پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

در این فصل هدیه های معناداری به افراد مهم زندگی ما هدیه دهید. اما گفتن این کار اغلب آسان تر از انجام است. به محض شروع تجزیه و تحلیل فلج ، ما به همان گزینه های قدیمی برمی گردیم: جوراب هایی را با کارتون های خنده دار که در پشت کشو قرار دارند ، بپوشانید. شمع دیگری که نسوخته است. یک ابزار جدید فناوری که قبل از پایان سال منسوخ می شود.

امسال به هدایای خوشبختی ، سلامتی ، رشد و هدف هدیه دهید. برای کمک به شما ، لیستی از 12 بهترین هدیه برای اهدای عزیزان (یا هک ، برای معالجه خود) – هدیه هایی که مدتها پس از انقضا اشتراک آبجو بدون استفاده از صنایع دستی ، ادامه می دهند ، تهیه کرده ایم. خواه گیرنده جدید در توسعه شخصی باشد و یا فقط به دنبال جرقه الهام باشد ، چیزی مناسب برای همه افراد در لیست خود پیدا خواهید کرد.

The Family Game

بازی خانوادگی

توسط مدرسه زندگی (30 دلار)

فصل تعطیلات فرصتی است که خانواده ها دور هم جمع می شوند. هرچند اغلب ، ما برای تعمیق ارتباطات از آن زمان سو استفاده نمی کنیم. بنابراین از پول مونوپولی فاصله بگیرید و هدایای اتصال را بدهید. The Family Game که توسط The School of Life ، یک شرکت آموزشی متولد لندن که بخشی از آن توسط آلن دو بوتون ، فیلسوف تأسیس شد ، ایجاد شده است و از دستورالعمل های الهام بخش برای برقراری ارتباط ، گفتگوی صادقانه و خاطره پردازی شاد با کسانی که بیشتر آنها را دوست داریم ، استفاده می کند. از کارتهای خنده دار گرفته تا ناراحت کننده ، در کارتهای کارت عبارتند از: “وقتی شخصی در خانواده شما شکایت می کند از او تقلید کنید” و “چه کسی را می توانید ببخشید؟”

TheSchoolofLife.com

موفقیت +

عضویت سالانه (189 دلار)

ایجاد زندگی مورد نظر شما قوام ، بینایی و وضوح لازم دارد. همچنین یک روستا را می گیرد. از طریق SUCCESS + به برخی از بهترین درس ها ، مربیان و جامعه افراد همفکر در صنعت دسترسی پیدا می کنید. با اشتراک ، کاربران به آموزش زنده ماهانه ، طاق پر از محتوای الهام بخش و دسترسی منحصر به فرد به درسهایی از بزرگان: جان سی ماکسول ، سیمون تی بیلی و کیندرا هال دسترسی پیدا می کنند. به عنوان یک پاداش ویژه مشترک ، توسط Kindra Hall به آموزش دیجیتال The Power of Influence نیز دسترسی پیدا می کنید. در این آموزش ، Kindra شما را از طریق پنج مرحله اصلی برای ایجاد اعتماد به نفس و ایجاد یک نفوذ قدرتمند برای تأثیرگذاری بر جهان پیرامون برمی دارد.

SUCCESS.com/influence

The Go All in Journal

همه چیز را از امروز شروع کنید

توسط راشل هولیس (20 دلار)

به معنای واقعی کلمه ، یک صفحه از کتاب او بگیرید. مجله Go All in Start Today که مجهز به تاکتیک های روزانه پرفروش ترین نویسنده و سخنران انگیزشی است که راشل هولیس سالهاست از آن استفاده می کند ، رویایی رویایی است. با تعیین تصویر بزرگ شروع کنید – مانند صفحه بینایی که می توانید در هر جایی بگیرید. سپس ، هر صفحه روزانه سه نقطه کانونی را به شما پیشنهاد می کند: سپاسگزاری ، رویاهای آینده و یک هدف اصلی. از گرایش های اخیر گرفته تا بازنشستگان ، این هدیه می تواند هدف و هدایت را ارائه دهد.

StartToday.com

Light Therapy Lamp

لامپ نور درمانی

(40 دلار)

نه تنها برای اختلال عاطفی فصلی ، نور درمانی برای درمان جت لگ ، مشکلات خواب و تغییرات جزئی خلق و خو نیز استفاده می شود. بسیاری از کارآفرینان و مراجعه کنندگان شلوغ گزارش می دهند که نور درمانی به هوشیاری صبحگاهی و ثبات خلقی در طول روز کمک می کند. قابل حمل و سبک وزن ، این هدیه مطمئناً روز یک عزیز را روشن می کند – شما می دانید ، بیش از آنچه که قبلاً انجام داده اید.

Amazon.com a >

شکل >

قاب تلفن خود مراقبتی

(25 دلار)

مطمئن نیستید که مینیمالیست زندگی شما چیست؟ یادآوری های الهام بخشی که می توانند به هر کجا که می روند حمل کنند چطور؟ شما توسط هنرمندان مستقلی در سراسر جهان خلق شده و در یکی از بزرگترین بازارهای هنرمندان فروخته شده است ، شما می توانید از بین طرحهای منحصر به فرد جمله هایی مانند “صبور باشید ، رشد می کنید” و “همه راضی نیستید” را انتخاب کنید. بهترین قسمت؟ هر خرید از هنرمندان محلی برای ادامه ایجاد پشتیبانی می کند.

TeePublic.com

شکل >

رشد عضویت در بازار

(60 دلار) h4>

محصولات سالم ، در دسترس همه. این هدف Thrive Market است ، یک بازار مبتنی بر عضویت که مواد غذایی و کالاهای خانگی با کیفیت بالا ، سالم ، پایدار و با اخلاقی را به آستان شما تحویل می دهد. ایده آل برای یک کارآفرین در حال حرکت که می خواهد از کالاهایی که خریداری می کند احساس خوبی داشته باشد. و احساس خوبی خواهید کرد ، زیرا Thrive Market با هر عضویت مطابقت دارد تا به یک خانواده کم درآمد ، دانش آموز ، معلم ، کهنه سرباز یا اولین پاسخگو دسترسی آزاد داشته باشد.

ThriveMarket.com

7 Habits of Highly Effective People

7 عادت افراد بسیار موثر

توسط استفان آر. کووی

Stephen R. Covey که به طور گسترده یکی از تأثیرگذارترین کتاب ها در تمام دوران ها محسوب می شود ، دروس بی انتهایی را ارائه می دهد که شامل صداقت ، خدمات و عزت در تمام زمینه های زندگی است. اولین بار در سال 1989 منتشر شد ، 7 عادت افراد بسیار کارآمد با فروش بیش از 25 میلیون نسخه به بیش از 40 زبان رشد کرده است. خیلی ساده ، این هدیه ای است که باید هر ساله در لیست اهدا شما باشد.

است ore.SUCCESS.co m strong >

Bella Beat Leaf Health Trackers

ردیاب بهداشت برگ Bellabeat

(119 دلار به بالا)

پوشیدنی برگ Bellabeat که توسط خانمها ایجاد شده و برای خانمها با استفاده از مواد طبیعی طراحی شده است ، عملکردی برابر و ظاهری برابر دارد. با داشتن پنج طرح برای انتخاب ، کاربران می توانند آن را به عنوان دستبند ، گردنبند یا بریده شده بر روی یک قطعه لباس مانند بند کمر بپوشند. در طول روز ، برگ Bela Beat Leaf تغییرات در بدن شما را به دلیل خواب ، استرس ، چرخه هورمون ها ، فعالیت ، مراقبه و سایر موارد ردیابی می کند. از طریق برنامه تلفن هوشمند مربوطه ، مرتباً سطح مقاومت در برابر استرس خود را به روز کنید و در مورد بهینه سازی معمول خود با چرخه هورمون خاص خود توصیه کنید. به علاوه با پشتیبان گیری ایمن 24/7 و دوام باتری شش ماهه ارائه می شود.

BellaBeat.com/leaf

TheraBox

اشتراک سالانه (372 دلار)

هنگامی که یافتن هدیه مناسب غیر ممکن به نظر می رسد ، جعبه های اشتراک خیال شما را راحت می کند. TheraBox نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر جعبه نوعی فعالیت با پشتوانه تحقیق را برای کمک به سیم پیچیدن مجدد مغز شما برای لذت ، آرامش و رضایتمندی ، به علاوه حداکثر هشت چیز خوب سلامتی (فکر کنید غلتک های جید ، روغن های معطر درمانی و دمنوش های گیاهی) برای کمک به شما در آرامش ، مبارزه با استرس و مراقبت از خود روز یکشنبه به یک سطح جدید قیمت هر جعبه از 35 دلار شروع می شود.

MyTheraBox.com

Edison Deck

ادیسون دک

(25 دلار)

مناسب برای کارآفرینان و متفکران عمیق ، Edison Deck توسط BestSelf Co. مجموعه ای از 150 سوال پیچیده و دستورالعمل های ایده را ارائه می دهد. اعلان ها عبارتند از: “مشاغلی که می توانید با کمتر از 100 دلار راه اندازی کنید” و “چیزهایی که همیشه می خواسته اید بدانید اما هرگز نپرسیده اید.” ادیسون دک که گفته می شود برای حل خلاقانه حل مسئله ، ایده پردازی و بهبود تفکر انتقادی ترویج می شود ، یک مشت ناخوشایند ارائه می دهد.

em> BestSelf.co em >

جعبه نقل قول های الهام بخش خلاق

50 نقل قول دست ساز (21 دلار)

“آنچه بدون شما ممکن است هرگز دیده نشده را قابل مشاهده کنید.” هر کس هر از گاهی به کمی انتخاب خلاقانه نیاز دارد. عزیزان شما با این مجموعه دست ساز متشکل از 50 نقل قول خلاقانه ، می توانند هر زمان که بخواهند کمی تقویت کنند. این می تواند برای یک پرچمدار جوراب زنانه ساقه بلند یا تقسیم به هدیه های کوچک و روزانه برای افراد مهم دیگر ، در حالی که آنها از طریق یک تلاش خلاقانه کار می کنند ، مناسب باشد.

Etsy.com

جهان مال شماست: 26 مقاله درباره زندگی و موفقیت

توسط جیم روح (19.95 دلار)

به دنبال هدیه ای برای تازه وارد توسعه شخصی در زندگی خود هستید؟ جیم روح جهان از آن تو است مجموعه ای سرپرستی از بهترین مقاله ها از فعالیت تقریباً پنج دهه این نیروگاه انگیزشی است. روح با موضوعات مختلف از امنیت مالی تا یافتن شادی روزانه ، پیام هایی ساده ، سرراست و الهام بخش ارائه می دهد که در همه گروه های سنی طنین انداز است.

store.SUCCESS.com

این مقاله در اصل در شماره ژانویه / فوریه 2021 مجله SUCCESS .
سسیلیا میس نویسنده و ویراستار تمام وقت مستقر در دالاس ، تگزاس است. علاوه بر موفقیت ، کارهای او در Time Out Dallas، Rewire، Healthline و دیگران ظاهر شده است. خارج از کار ، او والیبال ساحلی بازی می کند ، سعی در آشپزی در خانه دارد و با شور و حرارت در تلاش است تا گربه خود ، Nola ، Insta را مشهور کند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم