پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

هفت راه مشاوره می تواند به نفع کارمندان باشد

“کارمندان می خواهند بخشی از چیزی باشند که بزرگتر از یک شرکت باشد. فرهنگ تجارت در داخل بنا شده است ، اما خیرخواهی بیرونی است. این رفتار اخلاقی داوطلبانه چیزی بیش از سه ماهه درآمد حاصل می کند … این باعث می شود کارمندان فراتر از شغل روزمره باشند. ”

– ریک لوفتگلاس ، مدیر ارشد پیشین خیرخواهی شرکتی و مشارکت اجتماعی ، Pfizer ، Inc.

چرا مسئولیت راهنمایی مهم است

دهه ها پیش ، من شرکت ساخت و ساز خودم را با دو شریک در منطقه واشنگتن دی سی تاسیس کردم. بعد از خون ، عرق و اشک ، اولین زن در صنعت مردسالار و معرفی اتوماسیون به یک فرهنگ غیر حرفه ای غیر از این (در دهه 80) افتخار می کنم بگویم که پیاده روی کردم ، و من می تواند صحبت کند تجارت ، یعنی تلاش بعدی من مشاوره در زمینه املاک و مستغلات تجاری بود – آموزش بهترین روش ها و کمک به شرکت ها برای توسعه بخش های توسعه خود.

در واقع ، به همان اندازه که تجربه یادگیری من چند وجهی و شگفت انگیز بوده است ، هیچ یک از تلاش های من برای قلب من عزیزتر نبوده است – یا به اندازه پاداش دهنده – مانند زمانی که من شروع به راهنمایی کردم. به موازات اجرای یک عمل مشاوره ، من از طریق برنامه ای به نام شبکه برای آموزش کارآفرینی (NFTE) ، به مشاوره دانش آموزان مستضعف جامعه خود پرداختم. وقتی موضوع را به تجار دیگر گفتم و آنها را درگیر کردم ، آنها نیز قدم برداشتند. من یک پیروزی / یک برد / یک پیروزی را برای مدرسه ، برای تمرین کنندگان – مربیان و مهمتر از همه برای دانش آموزان مشاهده کردم.

پس از تدوین برنامه مربی در یک منطقه ، NFTE از من خواست مدل را برای مناطق دیگر گسترش دهم. من مصاحبه های بی شماری از همکارانم (سایر مشاغل تجاری) انجام دادم و آموختم که آنها چقدر از این برنامه استقبال کرده اند – مشاغل در تمام بخش ها از جمله تولید ، مشاوره ، رسانه ، امور مالی ، داروسازی و فناوری. و من از تجربیات تقریباً یکدل و مثبتی که می شنیدم بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم ، کتابی در این باره نوشتم!

در انجام تحقیق ، مفتخر شدم که با ده ها نفر از صاحبان مشاغل و مدیران ملاقات کنم که در مورد چگونگی تغییر برنامه های مربیگری در فرهنگ شرکت هایشان صحبت کردند. به عنوان مثال ، ریک لوفتگلاس در Pfizer در مورد چگونگی گسترش مزایا در کل شرکت آنها و تقویت روحیه در داخل پرتو بود. پس از انتشار ، من به مصاحبه با مشاغل بزرگ و کوچک و همچنین مدارس ، معلمان و دانش آموزانی که شاهد رشد و تحول حاصل از روابط مربیگری بوده اند ، ادامه داده ام. این گزارشات را می توانید در صفحه وبلاگ من مشاهده کنید.

چندین الگوی جالب ظهور کرد. من مشاهده کردم که هر شرکتی ، صرف نظر از اندازه ، به دلایل مختلفی باید به دنبال مشاوره باشد. و این در حال حاضر بیشتر صدق می کند – زمانی که همه گیری باعث ایجاد استرس بیشتر در جامعه ، عدم امنیت مالی ، مشکلات مراقبت از کودکان و انزوا شده است. در این شیوع همه جانبه راهنمایی در جامعه شما بسیار مهم تر شده است.

امروز ، من می خواهم هفت دلیل متداول برای بهره مندی مشاغل از مشاوره از مشاهدات خود را برای شما بیان کنم:

خط لوله

از طریق برنامه های مشاوره فعال ، کارآموزی و کارآموزی ، شرکت ها می توانند به طور فعالانه خط مشی آینده کارمندان خود را آموزش دهند.

علاوه بر این ، همانطور که گالوپ در “ شغل های عالی ، زندگی های عالی ” ، دانش آموزان دو برابر بیشتر از دیگران در هنگام تحصیل در مدرسه با یک بزرگسال احساس می کردند که به کار خود مشغول می شوند و احساس رفاه را درونی می کنند.

مزیت و فرهنگ استخدام

در این روزگار ، هزاره ها – و دیگران – به دنبال شرکت هایی هستند که دارای نقش اجتماعی هستند ، که نشان دهند care مراقبت از جامعه هستند و برنامه های فعالی دارند که شامل کارمندان می شود. متقاضیان به احتمال زیاد کارفرمایانی را انتخاب می کنند که دارای مدنیت هستند و فقط سودآوری ندارند. علاوه بر این ، برنامه های مشاوره ، بیش از تلاش های خیرخواهانه تصادفی ، می تواند فرهنگ ، روحیه و هدف شرکتی شرکت را افزایش دهد.

وفاداری

شرکتها دریافته اند که وقتی به کارمندان فرصت بازپرداخت می دهند ، تجربه جدیدی را به کارمندان خود می دهند – تجربه ای که ممکن است به دلخواه خودشان نداشته باشند. این داوطلبان کارمندی به عنوان سفیر شرکت خود عمل می کنند. مربیگری باعث می شود که آنها احساس باارزش بودن و اهمیت کنند و فرصت هایی را برای معاشرت با سایر مربیان شرکت و به طور کلی با جامعه فراهم می کند. به طور تجمعی ، این باعث گردش کمتر می شود زیرا احساس خوشبختی و وفاداری بین کارمند و شرکت افزایش می یابد.

آموزش رهبری

کارکنانی که مربی می شوند نیز در طول تجربه مشاوره رشد می کنند. کارمندان متوجه می شوند که به عنوان نماینده شرکت مشاهده می شوند. آنها در این رابطه بین نسلی ارزشمند هستند. و از طریق صحبت با گروههای کوچکی از جوانان ، کارکنان اعتماد به نفس ایجاد می کنند که به سفر شرکت خود منتقل می شوند. شرکت ها گزارش می دهند که این نقش های مربیگری مهارت های جدیدی در زمینه رهبری ایجاد می کنند ، درک یک متخصص جوان را از تأثیر خود بر نسل بعدی شروع می کنند و احساس مسئولیت جدیدی را به همه شرکت کنندگان ارائه می دهند.

کارمندان مجتمع

شرکت ها گزارش می دهند که برنامه های داوطلبانه بعد دیگری را به زندگی شرکت وارد می کنند ، و هدف وسیع تری را برای سازمان به ارمغان می آورند. هنگام کار در برنامه ، همکاری های جدید شکل می گیرد ، به موجب آن ممکن است یک کارمند سطح ابتدایی و یک معاون رئیس جمهور جفت شوند تا با هم به یک مدرسه بیایند و یک پیوند منحصر به فرد ایجاد کنند.

جالب اینجاست که کارکنانی که برای دریافت نقش داوطلب در صف ایستاده اند ، احساس شادی و رضایت بیشتری از شغل خود می کنند. کار گروهی معمولاً در نتیجه برنامه های داوطلبانه بهبود می یابد و کارمندان با رضایت بیشتری عملکرد شغلی بهتری دارند. روحیه بالاتر ، بهبود بهره وری کارکنان و به طور کلی نتایج بهتر در حفظ و نگهداری کارکنان.

روابط جامعه

برنامه های مشاوره روشن می کند که یک شرکت اهمیت می دهد. حسن نیت در سراسر جامعه ، از جوانان و خانواده های آنها ، به یک منطقه تجاری ، و به صحنه های سیاسی محلی می بارد. چهره جدیدی در فضای کسب و کار راهی برای ایجاد روابط بهتر است همانطور که تلاش های راهنمایی به طور عمومی می گوید: “ما می خواهیم به جامعه خود کمک کنیم.” وقتی کارمندان داستانهایی درباره تلاشهای جامعه خودشان به اشتراک می گذارند ، یک تغییر فرهنگ شکل می گیرد و کاملاً صادقانه می گویم ، اینها اغلب به روابط بهتر جامعه تبدیل می شوند.

فروش

فراموش نشود ، شرکتهایی که از برنامه های مشاوره استفاده می کنند منافع مالی نیز خواهند برد. به تمام دلایل بالا ، کارمندان شادتر و با انگیزه ترند و این نگرش را می توان مشتری و مشتری احساس کرد. علاوه بر این ، با توجه به اینکه اخبار مربوط به تلاش های مشاوره شرکت در جامعه موج می زند ، مشتریان نسبت به مارک شرکت آگاهی و وفاداری بیشتری پیدا می کنند.

هدف من ، دیدگاه من در نوشتن مقالاتی از این دست (و نوشتن کتابم) تشویق شرکت های با هر اندازه برای گام برداشتن در جهت شکاف های خطرناک و فزاینده است. تنش های روز – از جمله شکاف مهارت های همیشگی ، انزوا و ترس ناشی از همه گیری ، ناآرامی های سیاسی یا مسائل زندگی سیاه – به ناهماهنگی جامعه می افزاید. این س remainsال باقی است که هر یک از ما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ چگونه می توانیم در این فصل تعطیلات تغییر ایجاد کنیم؟ هیچ چیز بهتر از این نامه آخر سال تیفانی – 14 ساله نیست.

خانم پتی ،

امروزه موارد نادری وجود دارد که افرادی را پیدا کنید که مایل به دیدار هستند ، به دانش آموزان دبیرستان آموزش می دهند و از آن لذت می برند. به خصوص در یک مدرسه غالباً آمریکایی آفریقایی تبار که با کلیشه های تحقیرآمیز به ما نگاه می شود و انتخاب می شود شکست بخوریم. با تشویق شما ، من با دانش اداره یک کار دور شدم. با تشکر از شما من دیدگاه دیگری نسبت به جهان و مهربانی غریبه ها پیدا کردم. “

من اطمینان دارم که شما نیز مزایای مربیگری را تجربه خواهید کرد و به سرعت خواهید فهمید که آنها انتظارات شما را پشت سر می گذارند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم