پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

لباس بارداری رفیق شفیق تغییرات فیزیکی همه‌ مامان‌های باردار است اما نه بعد از زایمان! بعد از زایمان لطفا لباس بارداری را دور بیندازید، توی کمد بگذارید یا به کسی بدهید که احتیاج دارد اما دیگر آن را نپوشید. در عوض سراغ راه‌هایی بروید که در ادامه می‌خوانید. راه‌هایی که به مامان‌ها کمک می‌کند خوش لباس باشند و هم با وجود بچه‌های قد و نیم‌قد که مرتب مامانشان را می‌خواهند، زمان از دست ندهند و چهره و موهایشان آراسته باشد.

لباس حاملگی خداحافظ!

اگر به تازگی بچه‌دار شده‌اید و همچنان از  پوشیدن لباس بارداری لذت می‌برید متاسفانه باید بگوییم کار خوبی نمی‌کنید. پوشیدن لباس‌ بارداری حداکثر تا سه ماه بعد از تولد بچه‌ها مجاز است و بعد از این مدت یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود. بعد از فارغ شدن سراغ جین‌های راحت اما نه خیلی گشاد بروید و یادتان باشد کمر شلوارتان باید بلند باشد تا شکمتان را به خوبی بپوشاند. بهتر است شلوار جینتان زیپ داشته باشد، نه اینکه سراسر دکمه بخورد. این کار  به صرفه جویی در زمان کمک می‌کند.

بلوز نرم و گرم من

زمستان را با پلیوری که آزاد و راحت است طی کنید و تابستان سراغ تی شرت‌های خوش رنگ و آزاد بروید. منظورمان از آزاد، گشاد نیست بلکه راحتی آن است طوری که با پوشیدنش احساس خوبی پیدا کنید. اگر وقت اتو کردن ندارید، بهتر است موقع پهن کردن لباس‌ها آن‌ها را خیلی خوب تکان دهید و بعد روی یک سطح صاف بیندازید. بعضی پارچه‌ها با این کار صاف و مرتب می‌شوند و بقیه هم زمان اتو کردنشان نصف خواهد شد.

لباس بارداری متنوع در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده تمام تاپ و تونیک‌های زنانه

مشاهده تمام تاپ و تونیک‌های زنانه

کفشی که بند ندارد

اصلا روی کتانی‌های بندی سرمایه‌گذاری نکنید. در عوض بروید سراغ کفش‌های ساده. اگر تابستان بود سراغ کفش عروسکی راحت بروید و زمستان‌ها کتانی‌های چسبی یا بدون بند را انتخاب کنید که بهتان اجازه می‌دهد خیلی سریع و راحت آماده بیرون زدن از خانه شوید.خرید اینترنتی کفش راحت دیجی استایل

مشاهده تمام کفش‌های زنانه

مشاهده تمام کفش‌های زنانه

مانتویی که مناسب است

مانتوهایی با دکمه‌های کمتر در تابستان و پانچوهای گرم برای زمستان، زمان زیادی برای به تن کردن نمی‌برند. سراغ مدل‌هایی که پنجاه تا دکمه را کنار هم ردیف کرده‌اند نروید که زمان شما با ارزش‌تر از این حرف‌هاست.

خرید اینترنتی پانچو بافت دیجی استایل

مشاهده تمامی پانچوهای بافت

مشاهده تمامی پانچوهای بافت

شالی زیر تشک!

شالتان را شسته‌اید و وقت اتو کردنش را ندارید؟ یا اصلا وقتش را دارید اما بچه‌ها که حواس برای آدم نمی‌گذارند؟ جوابتان به هر کدام از دو سوال بالا که مثبت باشد می‌توانید از روش قدیمی‌ها استفاده کنید. آن‌ها بعضی لباس‌هایشان را از شب تا صبح زیر تشکشان می‌گذاشتند تا صاف شود! لازم نیست حتما شال را زیر تشک بگذارید اما می‌توانید آن را روی سطح صاف پهن کنید یا یک وسیله‌ی سنگین روی آن قرار دهید.

خرید اینترنتی شال از دیج استایل

مشاهده تمام روسری و شال‌ها

مشاهده تمام روسری و شال‌ها

یک کیف اساسی مادرانه

بعد از کنار گذاشتن لباس بارداری، وقت دست کاری در بقیه چیزهاست. اگر دوست دارید ظاهرتان بیشتر شبیه خودتان و کمتر شبیه مامان‌های از جنگ برگشته شود، به جزئیات دقت کنید و خلاقیت به خرج دهید. مثلا اگر فکر می‌کنید حتما باید کیف مخصوص پوشک بچه‌ها روی شانه‌ راستتان باشد و کیف خودتان روی شانه چپ، قواعد را به هم بزنید، البته نه اینکه جای کیف‌ها را عوض کنید؛ کافی است یک کیف خانمانه تهیه کنید که خیلی بزرگ است! روی خیلی تاکید داریم چون قرار است جای کافی برای وسایل خودتان و فرزندتان داشته باشد و رو به انفجار هم نرود.

خرید اینترنتی کیف از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده تمام کیف‌ها

مشاهده تمام کیف‌ها

سه وسیله در یک وسیله

تا جایی که می‌توانید زمان آرایش صبحگاهی را کم کنید. مثلا اگر همیشه اول کرم ضد آفتاب می‌زنید، صبر می‌کنید جذب شود و بعد از کرم پودر یا پنکیک استفاده می‌کنید، همه‌ی این‌ها را در یک مرحله جا بدهید و با خرید یک کرم ضد آفتاب رنگی، پوست را مرطوب و در برابر آفتاب محافظت کنید و به رنگ دانه‌هایش اجازه دهید مثل کرم پودر، پوستتان را یک دست کنند.

آرایش چشم‌ها را بپیچانید

وقت زیادی روی آرایش چشم‌ها نگذارید، یک ریمل ساده کافی است تا به چشم‌هایتان حالت دهد. در عوض روی یک عینک دودی زیبا و شیک سرمایه‌گذاری کنید. یک عینک زیبا هم استایل شما را بهتر می‌کند و هم چشم‌های خسته را پنهان می‌کند. مثلا اگر قرار است بچه‌ها را به مدرسه برسانید و وقت ندارید زدن عینک دودی ظاهرتان را مرتب نشان می‌دهد.

خرید اینترنتی ریمل و لوازم آرایش

رژ لب را فراموش نکنید

استفاده از رژ لب یا لیپ بالم ابدا وقتی نمی‌برد. نهایتا سی ثانیه از شما می‌گیرد اما به چهره‌تان انرژی می‌دهد.

خرید اینترنتی رژ لب از دیجی استایل

مشاهده تمام محصولات آرایشی لب

مشاهده تمام محصولات آرایشی لب

وقتی برای موها

سشوار کردن موها زمان بر است و همان طور که همه‌مان می‌دانیم زمان یک مادر مثل برق و باد می‌گذرد. برای همین سشوار کردن را کنار بگذارید و در عوض بروید سراغ ماسک و کرم مو! ماسک و کرم مو هر دو در حمام نهایتا سه دقیقه از وقتتان را می‌گیرند اما وقتی بیرون بیایید دیگر نیازی به اتوی مو و سشوار نخواهید داشت و موهایتان صاف و مرتب شده‌اند. اگر موهای حالت دار یا فر دارید از محصولات مخصوص موهای فر استفاده کنید.

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم