پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

1 به دنبال همبستگی باشید.

شما می توانید صداهای توسعه شخصی را که با آنها شناسایی می شوید پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر در شلوغی هستید ، برای یافتن نویسندگان یا پادکست های جدید برای برافروختن آتش تحقیق کنید.

2. قضاوت نکنید.

دفعه بعدی که مشکلی برایتان پیش آمد ، مراقبت ویژه ای داشته باشید تا ذهن خود را باز نگه دارید. تعصبات ریشه دار خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا ممکن است بر تمایلات شما تأثیر بگذارد.

 

3 در ارتباط باشید.

راه حل های بیشتر و بیشتری برای کمک به تیم ها برای حفظ فرهنگ های پر جنب و جوش در حال توسعه است ، اما هیچ نرم افزاری نمی تواند کار یک تماس شخصی را انجام دهد. روز خود را با تمجید از یک همکار شروع کنید.

 

4 تمرکز کنید.

بهترین شرکت ها و بهترین رهبران هرگز چشم خود را به جایزه نمی اندازند. در پایان هر روز ، اولویت هایی را برای صبح روز بعد تعیین کنید که بیشترین هماهنگی را با مأموریت واقعی شما داشته باشد.

 

5. زمان مطالعه.

جیم روح گفت: “تحصیلات رسمی امرار معاش می کند. خودآموزی ثروت شما را بدست می آورد. ” برخی از ارزشمندترین دروس با مدرک گران قیمت یا گواهی آموزش ارائه نمی شوند. در عوض ، امروز یک مربی درخواست کنید.

 

6. خودتان را به اشتراک بگذارید.

اگر نمی توانید مانند عدالت اجتماعی به هدفی که به آن اعتقاد دارید کمک مالی کنید ، می توانید با اهدای وقت خود همین تأثیر را داشته باشید. اشتیاق شما هرچه باشد ، راهی برای درگیر شدن جستجو کنید.

 

7. خیال پردازی.

با توجه به تعهدات فعلی شما ممکن است زندگی یک شرکت انفرادی عشایر کاملاً دور از دسترس باشد. مسئله این است که ، بیشتر عشایر در یک نقطه همان فکر را می کنند. فقط به ذهن خود اجازه دهید این احتمال را تصور کند.

 

8. تصویر بزرگ را ببینید.

ممکن است مشکلات امروز غیر قابل حل باشد ، اما این ممکن است فقط به این دلیل باشد که شما تمام راه حل های ممکن را در نظر نگرفته اید. اگر احساس می کنید گیر کرده اید ، یک قدم به عقب برگردید و موارد را از دید 30000 فوت در نظر بگیرید.

9. بپرسید چرا که نه

قانون اول شتابزنی جانبی: خودتان را در جعبه قرار ندهید. به جای اینکه دلایلی را برای اینکه نمی توانید کاری انجام دهید ، ابداع کنید ، به روشهای خلاقانه ای فکر کنید که همه کارها را عملی می کند.

 

10. با آن رول کنید. h3>

اگر از تغییر می ترسید ، این تمرین را امتحان کنید: بدترین سناریو را در تجارت یا حرفه خود تصور کنید و حدود پنج راهی را که می توانید به طور بالقوه از آن فرار کنید ، روزنامه کنید. ببینید ، این پایان جهان نیست.

 

این مقاله در اصل در شماره نوامبر / دسامبر 2020 مجله SUCCESS .

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم