پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

همانطور که همه ما تجربه کرده ایم، روند فروش اساساً در دو چیز خلاصه می شود: اعداد و زمان. حقیقت این است که بازار فروش به سرعت در حال تغییر است و این سبب می شود که هر کسب و کار و تجارتی نیاز به بینش و آینده نگری فروش داشته باشد.

ما می توانیم با سرمایه گذاری در فرآیندهای سودآور، فعالیت ها و مهارت های مناسب، در وقت خود صرفه جویی کرده و آمار و ارقام کسب و کارمان را به سود برسانیم.

آینده نگری فروش شامل اقدامات و بررسی های مختلفی می شود که به شما کمک می کنند تا مسیر تجارت خود را بررسی کرده و آن را در جهت درستی قرار دهید.

برای مثال کاوش و جست و جو یکی از مهم ترین فرآیندهایی است برای شروع و توسعه یک تجارت جدید یا کهنه کار باید از آن استفاده کنید.

علاوه بر این، تمام مشتریان چنین شرایطی ندارند و همه آنها را نمی توان مشتریان بالقوه دانست. در نتیجه در قدم بعدی بعد از پیدا کردن چنین کسانی، نیاز دارید سوالاتی را از آنها در تماس های تلفنی یا دیگر روش های برقراری ارتباط با مشتری بپرسید تا مطمئن شوید ممکن است به محصول یا خدمات شما علاقه مند باشند یا خیر. سوالاتی مانند:

  • آیا تجارت مشتری احتمالیِ شما سازمانی است یا خیر؟
  • آیا سراغ سهامداران اصلی رفته اید؟ فردی که انتخاب کرده اید باید در کسب و کار مورد نظر شما که قرار است محصول را به آنها بفروشید، نقش تعیین کننده ای داشته باشند.
  • بودجه آنها چقدر است؟
  • آیا با بازار احتمالی آشنایی دارید؟ احتمالاً ما با انواع خاصی از شرکت ها، بازارها یا صنایع در ارتباط خواهیم بود.
  • آیا آنها نسبت به پیشنهاد ما آگاهی کافی دارند؟
  • و غیره.
آینده نگری فروش
آینده نگری فروش

آینده نگری فروش

مراحل آینده نگری فروش

  1. تحقیق و جست و جو

  2. اولویت بندی

  3. آماده سازی یک نقشه و مسیر راه

  4. برقراری ارتباط با مشتریان

  5. یادداشت برداری و ثبت تمام نکات مهم

تعیین یک مسیر صحیح و مناسب برای کسب و کارتان و داشتن آینده نگری فروش نباید یک فرآیند دشوار و طاقت فرسا باشد. موارد گفته شده را در روند کاری خود لحاظ کرده و با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف، بهترین کار را برای تیم خود انجام دهید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم