پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

یک سال پیش ، اگر صنایعی را که فکر می کردیم اثبات رکود اقتصادی هستند ، ذکر می کردیم ، می توانستند شامل سالن های سینما ، رستوران ها ، شرکت های تولید مواد غذایی و نوشیدنی های الکلی و خرده فروشی های بهبود منزل باشند. امروز ، ما می دانیم که هیچ یک از این صنایع از انواع خاصی از حوادث رکود اقتصادی در امان نیستند.

بنابراین چگونه می توانید درآمد را ادامه دهید و کنترل آینده و امنیت خانواده خود را تضمین کنید؟

خوب ، ممکن است هیچ تضمین 100 درصدی وجود نداشته باشد ، اما راهی برای کنترل بیشتر آینده شما وجود دارد: تبدیل فشار طرفین به یک برنامه تمام وقت.

اگر برای یک شرکت اشتراکی رانندگی یا کارهایی که در حال انجام آن هستید رانندگی می کنید ، مشکلات شما احتمالاً کنار خواهد ماند. اما اگر یک هیاهوی جانبی قابل مقیاس دارید – مشکلی که با داشتن منابع مالی و زمانی موجود ، همچنان سودآور خواهد بود ، می تواند رشد کند ، در این صورت می توانید جزیره امنیت مالی در دریایی از عدم اطمینان باشید.

اولین حرکت مهم انتخاب شلوغ سمت راست است ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. (اگر نیاز به الهام دارید به نوار کناری ما “از The SideHustler بپرسید ) مراجعه کنید.) سپس می توانید این مراحل را دنبال کنید تا پول نقد پاداش خود را به کره و نان تبدیل کنید.

1 تقاضا را ارزیابی کنید.

قبل از اینکه متعهد شوید که تمام تخم مرغ های خود را با پول سبد خرید کنار خود خریداری کنید ، اطمینان حاصل کنید که تقاضای کافی وجود دارد. آیا محصولات و خدمات شما به اندازه کافی محبوب هستند که بتوانند زندگی تمام وقت خود را تأمین کنند؟ اگر محلی هستید و از بازار خود استفاده کرده اید ، آیا بدون منابع اضافی زیاد می توانید به راحتی گسترش دهید؟ اگر آنلاین باشید ، جذب مشتری از طریق تبلیغات به وقت ، خدمات طراحی و هزینه تبلیغات چقدر هزینه دارد؟

2. یک بنیاد مالی بگذارید.

اگر هنوز شغل اصلی دارید ، هرچه می توانید پول را پس انداز کنید. این امر خطر صرف وقت بیشتر در شلوغی کنار و کمتر کار شما را جبران می کند. پس انداز کافی را برای تأمین هزینه های سه تا شش ماهه ، از جمله هزینه های افزایش فشار در کنار خود داشته باشید. اگر این اقدام را به دلیل ضرورت انجام می دهید و لوکس ندارید که با پس انداز زیاد کار خود را شروع کنید ، سعی کنید درصد کمی از کل درآمد خود را برای راه اندازی صندوق اضطراری جلب کنید. حتی 2 درصد می تواند جمع شود: 2 درصد از 10،000 دلار پس انداز کنید و 200 دلار پس انداز برای یک روز بارانی دارید. زیاد نیست ، اما اکنون می دانیم که چگونه پول اضطراری را برای موارد مهم خرج کنیم.

3 گسترش دهید ، اما nuts مهم نباشید.

بلافاصله به یک دفتر کار مجلل یا سه دستیار جدید نیازی ندارید. آنچه شما برای گسترش نیاز دارید مشتریان بیشتری هستند. ببینید کجا می توانید دامنه خود را رشد دهید و چگونه می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. سپس بر این اساس بازاریابی و تبلیغات خود را افزایش دهید.

4 سیستم ها را بهبود ببخشید.

اگر سیستم مناسبی برای پشتیبانی از آنها نداشته باشید ، آوردن افراد بیشتر به تجارت خود نتیجه معکوس خواهد داشت. برای کمک به رسیدگی به نیازهای جدید مشتری و افزایش نیازهای اداری ، دستیار مجازی ، نرم افزار حسابداری یا خط تلفن خدمات مشتری اضافه کنید.

5. کلمه

را پخش کنید

سرانجام ، به جهانیان اطلاع دهید که شما در حال رشد هستید. با ویدئو در شبکه های اجتماعی ظاهر شوید و به افراد اجازه دهید که چه کسی پشت مارک است. مرتباً پست ارسال کنید و با افرادی که ممکن است بدنبال آنچه شما می فروشید ، ارتباط برقرار کنید. فقط به فروش آنلاین نپردازید. مفید باشید در مورد آنچه می دانید متخصص باشید.

اگر ترس مالی دارید ، بالا بردن بازی هیاهوی جانبی شما می تواند اضطراری باشد. اما این معمولاً یک روند تدریجی است. برای سرعت بخشیدن به کارها ، بر زمینه های پیروزی سریع تمرکز کنید: با مشتریان فعلی حلقه بزنید و سعی کنید آنها را در خدمات اضافی افزایش دهید. با مشتریان قبلی تماس بگیرید و از مراجع و توصیفاتی بخواهید که می توانید بصورت آنلاین ارسال کنید. و تمرکز خود را بر ایجاد روابط با صاحبان مشاغل در زمینه های مرتبط بگذارید که ممکن است دست یاری دهند.

س: من می خواهم با شروع یک هیاهوی جانبی درآمد خود را متنوع کنم ، اما به عنوان یک پدر و مادر نمی توانم هزینه و وقت خود را برای چیزی که از دست خواهد داد از دست بدهم. ایده ای در مورد موضوع کم خطر دارید؟

پاسخ: خبر خوب این است که هنوز روش های زیادی برای کسب درآمد اضافی وجود دارد. هر فعالیت جدیدی با خطر خاصی روبرو خواهد شد ، اما با تعهد ، پشتیبانی و مهارت مناسب ، می توانید منابع درآمد خود را متنوع کنید و به تأمین امنیت بیشتر خانواده خود کمک کنید. در اینجا برخی از مشخصات پایین ترین فشارهای جانبی کم خطر وجود دارد:

مهارت کم ورود: مگر اینکه وارد دنیای خلاق یا مشاوره شوید ، یک هیاهوی جانبی که نیازی به آموزش خاصی ندارید اغلب سریعترین راه برای کسب درآمد اضافی است.

استخر بزرگ مصرف کننده: اگر آن را بسازید ، آنها به طور خودکار نمی آیند – مگر اینکه چیزی که واقعاً می خواهند ببینند. مطمئن شوید که در یک حوزه با مخاطبان گسترده ای از مصرف کنندگان ایده آل قدم گذاشته اید.

سابقه سودآوری: همسایه شما ممکن است به شما بگوید که رفتن به وب سایت های وابسته نکته مهم بعدی است ، اما اگر سایت وابسته آنها در سال گذشته هیچ موفقیت سئو نداشته باشد ، این مسئله نشانه خوب. به دنبال یک هیاهوی فرعی باشید که سابقه موفقیت در بین افرادی که مهارت ، قابلیت دسترسی و منابع مشابه شما دارند ثابت شده باشد.

موجودی موجود یا مدل خدمات: اگر می خواهید درد فروش خود را ببرید ، شغلی را انتخاب کنید که بتوانید آن را با محصولات یا مدل خدمات شخص دیگری اداره کنید. فروش مستقیم برای افرادی که از قبل به محصولات یک شرکت اعتقاد دارند و می خواهند پول بیشتری کسب کنند ایده آل است.

راهنمایی یا پشتیبانی: اگر با اجرای کنسرت جدید خود مشکلی پیدا کنید ، به چه کسی کمک می کنید؟ پاسخ سریع به این س earlyال بسیار حیاتی است. به دنبال شرکتی بگردید که به شما امکان استفاده از منابع آموزشی آنها را در حین اداره مشاغل مستقل نیز بدهد.

این مقاله در اصل در ژوئیه / آگوست 2020 در مجله SUCCESS منتشر شد.
عکس از Flamingo Images /Shutterstock.com

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم