پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

لباس راحتی زنانه را دست کم نگیرید و به آن اهمیت بدهید. احترام گذاشتن به خودمان شامل نوع لباس پوشیدن هم می‌شود حتی در خانه! برای دل خودتان لباس‌های زیبا بپوشید، در منزل شیک باشید و به خودتان احساس خوب هدیه کنید، به خصوص در این فصل سرد که به نظر می‌رسد گزینه‌های زیادی پیش رو نداریم. یکی از مزایای شیک بودن در خانه این است که هر کسی سر زده از راه برسد و بخواهد غافلگیرتان کند با دیوار برخورد خواهد کرد!  نکاتی که در ادامه می‌خوانید داشتن یک استایل زیبای زمستانی و خانگی را آموزش می‌دهد. استایلی که کمک می‌کند ساعاتی که در خانه هستید لباس راحت و در عین حال شیک پوشیده باشید. دو توصیه کوچک آرایشی بهداشتی هم برایتان داریم که دیگر همه جوره مرتب باشید. در خانه خوش بگذرد!

لباس راحتی زنانه باید آزاد باشد؟

اولین اصلی که باید به آن توجه کنید راحتی لباس است. لباسی که در خانه می‌پوشید باید الیاف نرم داشته باشد و وزنش هم سبک باشد، طوری که به شما احساس آرامش بدهد. بعد از جنس، نوبت به سایز لباس می‌رسد. یکی از کارهایی که برای درست کردن استایل خانگی مخصوص به خودتان می‌توانید انجام دهید استفاده از لباس‌هایی است که آزاد و گشاد هستند. البته نه آنقدر که به تنتان زار بزنند. در این حد که اگر خواستید جلوی تلویزیون ولو شوید، راحت باشید! مثلا مدل پلیور و شلوار زیر و مشابه آن‌ها می‌توانند ایده‌های خوبی باشند.

خرید اینترنتی پلیور منگو دیجی استایل

مشاهده و خرید محصول

مشاهده و خرید انواع پلیور زنانه

لباس راحتی زنانه دیجی استایل مانگو

مشاهده و خرید محصول

مشاهده و خرید انواع شلوار

تیپ مناسب برای خانم‌های لاغر

خانم‌های لاغر اندام برای داشتن یک استایل ایده‌آل، پلیور‌های آزاد و راحت را با شلوارهای استرچ نخ پنبه همراه کنند. هر چقدر پلیورها نرم‌تر باشند، بهتر است. این خانم‌ها همچنین می‌توانند با اضافه کردن لایه‌های لباس مدل لباس راحتی زنانه خود را عوض کنند. مثلا یک تی شرت چسبان را با یک کاردیگان یا ژاکت آزاد بپوشند. یک جفت پاپوش نرم و گرم با ساق نیمه بلند، چیزی با فرم و اندازه نیم بوت، انتخاب کنند و به این تیپ اضافه کنند. استایل شما آماده است!

لباس مناسب برای خانم‌های تو پر

اگر بازوهایتان لاغر هستند و شکم دارید لباس راحتی زنانه ای بخرید که  آستین بلند و چسبان دارد و از زیر قفسه‌ی سینه‌ آزاد می‌ایستند. شما می‌توانید از شلوارهای چسبان  هم استفاده کنید به شرطی که پاهایتان متناسب باشند. در غیر این صورت سراغ شلوار‌هایی بروید که از کمر به پایین آزاد می‌ایستند. اگر شلوارتان استرچ است سراغ پاپوشی بروید که حجیم نباشد، پاپوش‌هایی که رویه‌ باز دارند و داخلشان حالت پشمی و گرم دارد برای شما مناسب هستند اما اگر مجبور به پوشیدن شلوار آزاد هستید، یعنی پاهایتان هم چاق هستند،  ابدا سراغ پاپوش‌های تو کرکی و حجیم نروید و به جوراب‌های روفرشی ساده قناعت کنید.

مدل موی مناسب

حالا که روی استایل خانگی‌تان کار می‌کنید به خودتان برسید و موهایتان را هم سر و سامان دهید. فرض کنیم یک پلیور یقه دار و آزاد پوشیده‌اید، برای اینکه در این پولیور زیباتر به نظر برسید بهتر است موهایتان را دورتان نریزید و با کش سر بالا جمع کنید. حالا ممکن است پلیورتان سر شانه‌های باز داشته باشد. در این مدل می‌توانید موها را بالا جمع کنید و ببندید یا باز بگذارید و از یک طرف روی شانه بریزید. برای سایر انواع یقه‌ها هم به اندازه‌ی گردنتان توجه داشته باشید، قاعده کلی اینطور است که گردن‌های کشیده می‌توانند موها را باز یا بسته بگذارند اما خانم‌هایی که گردنشان کوتاه‌تر است بهتر است سراغ مدل‌های جمع شده و بالای سر بروند.

مشاهده و خرید محصول

مشاهده و خرید زیورآلات مو

رژ لب ملایم

برای اینکه هر بار توی آینه چشمتان به خودتان افتاد لبخند کش دارتری روی لب‌هایتان بنشیند یک رژ لب ملایم، ترجیحا کمی پر رنگ‌تر از رنگ لب‌های خودتان انتخاب کنید و در منزل بزنید. پوستتان را مرطوب نگه دارید و بگذارید زیبایی‌تان بیشتر از همیشه به چشم بیاید. برای این کار هم آب بنوشید و از کرم مرطبو کننده استفاده کنید.

مشاهده و خرید محصول

مشاهده و خرید محصولات آرایش لب

عطر ملایم

استفاده از لوسیون، بادی میست یا یک ادو تویلت ملایم زنانه در منزل روحیه‎‌‌تان را تازه می‌کند. بادی میست‌ها رایحه‌ی ملایمی دارند که دقیقا برای فضای خانه طراحی شده است.

مشاهده و خرید محصول

مشاهده و خرید محصولات مراقبت از پوست

لینک منبع : https://www.digistyle.com/

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم