پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

6 راه برای بهبود کیفیت تماس های فروش شما

ممکن است شروع به کار به عنوان یک نماینده فروش که قرار است تماس های فروش زیادی برقرار کند، سخت به نظر برسد. به خصوص برای افراد درونگرا یا کسانی که علاقه ای به تماس های تلفنی ندارند. اما استراتژی های خاصی وجود دارند که یاد گرفتن آنها می تواند به شما کمک کند تا خونسردی خود را به دست آورده و کیفیت تماس های فروش خود را بهبود بخشید.

چگونه می توان کیفیت تماس های فروش خود را فوق العاده کرد

  1. تحقیق کنید.

قبل از برقراری تماس های فروش، زمانی را کنار بگذارید تا برای خود برنامه ریزی کنید. با تشریح دقیق نحوه ارائه راه حل برای حل مشکلات آنها، طرحی را برای خود شکل دهید و یک متخصص معتمد باشید که می تواند به سهولتِ زندگی آنها کمک کند. هنگام تحقیق، به دنبال دلایل هیجان زده شدن از تماس آینده خود باشید.

  1. متخصص باشید.

علاوه بر شناخت نسبت به مشتری، باید این را هم بدانید که ماهیت پیشنهاد شما، چه ظاهری و چه باطنی، دقیقا چیست. پرداختن به این موضوع (به معنای واقعی کلمه) و دانستن هر تفاوت جزئی در مورد اینکه چه چیزی محصول یا خدمات شما را به بهترین انتخاب برای شخصی که با او صحبت می کنید، تبدیل می کند، بسیار اهمیت دارد. شما باید در مورد پیشنهاد خود آگاهی کافی داشته باشید تا بتوانید حتی فنی ترین سوالات فرد پشت تلفن درباره محصول را جواب بدهید.

  1. خود را بخندانید و لبخند بزنید.

سعی کنید حال خود را خوب کنید و پر انرژی باشید. کارهایی را انجام دهید که باعث خوشحالی شما می شود. به یک موسیقی انرژی بخش گوش دهید یا حتی دسر مورد علاقه خود را بخورید! کاری را انجام دهید که می دانید به شما انرژی می دهد تا بتوانید هنگام بررقراری تماس های فروش مثبت، مفید و متمرکز باشید.

  1. بایستید، راه بروید و از توانایی های غیرکلامی خود استفاده کنید.

چگونه می توان کیفیت تماس های فروش خود را فوق العاده کرد
چگونه می توان کیفیت تماس های فروش خود را فوق العاده کرد

صرف نظر از اینکه مکالمه تصویری یا تلفنی باشد، بایستید، راه بروید و از زبان بدن خود استفاده کنید. اولا اینکه ایستادن باعث بهبود جریان خون می شود و به شما کمک می کند بهتر فکر کنید و روی مکالمه تمرکز داشته باشید. دوما، بیش از 70٪ از برقراری ارتباطات، حاصل ارتباطات غیر کلامی است و بی توجهی به این واقعیت در هنگام تماس می تواند فاجعه بار باشد.

  1. درست قبل از برقراری تماس های فروش، به گیاهان خیره شوید.

گاهی اوقات هیجان ناشی از برقراری تماس های فروش یا رفتن به یک جلسه ی مهم، در ما تبدیل به اضطراب می شود. در این مواقع بهترین گزینه پناه بردن به طبیعت است. ثابت شده که طبیعت و سرسبزی باعث کاهش استرس و اضطراب و همچنین تقویت روحیه و خلاقیت می شود. درست قبل از برقراری تماس به بعضی از درختان یا گیاهان روی میز خود خیره شوید.

  1. نفس بکشید.

هنگامی که تنفس ما منقطع یا کم عمق است منبعی را قطع می کنیم که به مغز ما امکان می دهد در اوج عملکرد خود کار کند. بنابراین چشمان خود را ببندید، نفس های عمیق بکشید، و سپس با ذهنی روشن آن تماس را برقرار کنید.

منبع: https://blog.hubspot.com/sales/how-to-psych-yourself-up-for-prospecting-calls

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم