پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

بگذارید لباس‌هایتان حرف بزنند، از سلیقه‌تان بگویند، از تیزبینی‌تان تعریف کنند و برایتان توی ذهن آدم‌ها جا باز کنند. استایل این هفته فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به شما کمک می‌کند برای ست کردن یا خرید ایده بگیرید و زبان لباس‌ها را بلد شوید.

استایل هفته فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

کت تک مردانه، ضروری برای استایل متفاوت

بعضی لباس‌ها، عناصر اصلی استایل مردانه را تشکیل می‌دهند. کت تک مردانه یکی از این عناصر است که شما را خوشتیپ و استایل‌تان را متفاوت می‌کند. بهتر است کت تک‌تان دو دکمه باشد. کت‌های Double Breasted یا مدل‌هایی که در هر طرف دو دکمه دارند، رسمی‌ترند و به کار استایل نیمه‌‌رسمی نمی‌آیند.

اطلاعات کالا: این کت تک محصول برند Celio است، برندی که آنتونیو باندراس، (Antonio Banderas) مدل آن است و به طراحی‌های خاصش شهرت دارد. کت از ۱۰۰ درصد نخ تهیه شده، دو جیب داخلی دارد و پارچه قرمز جیب جلوی آن تزئینی است.

قیمت کالا: ۴۳۹ هزار تومان

کت تک مردانه سلیو سرمه ای

برای مشاهده اطلاعات بیشتر یا خرید روی عکس کلیک کنید

ال سی وایکیکی ، شیک و اقتصادی

پولوشرتی که برای این ست در نظر گرفته شده، سفید ساده است و سه دکمه روی قسمت یقه دارد که به آن حالتی نیمه‌رسمی می‌دهد. داشتن پولوشرت‌هایی به رنگ‌های مشکی، سفید و سرمه‌ای باعث می‌شود بتوانید ست‌های متنوعی برای خودتان بسازید.

اطلاعات کالا: پولوشرت ست مردانه دیجی استایل از بین محصولات برند ترک ال سی وایکیکی انتخاب شده که به قیمت‌های مناسب و مدل‌های متنوعش معروف است. این پولوشرت مردانه از ۹۴ درصد نخ و ۶ درصد الاستین تهیه شده و تن‌خور زیبایی دارد.

قیمت کالا: ۵۹ هزار تومان

پولو شرت مردانه ال سی وایکیکی

برای مشاهده اطلاعات بیشتر یا خرید روی عکس کلیک کنید

شلوار راسته مناسب برای هر موقعیتی

خوبی شلوارهای راسته این است که برای بیشتر موقعیت‌های روزانه و فرم‌های بدن افراد مناسب هستند. این شلوارها به خصوص لاغری یا پرانتزی بودن پاها را تا حد زیادی مخفی می‌کنند و استایل خوبی برای مردان می‌سازند.

اطلاعات کالا: شلوار راسته این ست از بین محصولات برند Celio انتخاب شده است. حالت سنگ شوی این شلوار  و روشن بودن آن نسبت به کت تک، تیپ شما را از یک نواختی خارج می‌کند و جنس پارچه آن که از ۹۸ درصد نخ تهیه شده، باعث احساس راحتی بیشتر می‌شود.

قیمت کالا: ۲۳۹ هزار تومان

شلوار مردانه راسته نخی سلیو

برای مشاهده اطلاعات بیشتر یا خرید روی عکس کلیک کنید

نمایش سلیقه خاص با کفش

اگر در یک ست، پای دو رنگ سرمه‌ای روشن و سفید در میان باشد، رنگ سوم قهوه‌ای روشن خواهد بود. یادتان باشد موقع انتخاب کفش مدل‌هایی را بخرید که با بقیه مدل‌های بازار تفاوت داشته باشند؛ تفاوت در طراحی، جنس یا حتی رنگ.

اطلاعات کالا: این مدل خاص با بافت و برش‌های جالب از برند Dune London انتخاب شده است. رویه چرمی دارد و به خاطر شکل حصیری انتخابی ایده‌آل برای روزهای گرم محسوب می‌شود.

قیمت کالا: ۳۵۹ هزار تومان (در حال حاضر این کفش تخفیف خورده و ۱۹۹ هزار تومان قیمت دارد.)

کالج مردانه چرمی

برای مشاهده اطلاعات بیشتر یا خرید روی عکس کلیک کنید

رایحه‌ای جذاب برای مردان پرکار

واقعیت این است که رایحه‌ها روی احساسات آدم‌ها تاثیر می‌گذارند، به همین دلیل خوب است مردان پر کار سراغ عطرهایی بروند که روی انرژی و انگیزه‌شان تاثیر می‌گذارد. ادوتویلت مردانه Luna Ross Sport از برند پرادا انتخاب خوبی برای این مردان خواهد بود.

اطلاعات کالا:  این رایحه خنک در سال ۲۰۱۵ توسط برند ایتالیایی پرادا تولید شد و خیلی راحت بین مردان جوان جا باز کرد. در دسته عطرهای شرقی و ادویه‌ای قرار می‌گیرد و ماندگاری مناسبی دارد.

قیمت کالا: شیشه ۱۰۰ میلی‌لیتری این عطر ۳۴۱ هزار تومان قیمت دارد.

عطر مردانه پرادا تابستانه

برای مشاهده اطلاعات بیشتر یا خرید روی عکس کلیک کنید

لینک منبع : https://www.digistyle.com

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم