پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

بایدها و نبایدهای استفاده از ایمیل سرد (ایمیل های تبلیغاتی)

ارسال ایمیل سرد زیرمجموعه ای از بازاریابی ایمیلی است که در آن نماینده فروش، ایمیل هایی ناخواسته را بدون اینکه قبلاً با مشتریان تماسی گرفته شده باشد، برای آنها می فرستد. همه ی انسان ها ذاتا در برخورد با افراد جدید محتاطانه برخورد می کنند و شروع مکالمه با یک فرد غریبه می تواند کمی عجیب و معذب کننده باشد. به خصوص اگر این مکالمات با اهداف مالی انجام شوند. این موضوع فقط در مورد مکالمات حضوری صدق نمی کند، بلکه در مکالمات غیر حضوری و در ارسال ایمیل های تبلیغاتی هم مهم است. پس نحوه نوشتن ایمیل سرد اهمیت بسیار زیادی دارد.

نکات مهم در استفاده از ایمیل سرد

اگر بخواهید به طور مداوم نتایج را ارائه دهد، ایمیل های سرد باید دقیقاً ساخته و هدفمند شوند. در اینجا چند نکته و ترفند برای کمک به شما در رسیدن به آنجا آورده شده است.

قسمت موضوع (Subject) ایمیل را به بهترین شکل بنویسید.

مشتریان به دنبال خدمات و محصولاتی هستند که مستقیماً متناسب با نیازهای شخصی آنها باشد، بنابراین موضوعاتی که برای ایمیل های سرد خود می نویسید باید منعکس کننده همین موضوع باشد. یعنی باید مستقیم و شخصی باشند.

تمام آنچه را که می خواهید بگویید در پنج تا هفت کلمه خلاصه کنید. درج نام مشتری هم می تواند یک نکته مثبت باشد.

روشن کنید که چرا به طور خاص با آنها ارتباط برقرار کرده اید.

شخصی سازی این ایمیل ها می تواند تا حد زیادی به جذب مشتری کمک کند. شما باید نشان دهید که آنها، به طور خاص، این ایمیل را دریافت کرده اند و این موجب ایجاد نوعی احساس مسئولیت می شود.

از مدارک معتبر استفاده کنید و به نتایج اشاره کنید.

استفاده از یک منبع معتبر در متن ایمیل می تواند به اعتبار بخشی به شما و تجارتتان کمک کند. ارائه برخی ارقام و آمار که نشان دهنده اثربخشی محصول یا خدمات شما هستند نیز می تواند یک سرمایه بزرگ باشد.

آن را کوتاه، ساده و انسان وار بنویسید.

"<yoastmark

نکات مهم در استراتژی ایمیل سرد

همانطور که گفته شد، شخصی سازی ایمیل سرد همیشه موفق عمل می کند. همه چیز را رسمی اما محاوره ای نگه دارید.

همچنین، هیچ کس نمی خواهد یک مقاله کامل و طولانی در مورد جزئیات آخرین مشخصات، ویژگی ها و سود محصول یا خدمات شما بخواند. این به طور کلی به معنای مختصر نگه داشتن نکات ذکر شده در ایمیل است.

اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما با نیت واضحی نوشته شده است.

اگر از ابتدا دلیل نوشتن آن را ندارید، نمی توانید یک ایمیل سرد مناسب بنویسید. هدفی را انتخاب کنید و ایمیل خود را با در نظر داشتن آن بنویسید. ایمیل های سرد وسیله ای برای رسیدن به هدف است، اگر نمی دانید که هدف واقعی چیست، پس نمی توانید این کار را درست انجام دهید.

دست روی مشکلات واقعی افراد بگذارید.

محصول یا خدمات شما به یک دلیلی تولید شده است و باید بتوانید این احساس نیاز را در مشتری به وجود آورید. باید مشکلی که محصول شما به رفع آن کمک می کند را بیان کرده و مشتری را قانع کنید که به محصول شما نیاز دارد.

نوشتن بهترین ایمیل های سرد به زمان، تحقیق، درک و شخصی سازی نیاز دارد. اگر همه این موارد را در استراتژی ارسال ایمیل قرار دهید، نتایج موردنظر خود را مشاهده خواهید کرد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم