پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

چرا تیم های چابک و متقابل عملکردهای تبلیغاتی زودتر ارائه می دهند

تیم های موفق بازاریابی چابک یک نکته بسیار مهم مشترک دارند – اعضای تیم دارای عملکرد متقابل که توانایی انجام مبارزات از استراتژی تا اجرا را دارند. این به آنها امکان می دهد انتظار را متوقف کرده و تحویل را با سرعتی بسیار سریعتر از تیم های بازاریابی سنتی آغاز کنند.

این تیم های موفق ترکیبی مناسب از افراد برای ارائه کار وعده داده شده به مشتریان و ذینفعان و همچنین داشتن حداقل بخشی از تیم هستند که می تواند برای کمک به خارج از کار اصلی آنها در یک یا دو منطقه فرو رود.

من بخشی از هفته خود را به عنوان عضو تیم در یک شرکت آموزشی اسکرام سپری می کنم. سه نقش در این تیم وجود دارد: مربی ، دستیار آموزش و تهیه کننده. نقش من به طور معمول دستیار آموزش است ، اما من توانایی قدم زدن و تدریس یا تولید را دارم.

هفته گذشته ، تهیه کننده با مشکلات فنی روبرو شد و من توانستم وارد کار شوم و مسئولیت آن را بر عهده بگیرم. اگر ما توانایی انعطاف پذیری در نقش های خود را نداشتیم ، این یک تجربه بد برای مشتریانمان ، دانشجویان بوده است.

یک بار دیگر مربی اینترنت را از دست داد و من وارد کار شدم و کلاس را آموزش دادم. این به ما امکان ادامه کلاس را می داد ، در حالی که ممکن است نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشد ، که برای مشتریان ما دردسر بزرگی خواهد بود.

در بازاریابی ، یک عضو تیم دارای عملکرد متقابل به این معنا نیست که فرد باید یک متخصص بازاریابی باشد ، بلکه توانایی کمک به تیم و جلوگیری از گیر افتادن آنها در یک الگوی برگزاری را دارد. ممکن است هنوز اعضای تیم متخصص باشید – فقط نمی خواهید همه افراد بیش از حد متخصص باشند وگرنه تیم به راحتی مسدود می شود.

می توانید روزها (یا هفته ها) انتظار برای بخش دیگری را متوقف کنید

در سازمانهای بازاریابی که به طور سنتی تشکیل شده اند ، سیلو ایجاد کردیم. گرچه این سیلوها برای ایجاد دانش دامنه عالی بودند ، اما یک مشکل بزرگ – بازی انتظار ایجاد کردند.

بازی انتظار چیزی شبیه به این است.

یک مدیر برای راه اندازی یک برنامه جدید مراقبت های بهداشتی مصرف کننده ایده مبارزاتی را ارائه داده و آن را به یک تیم تحقیقاتی منتقل می کند. تیم تحقیق یک ماه را صرف انجام تحقیقات درمورد مصرف کننده و بازار می کنند. سپس برای یک ماه دیگر از مفاهیم ، مصوبات و بازنگری ها به تیم طراحی می رود. هنگامی که طراحی انجام شد ، برای یک ماه به تیم نوشتن متن می رود ، سپس چندین مرحله دیگر از مصوبات را طی می کند ، و غیره و غیره.

با داشتن یک تیم چابک ، یکی از بزرگترین مزایای وجود همه (یا حداقل اکثریت) بازیکنان در یک تیم است که می تواند همه آن کارها را انجام دهد – استراتژی ، تحقیق ، طراحی ، نوشتن ، ویرایش و بازبینی.

آنچه این اجازه را به تیم می دهد این است که نیازی به ورود به صف بخش دیگری را از بین نمی برد. وقتی ما پروژه را از یک گروه به گروه دیگر می رسانیم ، این انتظار یا “اتلاف” به سادگی وقت بیکاری است.

بنابراین اکنون تیم ، بدون انجام کار بیشتر یا سوزاندن شمع در هر دو طرف ، می تواند خیلی سریعتر تحویل دهد زیرا همه افراد مناسب برای هماهنگی پروژه ، تصمیم گیری ، بررسی کار یکدیگر و دریافت آن در آنجا هستند. بیرون از در.

تیم دیگر گردن بطری ندارد

حتی اگر تیمی متشکل از افراد از تخصص های مختلف باشد ، اگر آنها بیش از حد متخصص باشند ، تیم گردن بطری می زند. وقتی اعضای تیم قادر به توسعه مهارت های T شکل باشند ، به این معنی که آنها در یک زمینه بازاریابی پایه خوبی دارند ، اما می توانند در چند مورد دیگر نیز کمک کنند ، تیم کمتر نمونه گردنی دارد.

اگر نویسنده متن هستید که می تواند برخی از طراحی های اساسی را انجام دهد و به ویرایش کمک کند ، هنگامی که ویرایشگر در تعطیلات است یا طراح بیش از حد بار دارد ، می توانید تیم خود را از خط پایان عبور دهید.

 

من یک بار مربی تیمی شدم که دارای یک طراح گرافیک بود که “متخصص” بود و فقط این شخص مجاز به لمس طرح بود. در حالی که او قطعاً بهترین طراح بود ، تیم اغلب کار را شروع می کرد ، اما هرگز کار را تمام نکرد زیرا او گردن بطری بود.

با کمی بیشتر وقت برای آموزش متقابل سایر اعضای تیم با برخی مهارت های اساسی طراحی ، آنها می توانستند به کار خود ادامه دهند و این خطر را کاهش می دهد که اگر بیمار باشد یا تیم را ترک کند همه کار متوقف می شود.

تحویل زودتر موجودی کالا را از قفسه خارج می کند

دیدگاه های ما در مورد کار باید تغییر کند. مهم نیست که چه کسی بیشترین ساعت را به صورت جداگانه کار می کند ، یا چه کسی بیشترین کار را انجام داده است. اگر کمپین های بازاریابی ما 80٪ گیر کنند ، ما یک مشکل موجودی داریم. ما اساساً موجودی کالا را در قفسه رها می کنیم و حدس بزنید چه چیزی – موجودی موجود در قفسه حقوق ما را پرداخت نمی کند.

با ایجاد تیم هایی از مناطق مختلف کاربردی و اجازه دادن به اعضای تیم برای توسعه مهارت های T شکل ، شما موجودی را در کمترین زمان از قفسه ها خارج کرده و به دست مشتریان خود می دهید.

 

 

 

درباره نویسنده

استیسی می داند که بازاریاب بودن چگونه است ، به هر حال ، او یکی از معدود مربیان و مربیان چابکی است که کار خود را در آنجا آغاز کرده است. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده روزنامه نگاری ، به عنوان نویسنده محتوا ، استراتژیست ، کارگردان و استاد بازاریابی الحاقی مشغول به کار شد. او در سال 2012 هنگامی که برای مشتری آژانس تبلیغات آن را آزمایش می کرد ، به چابکی به عنوان راهی بهتر برای کار اشتیاق پیدا کرد. از آن زمان او استاد اسکرام ، مربی چابک بوده و به تحولات چابک بی شماری با تیم های سراسر جهان کمک کرده است. استیسی در چندین کنفرانس چابک صحبت می کند ، بیش از آنچه به یاد می آورد گواهی نامه هایی برای نام خود دارد و دوست دارد در خانه با خانواده خود چابک تمرین کند. او بعنوان مادام العمر مینسوتانی ، به تازگی به کارولینای شمالی نقل مکان کرد و در آنجا مشغول یادگیری نحوه پخت ریزه و گفتن “همه” است.

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم