پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

چه عاملی باعث می شود که یک نفر در شرایط سخت مقاومت کند در حالی که دیگران تکه تکه می شوند؟
کدام افراد وارد آموزش Naval SEAL خود می شوند و کدام یک را ترک می کنند؟
در National Spelling Bee ، کدام دانش آموزان در مسابقات پیش می روند؟
کدام معلمان در مناطق سخت هنوز در پایان سال تدریس می کنند و پیشرفت می کنند نتایج یادگیری برای دانش آموزان خود؟

اینها برخی از سالاتی است که محققان در مورد انعطاف پذیری مطالعه کرده اند. این یک موضوع مهم در چندین جبهه است:

اول ، ما در جهانی زندگی می کنیم که دائماً کوچک سازی ، بزرگ کردن حق و تعدیل نیرو وجود دارد. انعطاف پذیری تمایز دهنده برای مدیریت آنچه پیش روی ما قرار دارد خواهد بود و خواهد بود . دوم ، تنها چیزی که در مدرسه به عنوان شاخص موفقیت آینده سنجیده می شود ضریب هوشی است ، با این وجود ما از طریق مشاهدات و تجربه می دانیم که موفقیت بیشتر از توانایی شما در یادگیری سریع و آسان بستگی دارد. انعطاف پذیری تمایز است.

Paul LeBuffe ، MA، از مرکز Devereux ، سخنرانی هایی در مورد اهمیت توسعه مقاومت در کودکان است. موفقیت آنها در زندگی به این بستگی دارد. داشتن مقدار مشخصی از ضریب هوشی ، هوش اجتماعی ، زیبایی ظاهری و سلامت جسمی یک دارایی عالی است ، اما مشخصه ای که مرتباً به اوج می رسد ، انعطاف پذیری ، اشتیاق و پشتکار برای موفقیت طولانی مدت است.

مرتبط: بچه های ذهنی قوی والدینی دارند که از انجام این 13 کار امتناع می ورزند

بنابراین این سوال اساساً این نیست که “ضریب هوشی شما چقدر بالاست؟” به گفته آنجلا داکورث ، یک دانشگاهی ، روانشناس و نویسنده پرفروش ، این س shouldال باید باشد ، “چه کسی در اینجا موفق است؟ ، و چرا؟ ”

آنچه ما نمی دانیم نحوه آموزش شن و مزه و انگیزه دادن به افراد در طولانی مدت است. آنچه انجام می دهیم می دانیم این است که استعداد چه چیزی نیست یک ریگ درست می کند .

افرادی که دارای شن هستند برخی از صفات مشترک را نشان می دهند. در اینجا پنج موردی وجود دارد که باید به آنها آموزش دهیم:

1 آنها پایان را در ذهن دارند.

اهداف کوچک خوب هستند ، اما تصویر بزرگ شما را با انرژی و گالوانیزه نگه می دارد. در ذهن داشتن “پیروزی بزرگ” باعث انعطاف پذیری شما می شود وقتی خرد کردن روزانه شما را خسته می کند. با پایان در ذهن خود شروع کنید و تصور این تصویر بزرگ را ادامه دهید. این توانایی شما را برای استقامت افزایش می دهد.

2. آنها عوامل حواس پرتی را دورریز می کنند

گاهی اوقات توانایی ما برای استقامت به همان اندازه که مسئله حواس پرتی است ، مستقیماً مسئله انعطاف پذیری نیست. چیزهای اضافی می توانند تعدادی از “شن متر” ما را ایجاد کنند. تعداد زیادی از مسافرت ها ، سرگرمی ها ، جلسات و پروژه ها عزم ما را کسل می کند. از بین بردن موارد اضافی برعکس مقاومت ما را تقویت می کند. خوب است که مقدار کمتری را ترک کنید تا مقدار بیشتری را ترک نکنیم.

3 آنها خود را مقاوم می بینند.

این مربوط به سبک تفکر ماست. همه ما عادات تفکر ایجاد کرده ایم که بر نحوه مشاهده خود ، جهان و آینده مان تأثیر می گذارد. این سبک های تفکر می تواند مفید باشد. جنبه سایه این است که آنها می توانند با اطلاع رسانی نادرست درباره آنچه اتفاق می افتد ، ما را گمراه کنند. این در طی سطح بالایی از استرس ، عدم اطمینان و ابهام تقویت می شود. برخی از این باورها محدود کننده است. درک پیامدهای مثبت و منفی تفکر به شما کمک می کند هنگام وسوسه ترک کار ، خود را متفاوت ببینید. دقت و انعطاف پذیری شما افزایش می یابد و به شما کمک می کند راه حل های بیشتری تولید کنید.

4. آنها ذهنیت رشد دارند.

توانایی یادگیری ثابت نیست. با تلاش می تواند تغییر کند. به جوانان باید در مورد قابلیت انعطاف پذیری مغز آموزش داده شود – اینکه چگونه در هنگام چالش رشد می کند. وقتی به آنها آموزش داده می شود مغز یک موجود ثابت است (که برخی ارزیابی ها نشان می دهد) ، آنها یک نگرش شکست گرا نسبت به “چرا اذیت می کنند؟” و “چه فایده ای دارد؟” با ذهنیت رشد ، وقتی با شکست روبرو می شوند ، بیشتر مقاومت می کنند. همه ما باید درک کنیم که شکست یک شرط دائمی نیست.

5. آنها همه چیز را در چشم انداز قرار می دهند.

فاجعه آفرینی دام شروری ایجاد می کند. این اضطراب را افزایش می دهد ، که به نوبه خود توانایی کار ما را از طریق چالش هایی که با آن روبرو هستیم کاهش می دهد. ما را بیهوده می کند. اگر بتوانیم با کاهش اضطراب زمان کمتری را با نگرانی صرف کنیم ، چه می کنیم؟ نادیده گرفتن سناریوهای بدترین حالت و ترس چیزهای ساده ای نیست ، اما افراد مقاوم آنها را یادداشت می کنند. اکنون آنها می توانند واقع بینانه و محتاطانه با آنها برخورد کنند.

جهان آشفته تر می شود و قدرت ما آزمایش می شود. برای انطباق ، زنده ماندن و پیشرفت چه خواهید کرد؟

مرتبط: 7 راه برای ادامه کار وقتی همه چیز در شما می خواهد دست بردارید

این پست در ابتدا در رهبری Leadership .

دکتر میک اوکلجا بنیانگذار و رئیس LeadershipTraQ است. او رهبران را قادر می سازد تا استعداد خود را بهینه سازند و آنها را برای برتری در زندگی حرفه ای و شخصی خود مجهز می کند. میک نویسنده ، سخنران و استراتژیست نسلی است. او می نویسد و درباره جذابیت هزاره ها در کار صحبت می کند. او یکی از نویسندگان کتاب مدیریت هزاره ها است: کشف شایستگی های اصلی برای مدیریت نیروی کار امروز ، نسخه دوم ، که در آموزش شرکت ها و مدارس تجارت استفاده می شود. وی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، لانگ بیچ ، مرکز رهبری اخلاقی اوکلجا را تاسیس کرد که اخلاق را در برنامه درسی ارتقا می دهد. میک استاد کمکی در برنامه MBA در دانشگاه کنکوردیا است. کتاب او شما کی هستید؟ چه می خواهید؟ توسط مربی افسانه ای جان وودن مورد تمجید قرار گرفته است: “من همیشه یاد داده ام که موفقیت هر یک از ما می تواند باشد. این اصول یک راهنمای عالی برای برنامه ریزی زندگی برای ارائه بهترین شما فراهم می کند. ” میک در فاکس نیوز ، سی ان ان ، شبکه تجارت فاکس ، NBC و در نشریات متعددی برجسته شده است. با میک در Leadershiptraq.com همراه باشید.

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم