پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

رنگ و مدل سال ۹۶ به شما می‌گوید کمدتان را پر از لباس‌های سبز کنید، اما سبزها را چطور با یکدیگر یا با لباس‌های دیگر ست کنید؟ ابتدا تعریف خود را از سال جدید داشته باشید، سالی که با یک رنگ از طبیعیت همراه شده؛ رنگ سبز با هاله‌ای از زرد که از سوی موسسه پنتون به عنوان رنگ مد سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است.

برای آنکه با مد سال ۹۶ همراه شوید می‌توانید دیوار خانه‌تان را به رنگ سبز روشن دربیاورید یا یکی از آن خودروهای سبز زیبا را بخرید و هر بار سوارش می‌شوید به یاد بیاورید که در چه سالی حرکت می‌کنید، اما راه ساده‌تر و البته ارزان‌تری هم وجود دارد، اینکه خودتان سبز باشید و لباس‌هایتان سبز باشد.

تیپ سبز یکی از آن تیپ‌های دوست‌داشتنی به ویژه برای بهار است، رنگی که طراوت طبیعت را به یاد شما می‌آورد، اما رنگ و مد سال ۹۶ برای شما چه برنامه‌ای دارد و می‌خواهد استایلتان را چطور تغییر دهد؟

رنگ مد سال را در لباس‌های خودتان در نظر بگیرید، یک لباس زنانه سبز رنگ هم می‌تواند مناسب تیپ روزمره باشد و هم با کمی جزییات پر زرق و برق‌تر مناسب تیپ مهمانی و مجلسی. اما سبز‌ها را چطور ست کنیم؟

خرید پیراهن زنانه با رنگ و مدل 97

پیراهن مجلسی با مدل ۲۰۱۷

اگر برای یک مهمانی آماده می‌شوید به ویژه اگر برای یک مهمانی تابستانه، لباس مجلسی زنانه را انتخاب می‌کنید، سبز یکی از زیباترین رنگ‌ها است که با بیشتر رنگ‌های پوست هماهنگ می‌شود.

اگر پیراهن انتخاب می‌کنید بهتر است آن را با کفش مشکی رنگ ست کنید و جواهران ساده با رنگ‌های نقره‌ای یا مشکی را به تیپ خود اضافه کنید. برای تیپ مجلسی صندل زنانه پاشنه بلند با رنگ نقره‌ای هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

اما اگر بلوز و دامن انتخاب می‌کنید بهتر است سراغ یک بلوز سفید و دامن سبز بروید، یک جفت کفش پاشنه بلند سفید رنگ را به این ست اضافه کنید تا همه چیز برای یک مهمانی تابستانی کامل شود.

این دو تیپ به اندازه کافی محافظه کارانه و زیبا هستند، اما اگر به فکر کمی خلاقیت هستید می‌توانید یک جفت کفش پاشنه بلند با رنگ صورتی ملایم را انتخاب کنید و آن را در کنار یک پیراهن سبز طرح‌دار بگذارید.

ترکیب سبز و مشکی ترکیبی مجلسی‌تر است که برای فصول سرد هم می‌تواند مناسب باشد درحالیکه ترکیب سبز با صورتی یا قرمز ظاهری روزمره‌تر دارد و برای مهمانی کمتر رسمی و البته تیپ کاملا تابستانی بهترین انتخاب است.

مشاهده پیراهن‌های سبز زنانه

مشاهده پیراهن‌های سبز زنانه

مدل لباس زنانه 97

تیپ روزمره زنانه با رنگ‌هایی از جنس تابستان

رنگ و مدل سال ۹۶ به شما می‌گوید که برای داشتن تیپ روزمره جسارت به خرج داده و رنگ‌ها را کنار هم بگذارید. از طرح‌دارهایی مانند لباس‌های گلدار گرفته تا کفش‌های پاشنه پهن و کیف‌های کوچک گرد را با رنگ‌های متنوع کنار هم ست کنید.

برای ست کردن رنگ سبز یکی از محافظه‌کارانه‌ترین استایل‌ها این است که لباس‌های زنانه را با تناژهای متفاوت از سبز کنار هم بگذارید. اما این ساده‌ترین کاری است که می‌توانید با رنگی به پیچیدگی سبز انجام دهید.

سبز به خوبی با رنگ‌های مختلف می‌تواند جور شود به ویژه سبزی که موسسه پنتون امسال به عنوان رنگ مد سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است. این سبز را کنار آبی بگذارید و کمی سفید به تیپ خود اضافه کنید. یک دامن آبی گلدار، یک بلوز سبز با یک کمربند سفید همان ترکیبی است که می‌خواهید.

گل‌های سبز و قرمز و نارنجی ترکیبی است که در زمینه یک پیراهن زنانه ظاهری روزمره و زیبا را به وجود می‌آورد. می‌توانید یک تونیک سبز را با شلوار جین ست کنید تا ترکیب سبز و آبی شما کامل شود و با آن یک کتانی سفید بپوشید.

مشاهده بلوزهای سبز زنانه

مشاهده بلوزهای سبز زنانه

کیف زنانه دوشی مد 96

جزییاتی با رنگ و مدل سال ۹۶

سبز در جزییات به سادگی شما را به مد امسال نزدیک می‌کند، پس به ترکیب لباس زنانه ای که برای مهمانی انتخاب کرده‌اید، دست نزنید و سراغ جزییات و اکسسوری‌ها بروید.

کیف‌های کوچک دوشی ترند ۲۰۱۷ در زمینه اسکسوری‌های زنانه است. یک کیف زنانه سبز را به ترکیب لباس‌های خودتان اضافه کنید و فراموش نکنید که رنگ‌های دیگر به کار رفته در استایل شما به اندازه کافی با سبز هم‌خوانی داشته باشد.

راه آسان‌تری از انتخاب کیف زنانه سبز هم وجود دارد که شما را به رنگ و مدل سال ۹۶ نزدیک کند؛ بخشی از زیورآلات خود را تغییر دهید، یک جفت گوشواره یا یک انگشتر و یا آویز گردنبد سبز رنگ همه آن چیزی است که برای هماهنگ شدن با رنگ مد سال به آن نیاز دارید.

می‌توانید با بستن یک کمربند سبز رنگ روی پیراهن قرمز خود نشان دهید که رنگ مد سال ۲۰۱۷ را در ترکیب لباس‌های خود دارید  یا شال و روسری سبز رنگ انتخاب کنید. ساده‌تر از این هم ممکن است، لاک سبز بزنید!

مشاهده زیورآلات سبز زنانه

مشاهده زیورآلات سبز زنانه

اگر از این همه سبز خسته شدید، خب سراغ سایر رنگ‌های سال ۲۰۱۷ بروید، رنگ‌هایی که برای بهار و تابستان امسال انتخاب شده‌اند. از زرد و نارنجی گرفته تا آبی و طوسی همه رنگ‌های تابستانه‌ای است که می‌توانید در ترکیب لباس‌های خود به کار ببرید، پس ۱۰ رنگ اصلی بهار ۲۰۱۷ را بشناسید و آن را وارد تیپ تابستانه‌تان کنید.

برای آنکه از جدیدترین ترندهای سال ۲۰۱۷ و رنگ و مدل سال ۹۶ با خبر شوید، همیشه به جدیدترین کلکسیون‌های برندهای ایرانی و غیر ایرانی نگاهی بیاندازید. این کلکسیون‌ها را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل پیگیری کنید و البته همان ستی را که می‌خواهید در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه خریداری کنید.

لینک منبع

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم