پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

بهار زمانی است که فرصت ما را احاطه می کند: گیاهان در حال شکوفا شدن و پر شدن هستند. ذوب برف و باران باعث جاری شدن رودخانه ها و رودخانه هایی می شود که از مسیر آنها عبور می کنند. زندگی جدید همه جا را فرا گرفته است. بهار فرصتی قدرتمند است تا با فراوانی طبیعت سازگار شوید و فرصتی را برای زندگی خود دعوت کنید. خواه این به معنای یک پیچش غیرمنتظره در زندگی کاری شما باشد که ثروت بیشتری به همراه داشته باشد ، یا یک رابطه جدید و روح بخشی که روح شما را پر می کند یا حتی فرصتی برای سفر و تجربه چیزهای جدید ، همه ما خوب است که خود را به لذت های ناشناخته باز کنیم جهان برای ما ذخیره کرده است.

 

با این وجود ، ابتدا باید کار خود را برای دریافت این فرصت ها انجام دهیم. پرورش فراوانی ، پاکسازی ذهن ها و برنامه های شلوغ ، تمرکز بر سپاسگزاری ، و تعهد به کنجکاوی کلید باز کردن پنجره ای است که امکان درخشش را در اختیار شما قرار می دهد. این کار سخت نیست ، اما عمدی است. در اینجا چهار روش برای دعوت از فرصت به زندگی خود در این فصل از رشد وجود دارد:

1 یک ذهنیت فراوانی را پرورش دهید.

برای بسیاری از ما ، هرگز احساس کافی کافی نداریم زیرا با ذهنیت کمیاب زندگی می کنیم – فرش در هر ثانیه می تواند از زیر ما بیرون بیاید ، بنابراین برای این کار باید فشار بیاوریم و بیش از حد تولید کنیم جلو ماندن اگر زندگی خود را در نگرانی مداوم از خشک شدن چاه زندگی می کنید ، ممکن است پیشگویی خودکفا ایجاد کنید (و حتی اگر این کار را نکنید ، مطمئناً اضطراب بی مورد زیادی ایجاد خواهید کرد). درعوض ، هر روز صبح را با یک مانترا شروع کنید که یک ذهنیت فراوانی را پرورش می دهد. به خود بگویید که در دنیای فراوانی زندگی می کنید ، چیزهای خوبی در راه شما هستند و از این فرصت با آغوش باز استقبال می کنید.

2. ذهن و برنامه خود را پاک کنید.

ما در فرهنگی زندگی می کنیم که ستایشگر و پرمحتوا را ستایش می کند و فضای کمی برای جستجوی آرام از خود باقی می گذارد. اما آن لحظات تنهایی دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. اگر بیش از حد در مشغول ماندن تمرکز داشته باشید ، فرصت ها از کنار شما عبور می کنند. شما باید ذهنیت کمیابی را که به شما می گوید حرکت مداوم تنها راه یافتن آرامش و امنیت است ، رها کنید. برای کشف آنچه واقعاً می خواهید ، به اتاق تنفس احتیاج دارید و پاک کردن ذهن و باز کردن برنامه به شما امکان می دهد فرصتی را که بیشتر به دنبال زندگی خود هستید ، جا دهید.

3 تشکر کنید.

ممکن است یادداشت های تشکرآمیز را به عنوان موضوعی اختصاص داده شده برای تشکر از حزب پس از حزب در نظر بگیرید ، اما در واقع می توانند راهی عالی برای تقویت ارتباط باشند. از مردم بخاطر به اشتراک گذاشتن وقت ، تخصص و تجربه خود با شما ، خواه با یادداشت دست نویس یا با ایمیل ، تشکر می کنیم. از افرادی که رشد شما را تحت تأثیر قرار داده اند تشکر کنید. از افرادی که در دوران سخت زندگی شما را نشان داده اند تشکر کنید. عمل نوشتن تشکر و قدردانی و ارسال واقعی آن به دنیا به شما کمک می کند تا فرصت را برای خود رقم بزنید. نه تنها به شما یادآوری می کند که در یک حالت سپاسگزاری و فراوانی زندگی کنید ، بلکه نشان دادن قدردانی و علاقه خود به دیگران موجب شادی عظیم بخشنده و گیرنده می شود.

4. کنجکاو شوید.

آیا کنجکاوی خود را که قبلاً در کودکی داشتید به خاطر می آورید؟ آیا به خاطر دارید که به لطف آن کنجکاوی دنیای شما چقدر باز شد؟ زیاد. پس چرا دیگر کنجکاو درباره جهان و خودمان نیستیم؟ فرصت رشد را دوست دارد ، بنابراین اگر کارهای مشابهی انجام می دهید ، به همان چیزها فکر می کنید و روز به روز کارهای مشابه را دنبال می کنید ، احتمالاً فرصت دست کشیدن نیست. به خودتان اجازه دهید تا در مورد آنچه واقعاً شما را دوست دارد کنجکاو شود و به یادگیری بیشتر درباره خود متکی باشید. وظیفه ما انسان ها است که به رشد و جستجوی دانش بپردازند و با این کار فرصت زندگی خود را جذب خواهیم کرد.

 

عکس توسط progressman / Shutterstock.com

جما هارتلی نویسنده تمام وقت آزاد در رینو ، نوادا است. کارهای او در واشنگتن پست ، CNBC ، Glamour ، سلامت زنان ، Redbook و موارد دیگر ظاهر شده است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم