پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

 

با ادامه روند همه گیر COVID-19 برای پیشرفت در سراسر جهان ، تکامل مداوم استراتژی بازاریابی محتوا مهم است. – اکنون بیش از شب است.

2021 برای بازاریابان محتوا چگونه خواهد بود؟ آیا راهی برای آماده شدن وجود دارد؟

بیایید اکنون به این 5 روند بازاریابی محتوا برای سال 2021 بپردازیم.

1. رقابت در حال رشد است

سال قفل شده توسط COVID-19 تقریباً هر کسب و کاری را نشان داده است یک واقعیت ساده: اگر آنلاین نیستید ، وجود ندارید.

 

با سرمایه گذاری بیشتر مشاغل بیشتر در بازاریابی آنلاین ، رقابت به طور حتم در حال افزایش است. این روزها ، همه ما مجبور به صرف وقت و هزینه بیشتری برای جلب توجه مطالب خود هستیم.

با این حال ، نکته مورد علاقه من در مورد بازاریابی محتوا این است که خلاقیت و انعطاف پذیری می تواند بودجه های کلان را به دست آورد و این کار ادامه ندارد. تغییر کند!

2. محتوا بخشی از سفر خریدار است

در حالی که افراد بیشتری در خانه گیر کرده و مجبور به استفاده از فناوری برای ارتباط با دنیا شده اند ، بدیهی است که محتوای دیجیتال به بخش مهمی از سفرهای خریداران تبدیل می شود.

مصرف کنندگان امروزی (و سال آینده) اهل وب هستند و فارغ از سن ، بیشتر از فناوری استفاده می کنند. و آنها انتظار پاسخ سریع دارند. در غیر این صورت ، آنها به صفحه بعدی این لیست خواهند رفت.

مصرف کنندگان برای برآورده کردن یک نیاز فوری به فناوری روی می آورند. Google a > ادعا می کند که بیش از 90٪ کاربران آنها از دستگاهها برای کمک و الهام در حالی که در میانه کار هستند استفاده می کنند.

مصرف کنندگان جدید “خوب توصیه می شوند” ، “در اینجا “و” در حال حاضر “، با داشتن Google اصطلاح” لحظه های خرد “را برای توصیف انتظارات مصرف کنندگان از پاسخ فوری در لحظاتی که می خواهند بدانند ، بروند ، انجام دهند و خرید کنید.

محتوای شما نیازهای آنی را برآورده می کند و به راحتی می توانید پاسخ ها را پیدا کنید. ابزارهایی مانند Text Optimizer به ایجاد محتوا در قالب مسئله / سوال + راه حل / پاسخ کمک می کنند و به شما امکان می دهند برای پرداختن به سوالات رایج در مورد هر موضوع.

ابزارهایی مانند Text Optimizer به ایجاد محتوا در قالب مسئله / س +ال + راه حل / پاسخ کمک می کنند ، به شما امکان می دهد س questionsالات رایج را برطرف کنید در مورد هر موضوعی.

علاوه بر این ، ابتدا “تلفن همراه” فکر کنید – داشتن یک وب سایت مناسب برای موبایل دیگر کافی نیست. برای خدمات بهتر به مشتریان ، به دارایی های همراه بیشتری نیاز دارید. نمونه هایی از دارایی های تلفن همراه برای سرمایه گذاری شامل برنامه های تلفن همراه و بازاریابی موبایل در بازی است. اما حتی اگر بودجه ای برای دارایی های مستقل خود کم داشته باشید ، می توانید گام های کوچکتری در جهت کشف و بهینه سازی نام تجاری سازگار با موبایل بردارید:

    • ایجاد CTA های متمرکز بر تلفن همراه (یعنی ساده شده) و فرم های تولید سرب
    • ایجاد قیف های سریع تر و بدون درهم و برهم کردن امکان انتخاب گزینه های “کلیک کنید اکنون” با یک کلیک
    • بهینه سازی برای جستجوهای محلی. فراموش نکنیم که “نزدیک من” یکی از محبوب ترین سوالات جستجوی تلفن همراه است. سرمایه گذاری در مدیریت کارآمد لیست های محلی کسب و کار شما یکی از م effectiveثرترین راه ها برای کشف از طریق جستجوی تلفن همراه است
    • برای ادغام ویژگی های افزایش تجربه تلفن همراه از افزونه های شخص ثالث استفاده کنید. به عنوان مثال می توان به یکپارچه سازی کامل اتوماتیک برای موتورهای جستجوی خود در سایت (برای کشف سریعتر محصول) ، گزینه های سریعتر شرکت در تلفن همراه و غیره اشاره کرد.
    • شامل آزمایش 5 ثانیه ای و تجربه استفاده از تلفن همراه در حسابرسی منظم وب سایت شما

 

3 بازاریابی مجدد محتوا همیشه یک ایده خوب است

از آنجا که رقابت سخت تر می شود و سفرهای خریدار پیچیده تر می شود ، تولید واقعی از محتوای شما کار آسانی نخواهد بود.

بیشتر خوانندگان سایت شما می آیند ، پاسخ های خود را پیدا می کنند و برای تکمیل وظایف خود عزیمت می کنند.

این جایی است که شخصی سازی محتوا محور می تواند به شما کمک کند.

محتوا محور چیست شخصی سازی؟

شخصی سازی محتوا محور عبارت است از تشویق کاربران سایت شما در حال بازگشت به ادامه کارهایی که در ابتدا از سایت شما خارج می شدند.

به عنوان مثال ، اگر کاربر نیمی از سایت شما را بخواند راهنمای پرورش گوجه فرنگی ، یک برگه چک لیست یا راهنمای پرورش گوجه فرنگی رایگان به آنها پیشنهاد دهید که در یک هفته یا دوباره برگردند. چند راه حل تجارت الکترونیک قدرتمند وجود دارد که این قابلیت را امکان پذیر می کند. a> یکی از ابزارهای پیشرفته است که به شما امکان می دهد تجارب شخصی شده ای برای سایت خود ایجاد کنید و کاربران را برای ادامه همکاری با آنها بازگرداند. به طور خاص ، شما می توانید CTA های سایت خود را بر اساس سفر مرور گذشته خود از طریق سایت خود ، به سمت هر کاربر برگرداننده هدف قرار دهید.

Finteza یکی از ابزارهای پیشرفته است که به شما امکان می دهد تجربیات شخصی را برای سایت شما کاربران را به خود جلب می کند تا بیشتر با آنها درگیر شوند.

در اینجا چند روش شخصی سازی محتوای دیگر برای استفاده در حال حاضر وجود دارد (آنهایی که نیازی به فناوری داخلی یا کمک خارجی ندارند): یک یا چند شریک فناوری شخصی سازی متناسب با بودجه و نیازهای خود پیدا کنید. خوشبختانه تعداد کمی از بازیکنان قدرتمند در فضای شخصی سازی بازاریابی وجود دارند.

4. پخش جریانی محتوای ویدیویی از محبوبیت بیشتری برخوردار است

از آنجا که جلسات و کنفرانس های حضوری هنوز عمدتا غیرممکن است ، نسبت به سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

تقریباً در مورد مارکی که می شناسم میزبان یک رویداد مجازی است یا کنفرانس آنلاین امسال. پخش جریانی ویدیوها به روشی م toثر برای درگیر کردن افراد تأثیرگذار ، تولید سرنخ و حتی ایجاد روش درآمد اضافی تبدیل شده اند.

و از همه مهمتر ، اجرای آن بسیار آسان شده است.

مسلماً از سال گذشته ، من شخصاً هرگز وقت کافی برای کشف نرم افزار پخش زنده را نداشتم. امسال تقریباً با سه تا از آنها تبحر دارم! من می توانم ضبط ، میزبانی مشترک ، پخش جریانی در چندین کانال و غیره را انجام دهم.

و اکثر افراد نیز چنین هستند! به همه معلمانی که به طور ناگهانی در Google Meets متخصص می شوند و همه کارگران از راه دور که چاره ای جز تشخیص جلسات بزرگنمایی ندارند ، فکر کنید. جریان ویدئو هم برای سازندگان محتوا و هم برای مصرف کنندگان عادی جدید شده است.

 

5. بازاریابی چند کاناله از همیشه مهمتر است

سرانجام ، حضور در همه جا از همیشه مهمتر است زیرا مصرف کنندگان به سرعت با فناوری جدید سازگار می شوند و کانالهای جدید را کاوش می کنند. مارک ها باید ادامه داشته باشند!

خوشبختانه ، ابزارهای بازاریابی متقابل زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد محتوا را در چندین سیستم عامل منتشر کنید و همه چیز را تحت نظر داشته باشید. این موارد شامل Cyfe ، Agorapulse (یا گزینه های ) ، Paper.li ، و غیره

از طرف روشن ، هرچه کانال های بیشتری در برنامه بازاریابی خود قرار دهید ، تعداد افراد بیشتری را یاد می گیرید که به آنها توجه کنید. بازاریابی بین کانال به شما امکان می دهد بازی بازاریابی خود را در بسیاری از سطوح تقویت کنید:

      • امکان دسترسی به داده های بیشتر
      • به شما امکان می دهد سفرهای متنوع خریدار را تجزیه و تحلیل کنید
      • وادار کردن شما به نظم بیشتر و یادگیری حس کردن کارهای بیشتر.

نتیجه گیری

ضرب المثل قدیمی بازاریابی “محتوا سلطان است” هنوز ادامه دارد بسیار درست است مصرف کنندگان هنوز از عطش محتوا محرک هستند. اما فناوری همه گیر و سریع در حال تغییر در روش های تحویل محتوا است. در حالی که همین چند سال پیش ، ایجاد محتوای تصویری و ویدئویی جذاب برای جذب مشتری کاملاً کافی بود ، این روزها مشاغل مجبور می شوند به دنبال قالب ها و کانال های محتوای بیشتری برای برجسته شدن باشند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم