصول خود را به عنوان SaaS (نرم افزاری به عنوان سرویس) ارائه می دهد که ابزارهای بازاریابی ، CRM هوشمند و رسانه های اجتماعی را با هم ادغام می کند. وی در سال 1989 بنیانگذار نرم افزار CRM برنده جایزه – Goldmine شد. Goldmine اولین راه حل نرم افزار CRM است که اتوماسیون بازاریابی و فروش را با آدرس ایمیل ، مخاطبین و تقویم مشتری ادغام می کند. Ferrara یک سخنران مشهور است که در زمینه فروش اجتماعی و بازاریابی تمرکز دارد. وی در مجلات تأثیرگذاری مانند فوربس و فورچون معرفی شده است.

5. پل گرینبرگ – رئیس یک شرکت مشاوره ، 56 LLC
گرینبرگ به عنوان “پدرخوانده CRM” شناخته می شود. شرکت وی بر روی برنامه های استراتژیک CRM برتر تمرکز دارد و مشاوره استراتژی مشتری را انجام می دهد. او همچنین شریک موسس BPT Partners LLC ، یک شرکت آموزش CRM است. او رئیس اجرایی انجمن CRM و رئیس کمیته مشورتی در دانشکده مدیریت Rotman دانشگاه تورنتو ، مرکز تعالی CRM است.

او نویسنده CRM با سرعت نور است: استراتژیها ، ابزارها و تکنیکهای CRM اجتماعی برای مشتریان شما که یک کتاب پرفروش است. کتاب دیگر وی ، CRM در سرعت نور: استراتژی های ضروری مشتری برای قرن 21 ، به هشت زبان ترجمه شده است و در بیش از 70 دانشگاه در حال استفاده است. این نسخه در چهارمین نسخه خود است و به عنوان “کتاب مقدس صنعت CRM” نامگذاری شده است.

6. پری نورگارب – بنیانگذار و سردبیر در SmallBizCRM.com
او در آفریقای جنوبی مستقر است و در چندین کنفرانس فروش سخنرانی کرده است. او شرکت نرم افزاری خاص خود را دارد و دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه فروش و بازاریابی در شرکت های راه حل فناوری اطلاعات است و به آنها کمک می کند تا در مورد بهترین CRM مناسب برای مشاغل خود تصمیم بگیرند. وی در آفریقای جنوبی مجری برنامه ای رادیویی است و در آنجا درباره ابزارهای نرم افزاری برای استفاده در مشاغل کوچک بحث می کند.

7. Matthew Guay – مربی سرشناس در Zapier
Zapier در کالیفرنیای آمریکا مستقر است و به کاربران خود این قدرت را می دهد تا برنامه های وب مورد استفاده خود را برای ایجاد گردش کار خودکار سفارشی تلفیق کنند. Zapier برای هر کسب و کاری که به دنبال ساده سازی فرایندهای خود است از ضروریات آن است زیرا با بیش از 750 برنامه کاربردی کار می کند. متیو کتابی – راهنمای نهایی نرم افزار CRM – نوشته است که بصیرترین راهنمای CRM در وب است. وی اطلاعات بیشتری را در وبلاگ خود در TechInch به اشتراک می گذارد.

8. Steli Efti – مدیرعامل و بنیانگذار close.io CRM و ElasticSales
Steli Efti به استارتاپ ها در تلاش برای افزایش میزان فروش خود کمک می کند. او نویسنده The Ultimate Startup Guide to Outbound Sales و میزبان پادکست “The Startup Chat” است. او همچنین فارغ التحصیل Y Combinator ، شتاب دهنده معروف بذر است که به ساخت شرکت های بزرگی مانند Airbnb ، Dropbox و 9gag کمک کرده است.

9. Rich Bohn – تحلیلگر مشهور CRM
Rich Bohn یک فروشنده و گیک رایانه ای بی نظیر است که به شرکت ها کمک می کند هنگام جستجوی نرم افزار CRM ارزش پول خود را بدست آورند. او قدیمی ترین تحلیلگر CRM است و هر CRM موجود را مرور می کند و ترفندهایی را در مورد استفاده و اجرای CRM ها ارائه می دهد. نظرات وی را می توان در “SellMoreNow” یافت.

10. رایان شوارتز – تأثیرگذار فناوری وب و بازاریابی
وی همچنین مدیر ارشد فناوری بازاریابی در MongoDB است. رایان مشاور استارت آپ های فناوری بازاریابی متعدد است و توسط Lattice Engines به عنوان 25 “Nerds بازاریابی برای تماشای” برتر معرفی شد. او همچنین توسط “هاینز بازاریابی” به عنوان 15 “تأثیرگذار اتوماسیون بازاریابی که باید بدانید” برگزیده شد. او علاقه زیادی به ادغام بسیاری از سیستم های اتوماسیون موجود در مشاغل دارد.

11 مایکل تیلور – یک متخصص CRM در Walkme
WalkMe یک بستر تعامل مبتنی بر ابر است که توسط فروشندگان SaaS و بیش از 800 ارائه دهنده خدمات سازمانی استفاده می شود. این کاربران را در سیستم عامل خود راهنمایی می کند تا در هر تجربه آنلاین اقدام کنند. وی یک وبلاگ “CRM simplified” را اداره می کند که منبع غنی برای هر CRM است. این وبلاگ با توصیه ها و پیوند به سایر مقالات با کیفیت CRM به مشاغل کمک می کند و نکاتی در مورد اجرای اینفوگرافیک ها ارائه می دهد.

12 مایکل پگز – یک مشاور مستقر در نیویورک و یک متخصص محتوا
او همچنین یکی از اعضای بنیانگذار Marccx ، یک آژانس بازاریابی محتوا است. وی راهنمایی و مشاوره خود را در زمینه اتوماسیون بازاریابی در مقیاس بزرگ و تولید سرب آلی ارائه می دهد. وی بینش خود را در بسیاری از سیستم عامل ها از جمله هافینگتون پست به اشتراک می گذارد.

13. برنت لیری – بنیانگذار و شریک یک شرکت مشاوره CRM Essentials
CRM Essentials بر استارتاپ های کوچک و متوسط ​​تمرکز دارد. او در شرکت هایی مانند Compaq ، Salesforce ، Microsoft ، IMF و بانک جهانی کار کرده و بیش از 15 سال تجربه جمع آوری کرده است. وی سخنران برجسته ای است که به دنبال پرداختن به موضوعات مربوط به مشاغل کوچک ، CRM و فناوری است. او دانش خود را در سیستم عامل هایی مانند Inc.com ، TechTarget و SmallBizTrends به اشتراک می گذارد.

14. Peter Kanzajy – بنیانگذار TalentBin
TalentBin یک موتور جستجوی استعداد و استخدام کننده CRM است. Kanzajy نیروی محرکه “سالن فروش مدرن” است که بیش از 100 عضو دارد. این یک پلت فرم یادگیری همتایان فقط دعوت کننده است که بر سیستم فروش ، عملیات و مدیریت متمرکز است.

15 مارک بنیوف – بنیانگذار و مدیر عامل شرکت saleforce.com
بنیوف از پیشگامان فضای CRM است. مارک همچنین یک سخنران مشهور ، نویسنده کتاب پشت ابر ، انسان دوست و یک مبلغ بزرگ SaaS است. او salesforce.com را از یک شرکت تازه تأسیس تا یکی از سریع ترین رشد شرکت ها ساخت. وی این استارت آپ را از آپارتمان اجاره ای خود آغاز کرده و رشد آن را به نیرویی برای محاسبه در کمتر از 10 سال هدایت کرده است.

16. جف کاپلان – مدیر عامل THINKStrategies
THINKStrategies یک شرکت مشاوره ای است که بر روی شرکت های فناوری و تاثیری که آنها در انتقال از سیستم عامل های مبتنی بر محصول به راه حل های مبتنی بر خدمات ، با نام SaaS دارند ، تمرکز دارد. او همچنین بنیانگذار “Cloud Showplace” ، یک مرکز منابع در مقیاس بزرگ برای SaaS ، PaaS (پلت فرم به عنوان یک سرویس) و LaaS (ورود به سیستم به عنوان یک سرویس) است. جف کاپلان مجری برنامه “CloudSummit” است که داستان های موفق درباره راه حل ها و راهکارهای ابر را برجسته می کند.

17. Denis Pombriant – تحلیلگر و سخنران نرم افزار برنده جایزه
Pombriant یک شرکت مشاوره “The Beagle Research Group” را اداره می کند. این شرکت بر روی نرم افزار برای مشاغل ، تجربه مشتری و مدیریت ارتباط تمرکز دارد. وی به عنوان یک مشاور و پژوهشگر در زمینه مشارکت مشتری ، طرفدار پذیرش خدمات مشتری است ، که بر داده ها و تجزیه و تحلیل ها متمرکز است.

وی همچنین طرفدار خدمات مشتری است که تلاش می کند تا نیازهای مشتری را در هر زمان که بخواهند درک و بر آنها تمرکز کند. منابع بصیرت او را می توان در The Beagle Research Blog ، The CRM Magazine ، CRM Buyer و وبلاگ Diginomica در مورد برنامه های ابری و شرکت های دیجیتال یافت. او نویسنده دو کتاب در مورد وفاداری مشتری است به نام های: حل برای مشتری و شما نمی توانید وفاداری مشتری را بخرید اما می توانید آن را بدست آورید.

18 اسکات برینکر – یک برنامه نویس و کارآفرین رایانه
وی اکوسیستم VP Platform فعلی در HubSpot ، سردبیر در Chiefmartec.com ، یک وبلاگ فناوری بازاریابی و رئیس برنامه MarTech است. Martech بر زاویه رو به رشد عملیات درآمد متمرکز است که عملیات بازاریابی و فروش و همچنین عملیات موفقیت مشتری را به هم متصل می کند.

اسکات همچنین نویسنده کتاب پرفروش بازاریابی هک است. وی بین سالهای 1986 و 1990 با تیم استریکر و ریچارد اسکورنیک همکاری کرد و چندین بازی ماجراجویی چند نفره را ایجاد کرد ، به نام Quest for Magic و Kyrandia. وی در سن 21 سالگی مدیرعامل شرکت نرم افزاری Galacticomm شد.

20. آنیتا کمبل – بنیانگذار و مدیرعامل SmallbizTrends.com
SmallbizTrends محبوب ترین و مستقل ترین وبلاگ مشاغل کوچک در اینترنت است که اطلاعات ، مشاوره و اخبار را به مشاغل کوچک مانند نرم افزار CRM ارائه می دهد. او در چندین هیئت مشاوره کار می کند و از نویسندگان بازاریابی بصری است: 99 روش اثبات شده برای بازاریابی مشاغل کوچک با تصاویر و طراحی.

وی در بیش از 3 لیست Forbes شامل 25 بانوی با نفوذترین زن در توییتر درباره کارآفرینی ، 20 زن با مارک برتر در توییتر و 30 زن کارآفرین برای دنبال کردن در توییتر نامگذاری شده است. همچنین توسط هاب اسپات از آنیتا به عنوان یکی از 100 زن قدرتمند در توییتر نام برده شده است.

نتیجه گیری

بیشتر دنباله دارهای CRM نظرات دقیق خود را در مورد هر محصول CRM موجود در بازار ارائه می دهند و به شما در انتخاب پلت فرم برای استفاده و شرکت های نرم افزاری ایده هایی برای بهبود شرایط می دهند. CRM و اتوماسیون بازاریابی دیگر گزینه ای نیستند بلکه بخشی اساسی از هر مشاغلی است که هدف موفقیت را داشته باشد. وقتی به دنبال CRM و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی هستید ، هوشمندانه است که بررسی هایی را که به ویژه توسط تأثیرگذاران بازار انجام می شود با جزئیات و تجربه بازار انجام دهید.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم