پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

نیم بوت مردانه مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی دارد، امروزه تنوع در دنیای پوشیدنی‌های مردانه به همان اندازه تنوع در دنیای مد زنانه است و انتخاب درست می‌تواند ظاهر شما را بسازد و البته شانس اولین تاثیری که در دیگران می‌گذارید را به شما بدهد.

ایکه سراغ یک نیم بوت چرم شیک می‌روید یا یک بوت جیر مردانه را انتخاب می‌کنید بخشی از سلیقه شخصی شما را تعیین می‌کند و البته بخش دیگر آن به این بستگی دارد که شما متناسب با بوتی که پوشیده‌اید کدام شلوار را انتخاب می‌کنید.

نیم بوت مردانه درست مانند بقیه بخش‌های لباس شما باید با قوانین تیپ رسمی یا روزمره یا چیزی بین این دو هماهنگ باشد، پس اگر شما با این قوانین آشنایی ندارید به کمی راهنمایی برای انتخاب درست بوت و نیم بوت و ست درست لباس با هر مدلی نیاز خواهید داشت.

مشاهده بوت و نیم‌بوت‌های رسمی مردانه

مشاهده بوت و نیم‌بوت‌های رسمی مردانه

کدام نیم بوت مردانه با کدام لباس ؟

یک دنیا انتخاب برای مردان خوشتیپ وجود دارد تا از بین آن بهترین مدل نیم بوت مردانه را برای سبک خودشان انتخاب کنند. پس آماده شوید، زمان انتخاب درست نیم بوت فرا رسیده است.

نیم بوت مردانه مدل چلسی در فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل

نیم بوت مردانه چلسی (Chelsea Boot)

این مدل نیم بوت بیشتر با ساق تا بالای قوزک پا و البته فرم بسته و بدون بدن آن شناخته می‌شود. در کناره‌های این نیم بوت مردانه پنل‌های کشی به کار رفته است که به پوشیدن و درآوردن راحت تر کفش کمک می‌کند.

این مدل نیم بوت از دهه ۶۰ میلادی همیشه بخشی از مد مردان بوده است. یکی از ویژگی‌های نیم بوت مردانه چلسی این است که به خوبی با کت و شلوار رسمی ست می‌شود. ساق تقریبا تنگ این نیم بوت آن را برای شلوار پارچه‌ای رسمی، پیراهن شیک مردانه و البته کیف دستی چرم شما مناسب می‌کند.

توصیه ما به شما این است که نیم بوت چرم مدل چلسی قهوه‌ای رنگ خود را با کت و شلوار سرمه‌ای رنگ خود ست کنید.

مشاهده نیم بوت‌های مردانه چلسی

مشاهده نیم بوت‌های مردانه چلسی

مدل نیم بوت مردانه چوکا در سایت فروش لباس دیجی استایل

نیم بوت مردانه چوکا (Chukka Boot)

ساق این مدل نیم بوت هم مانند مدل چلسی تا قوزک پا بالا می‌آید. جلوی بوت با بند بسته می‌شود و البته معمولا برای بند نیم بوت دو یا سه ردیف سوراخ به کار رفته است. جنس نیم بوت چوکا معمولا از جیر است. مدل نیم بوت مردانه چوکا اولین با در سال‌های ۱۹۴۰ میلادی به صنعت مد مردانه وارد شد و بیشتر با تیچ روزمره مورد استفاده قرار می‌گرفت.

نیم بوت چوکا برای همه مردان در هر سنی از نوجوانان گرفته تا مردان جا افتاده انتخاب مناسبی به شما می‌رود. سبک خاص پوشیدن چوکا تنها به یک پیراهن طرح‌دار و کلاسیک مردانه و یک شلوار جین راسته مردانه نیاز دارد. پایین شلوار شما به صورت کاملا صاف و بدون هیچ چین‌خوردگی باید روی نیم بوت قرار بگیرد.

کفش بوت مردانه مدل کابوی در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

بوت مردانه کابویی (Cowboy Boot)

بوت کابویی درست همان طور است که تصور می‌کنید، یک بوت با ساق بلند که حداقل تا نیمه ساق پا بالا می‌آید، بدون هیچ بندی و یک پاشنه کوتاه حدودا ۵ سانتی متری. این مدل بوت همیشه در طول تاریخ مورد استفاده قار می‌گرفت اما تا سال‌های ۱۸۶۰ میلادی بیشتر مختص به همان کابوی‌ها و مردان سوار بر اسب بود.

امروزه نیز مدل بوت مردانه کابویی ، بوت استاندارد مردانی با تیپ کابویی است، اما دلیل نمی‌شود شما نیز یک جفت بوت بلند مردانه نداشته باشید. برای روزهایی که در شهر هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بوت کابویی با رنگ قهوه‌ای سوخته با زیره لاستیکی بپوشید. شلوار جین جذب مردانه با رنگ تیره بهترین ست برای بوت کابویی است و البته تنها لباس‌های روزمره خودتان را با این بوت بپوشید.

فروش کفش کوهنوردی و بوت کوهنوردی در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

بوت و نیم بوت کوهنوردی (Hiking Boot)

بوت کوهنوردی مردانه مدل‌های متنوعی دارد اما بزرگترین ویژگی این مدل کفش بوت و نیم بوت این است که پنجه آن ساختاری سفت و سخت دارد که علاوه بر آنکه از پا به خوبی محافظت می‌کند حرکت پا را نیز محدود نمی‌کند.

بوت و نیم بوت کوهنوردی در سال‌های ۱۸۷۰ برای اولین بار طراحی شد و بیشتر مختص تیپ اسپرت و ورزشی و البته کوهنوردان بود اما خیلی سریع به یکی از مدل‌های بوت مردانه روزمره تبدیل شد.

پیشنهاد ما به شما این است که این مدل نیم بوت یا بوت کوهنوردی مردانه را با شلوار روزمره کتانی بپوشید که پایین آن تا زده است، یک تا می‌تواند کافی باشد. ژاکت یقه شالی یا پلیور جذب نیز می‌تواند بقیه تیپ شما را شکل دهد.

کفش بوت سربازی و نیم بوت مدل نظامی و مناسب کوهنوردی در سایت فروش اینترنتی لباس و مد دیجی استایل

بوت مردانه نظامی (Military Boot)

شاید فکر کنید بوت‌های سربازی تنها با یک هدف طراحی شده‌اند اینکه در محیط سخت دوام بیاورند. به همین دلیل نیز مدل بوت یا نیم بوت مردانه ای که با نام بوت نظامی شناخته می‌شود معمولا جنس خاصی دارد که آن را ویژه می‌کند، رویه آن از چرم ضد آب است در آن از تکنولوژی Gore-Tex استفاده شده که آن را ضد آب می‌کند و زیره آن لاستیکی است. اگرچه در ابتدا بوت‌های نظامی دقیقا برای سربازان طراحی شده بود اما امروزه آن را همه جا می‌توانید ببینید.

به جای آنکه سراغ بوت مشکی رنگ سنتی بروید یک بوت نظامی قرمز انتخاب کنید و آن را با جین تیره بپوشید.

مشاهده نیم بوت‌های مردانه سربازی

مشاهده نیم بوت‌های مردانه سربازی

اگر به فکر خرید یک نیم بوت چرم یا بوت چرم مردانه هستید و کیفیت بالا را مد نظر دارید فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بهترین انتخاب‌ها را برای شما دارد، کافی است به کلکسیون‌های جدید زمستانی دیجی استایل سری بزنید.

لینک منبع : https://www.digistyle.com/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم