پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

 

لگو ناامیدی

بعد از هفت ماه کوله پشتی در آفریقا ، چگونه می توانم به کار خود در دولت برگردم؟ در عوض ، من تصمیم گرفتم خانه های خنثی با کربن با عایق بندی بهتر ، صفحات خورشیدی ایجاد کنم. همه چیزهای سبز.

مادرم از اینکه من به زیرزمین او رفتم بسیار هیجان زده شد. به مدت دو هفته ، من بسیار سودمند بودم ، یک طرح تجاری نوشتم ، با سازندگان ارتباط برقرار کردم و روی آرم شرکت کار کردم. اما با گذشت هفته ها ، من زمان بیشتری را در زیر زمین با بازی Fallout 3 سپری کردم و معطل و نادیده گرفتم و گفتگوی ذهنی شرورانه ام را انجام دهم.

صبح روز جمعه ، مجموعه قطار قدیمی لگو خود را پیدا کردم و فکر کردم که به هم خوردن آن با هم نوستالژیک خواهد بود. من تمام کردم ، عقب ایستادم و pa ناامید شدم. من 26 ساله بودم اما احساس می کردم یک بچه 10 ساله هستم. من با زندگی خودم چه می کردم؟

من بی پول بودم ، در زیرزمین مادرم زندگی می کردم و هیچ امیدی برای تجارتم نمی دیدم. وحشت آغاز شد. من به دولت برگشتم.

خود شک و تردیدهای خارق العاده و کجا می توان آنها را پیدا کرد

برای فرار در YouEconomy پنج تلاش ، چهار تجارت و 10 سال طول کشید. من با هر نوع اعتماد به نفس آشنا شده ام و یاد گرفته ام که چگونه از راه خودم خارج شوم.

در اینجا پنج بزرگترین چالش برای ساختن آن به صورت خودکار و نحوه مواجهه با آنها وجود دارد:

1 خود انگیزشی

“بهترین انگیزه ، خود انگیزشی است. پسر می گوید ، “کاش کسی بیاید و من را روشن کند.” اگر آنها حاضر نشوند چه؟ شما باید برنامه بهتری برای زندگی خود داشته باشید. ” – جیم روح

کسانی که برای اولین بار وارد این دنیای جدید می شوند چالش خود انگیزشی . از روزی که به دنیا آمده ایم به ما گفته می شود که چه کاری باید انجام دهیم. در مهد کودک ، “اکنون زمان نقاشی است” ساعت 8 صبح اتوبوس را بگیرید ، در این آزمون شرکت کنید و فارغ التحصیل شوید. به دانشگاه بروید و دوره های لازم را بگذرانید. سپس ، مستقیماً به سراغ اولین کار خود بروید و ساعات مشخص شده را برای کارهای خاصی که از بالا تحویل داده شده کار کنید.

وقتی رئیس خود می شوید ، اولین سوال این است که “حالا چه کار کنم؟” به اطراف خود نگاه کنید و برای اولین بار در زندگی خود ، کسی نیست که به شما بگوید.

شما اکنون مدیر عامل یک شرکت بزرگ هستید. نه تنها شما مسئول تنظیم یک استراتژی ، یافتن مشتری و مدیریت جریان وجوه نقد هستید ، بلکه باید کل شرکت را با انگیزه و روحیه بالا نگه دارید.

نحوه مواجهه با آن: h4>

  • از دست دادن انگیزه خود (به راحتی و اغلب) در YouEconomy تضمین کننده است. بهترین راه برای ادامه حرکت این است که یک تصویر ذهنی زنده و احساسی از چرا خود ایجاد کنید و روزانه آن را به ذهن متبادر کنید. ممکن است کافی باشد که خود را در مورد میزان ناراضی بودن از کار قدیمی خود و اینکه چقدر دیگر نمی خواهید برگردید اخراج کنید.
  • من توصیه می کنم یک تصویر مثبت ایجاد کنید ، یک تصویر واضح که شامل چگونگی استفاده از آزادی خود ، خدمت به چه کسی ، مبالغ احمقانه درآمد شما و آنچه در آن است به شما اجازه می دهد انجام دهید. سپس ، خود را به یک گردباد احساسی شلاق بزنید تا زمانی که میل شما برای آن زندگی 10 از 10 باشد.
  • روزانه شلوار بپوش.
  •  
  •  

2. MoneyPanics

“نگرانی این است که برای چیزهایی که نمی خواهید دعا کنید.” – جن سینسرو

روزی که شغل خود را ترک کنید خوشبختی و هیجان خالصی خواهد بود. اولین MoneyPanic شما وقتی سه هفته به حساب بانکی خود نگاه می کنید بازدید می کند بعداً پیش بینی کنید که چند ماه غذا و اجاره باقیمانده است.

اگر در کنترل ذهن خود مهارت ندارید ، این حالت وحشت می تواند به یک اضطراب پیش فرض تبدیل شود ، همیشه روی شانه شما. این در واقع توانایی شما را در انجام کارهای خوب و تصمیم گیری هوشمندانه مختل می کند.

نحوه مواجهه با آن:

  • قبل از اینکه به سمت کار قدیمی خود بروید ، ماهیانه دلار را برای زنده ماندن بنویسید. تصمیم بگیرید که چند ماه باند فرودگاه را جایگزین درآمد خود کنید. سپس ، آن را دو برابر کنید (انتظار غیر منتظره را داشته باشید). قبل از ترک آن مبلغ را پس انداز کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کارهای مشاوره ای دارید که می تواند در پرداخت قبض ها کمک کند (حتی اگر مشاوره چند شیفت بار در هفته باشد). در طول کار 9-5 گذشته ، من کار ثابتی را در اقتصاد گیگ که اجاره خانه ام را پرداخت کردم و سپس برخی از آنها را تضمین کردم. این به من امنیت لازم را برای راه اندازی آن MoneyPanics داد.

3 من به اندازه کافی خوب نیستم

“اکثر مردم کاری را که قرار است طی یک سال انجام دهند بیش از حد ارزیابی می کنند و آنچه را که می توانند در یک یا دو دهه یا سه یا چهار سال انجام دهند دست کم می گیرند.” – em > تونی رابینز

در ابتدای تلاش برای دستیابی به آن در YouEconomy ، احتمالاً در هر کاری که انتخاب کنید ترسناک خواهید بود. آیا به خاطر دارید که چه مدت طول کشید تا نسبت به نقش فعلی خود اطمینان داشته باشید؟ اکنون ، تصور کنید که یک کار جدید به علاوه تلاش برای انجام هر کار دیگری در شرکت – حسابداری ، فروش و بازاریابی ، طراحی وب و گرافیک ، ویرایش ویدئو ، پشتیبانی از مشتری – را شروع کنید ، همه در حالی که سعی می کنید مدیر عامل شرکت یک نفره خود باشید.

با ترک شغلی که در انجام چند نقش جدید در آن مهارت دارید ، در یک نقش دیگر پیچیده شده است ، شروع به زیر سوال بردن ارزش خود به عنوان یک انسان آسان می شود.

نحوه مواجهه با آن:

  • از لحاظ بهره وری یا موفقیت ، ارزش خود را به عنوان یک شخص پیوند دهید. من هنوز با این مسئله دست و پنجه نرم می کنم ، اما به خودم یادآوری می کنم: آیا خواهرزاده ها و برادرزاده های خود را کمتر دوست دارید زیرا آنها هنوز در کارها مهارت ندارند؟ آیا اگر همسرتان در یک تصادف رانندگی تصادف کند و شش ماه را در بیمارستان بماند و قادر به کار نباشد ، کمتر دوست خواهید داشت؟ چرا وقتی خودم مبارزه می کنم خودم را کمتر دوست بدارم؟
  • عضله صبر خود را رشد دهید. کریستوفر سامر ، مربی مشهور جهان می گوید: “کنار آمدن با ناامیدی موقت از عدم پیشرفت ، بخشی جدایی ناپذیر از مسیر تعالی است.” “نتایج بلند مدت با کیفیت نیاز به تمرکز طولانی مدت با کیفیت دارند. بدون احساس. بدون درام خودتان را از دست اندازهای کوچک جاده نکشید. بیاموزید که از روند کار لذت ببرید و بدانید. ” نشان دادن کار را انجام دهید نتایج دنبال می شوند ، اما با توجه به جدول زمانی خودشان.

4 من باید خودم را سخت تر تحت فشار قرار دهم

“فرهنگ ما فرهنگی است که ما می توانیم به عنوان نوعی نشان افتخار که نماد اخلاق کار ، یا مقاومت ، یا برخی از فضیلت های دیگر است ، می توانیم خواب کمی داشته باشیم – اما واقعاً ، این یک شکست عمیق در اولویت ها و عزت نفس است. “ ماریا پوپووا

در اوایل سفر به شغل انفرادی ، پس زمینه دسکتاپ رایانه جدیدی را انتخاب کردم ، تصویری از یکی از فرودهای D-Day در سال 1945 ، شلیک شده از قایق ها ، سربازان که به ساحل حمله می کردند و آتش می گرفتند. عنوان بالا “Harden the F *** Up” بود. فکر کردم این لگد زدن مداوم به شلوار کمک خواهد کرد. اگر می خواستم آن را بسازم ، باید سخت گیری کنم.

وادار کردن خودم به زندگی در زیر این گیوتین فقط افسردگی و اضطراب ، احساس بی ارزشی ، بیزاری از کار من را ایجاد کرده و من را به فرسودگی شغلی سوق داده است. نیازی به سخت شدن نداشتم. لازم بود تعادل برقرار کنم! وقتی به باشگاه می روید ، در نزدیکی حد خود کار می کنید ، نه آنقدر سخت که رباط را بکشید. دریچه گاز پایین است.

نحوه مواجهه با آن:

  • از مهمترین دارایی خود محافظت کنید: شما. اگر صاحب یک کارخانه بودید ، کارمندان خود را شلاق نمی زدید. شما آنها را ستایش خواهید کرد شما نمی خواهید ماشین ها را لگد بزنید تا سریعتر کار کنند. آنها را مرتباً نگهداری می کنید وقتی حالات روحی و روانی شما متعادل و سالم باشد ، بهترین کار خود را انجام می دهید. خلاقیت جریان می یابد و روابط شما بهبود می یابد ، که در هر مشاغل بسیار مهم است.
  • چیزی را در مخزن بگذارید. در واقع این باعث می شود شما بهره وری بیشتری داشته باشید. همینگوی وقتی در وسط یک فکر روان یا صحنه قرار می گرفت ، نوشتن را متوقف می کرد تا روز بعد مکانی جذاب برای شروع داشته باشد (و تا ظهر شراب بنوشد). او می دانست قبل از اینکه کار نوشتن تبدیل به یک کار سخت شود ، متوقف شود.

5. دکمه خاموش نداشتن

“برای هر چیز یک فصل است و زمانی برای هر هدفی در زیر آسمان.” Ecclesiastes 3: 1-8 em >

به عنوان رئیس خود ، در هر لحظه بیداری وسوسه خواهید شد که کار کنید. در اوایل سفر من ، ساعت کاری “رسمی” من 8 صبح تا حدود 6 بعد از ظهر بود. با این حال ، متوجه می شوم که به ایمیل پاسخ می دهم ، تغییرات جزئی در وب سایت خود ایجاد می کنم و شب ها وبلاگ های بازاریابی را می خوانم ، همه اینها هنگام تماشای تلویزیون است.

این کار “نیمه آنجا” از دو نظر ضد تولید است. اول ، هر کاری که هنگام انجام چند وظیفه انجام دهید کیفیت پایین تری دارد. دوم ، شما برای تیز نگه داشتن و انجام کارهای عالی به خرابی مطلق نیاز دارید – برای جدا کردن از برق

نحوه مواجهه با آن:

  • زمان خرابی را برنامه ریزی کنید. یک وقت برای کار و یک وقت برای تلاش وجود دارد. برای محافظت از زمان بازی ، از “برنامه” استفاده کنید ، ورزش ، دوستان و بی تحرکی.
  • تعطیلات فنی را انتخاب کنید. تلفن خود را در یک کشو قرار داده و لپ تاپ خود را خاموش کنید. اگر برای دور ماندن از نظم کافی برخوردار نیستید ، از برنامه ها برای جلوگیری از دسترسی خود به برخی از سایت ها ، برنامه ها یا اینترنت استفاده کنید. من چیزهای خوبی درباره آزادی شنیده ام.

سرانجام ، چرا را به خاطر بسپارید که در وهله اول در YouEconomy کار می کنید: برای تنظیم برنامه زمانی خود و کار بر روی آنچه می خواهید ، هر زمان که بخواهید. به زندگی خود عشق بورزید و بیشتر اوقات را احساس شادی و خوشبختی کنید زمان. هر چند وقت یکبار کار را منفجر کنید تا از آزادی خود لذت ببرید و فقط ممکن است جای خود را در دنیای جدید پیدا کنید.

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم