پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

شما در این سایت با سه مدل فروش توسط آگهی دهندگان روبرو می شوید که برای داشتن خرید امن لازم است این موارد را مد نظر قرار دهید.

1- فروشگاه های آنلاین: ممکن است برخی از آگهی دهندگان از لینک های ارجاع جهت خرید آنلاین استفاده نمایند که لازم در هنگام مواجه با این مورد  “نماد اعتماد ” و سایر مجوزهای سایت بررسی گردد و هنگام رفتن به صفحه پرداخت نیز دقت شود که صفحه پرداخت بانکی باشد. در صورتی که از این سایت ها شناختی ندارید بهتر است گزینه پرداخت در محل را انتخاب نماید.

2- فروشگاه های فیزیکی با امکان ارسال کالا : درصورتی که شناختی از این فروشگاه های وجود نداشته باشد مناسب است که گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید و پس از دریافت کالای خود و بررسی کیفیت کالای تحویلی اقدام به پرداخت وجه نمایید.

3- فروشگاه های فیزیکی با امکان خرید حضوری  : این مورد جزء کمتر ریسک ترین گزینه های خرید است و امکان بررسی کالا را برای شما فراهم می آورد.

 

توصیه اکید وب سایت پیشنهاد ویژه به شما کاربران گرامی این است که درصورت عدم شناخت قبلی از فروشگاه های فیزیکی و آنلاین و ابهام در فعالیت آنها، همواره گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید و برای به هیچ عنوان قبل از دریافت کالا  وجهی را پرداخت نکنید.

 

 

 

 

 

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم