پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه
دورکاری

10 نکته که نشان می دهد تیم دورکاری شما ناکارآمد است

شکی نیست که اداره کردن کسب و کارها با تیم دورکاری مخصوصا بعد از بیماری پاندمی 2019 به سرعت در حال افزایش است. اما برخی تحقیقات مشخص کرده است که اغلب تیم های دورکاری ارتباط موثری برقرار نمی کنند. در این مقاله به معرفی نکاتی می پردازیم که به شما نشان می دهد باید درباره تیم خود تجدید نظر کنید.

از کجا بدانیم تیم دورکاری درست عمل نمی کنند؟

  1. اعتماد وجود ندارد

یکی از اولین نشانه های ضعف ارتباط موثر تیم عدم اعتماد قابل توجه بین اعضای تیم است. اعتماد به راحتی می تواند با برگزاری جلسات زنده، صوتی یا تصویری ایجاد شود.

  1. تیم دورکاری قادر به سازگاری نیست

دورکاری

نشانه دیگر این است که اعضای تیم قادر به انطباق با تغییرات کار شما نیستند. این ناتوانی در درک تغییرات می تواند منجر به ترس آنها از دست دادن شغل شود.

  1. هدف ندارند

علامت بعدی که تیم های از راه دور شما به طور بی اثر ارتباط برقرار می کنند این است که هدف مشترک ندارند. از آنها درباره علت کار و انگیزه انجام آن سوال بپرسید.  اهداف شرکت و نقش آنها در موفقیت آن را به آنها یادآوری کنید.

  1.  ارتباطات نادرست فراوان است

تیم دورکاری شما نمی داند کدام اطلاعات باید به صورت کتبی، کدام به صورت تصویری، کدام به صورت پیام و غیره باید منتقل شود. در بیشتر موارد آنها از ارتباط کتبی استفاده می کنند.

  1. درک کافی وجود ندارد

تیم شما وظایف، مسئولیت ها، ارزش های سازمانی و غیره را درست درک نکرده است چرا که در این مورد شفاف سازی نشده است.

  1. ارتباط ناهماهنگ است

تیم دورکاری شما نمی داند اهمیت اطلاعاتی که به صورت مختلف ارسال می شود چه اندازه است. مثلا چرا گاهی از ایمیل و گاهی از پیام استفاده می شود.

  1. عدم ارتباط بین کارمندان

وقتی کارمندان شما به عنوان تیم با هم ارتباط برقرار نمی کنند مشکل به وجود می آید. آنها حتی باید در دنیای مجازی هم به عنوان همکار باهم در ارتباط باشند. یافتن راه هایی برای جشن گرفتن به صورت مجازی یکی از راه های کمک به تیم ها برای برقراری ارتباط است.

8.راه های ارتباط بسیار زیاد است

 

دورکاری

اگر کارمندان شما از طریق ایمیل، چت گروهی، پیام مستقیم و پیامک مورد بمباران اطلاعاتی قرار می گیرند موثر عمل نمی کنند. کانال های برقراری ارتباط را محدود کنید.

  1. مسیر مشخصی دنبال نمی کنند

اگر تیم دورکاری شما از کار خود عقب می مانند شما باید کاری متفاوت انجام دهید. برای حل این مسئله، مهم است که روشی برای اختصاص وظایف و پیگیری آن داشته باشید.

  1. فقدان ابزار همکاری

اگر هیچ ابزار همکاری را پیاده سازی نکرده اید احتمالاً در ارتباطات با مشکلات عمده ای روبرو هستید.

یک نرم افزار CRM مشترک به سازمان شما کمک می کند ارتباط موثرتری برقرار کند.

 

این مقاله اختصاصی پیشنهاد ویژه است

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم