پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

در طول کار نویسندگی ، با صدها نفر مصاحبه کرده ام. گرچه حافظه من بهترین نیست ، اما به طور قطعی می توانم بگویم که این اولین بار است که یک موضوع مصاحبه را با یک قایق موتوری کنترل می کنم.

سرزنش قربانی نیست ، اما او می دانست که من فقط چند دقیقه زودتر یاد گرفته ام که چگونه ماشین را رانندگی کنم ، و با این حال او فقط در آنجا در آب تا عمق شانه درست پشت قایق من ایستاده بود.

خوشبختانه هیچ یک از این موارد در دنیای واقعی اتفاق نیفتاد و مصاحبه شونده من ، ملیسا دایملر ، به راحتی از آن خندید. دایملر ، یک متخصص فرهنگ سازمانی که برای Adobe ، Twitter و WeWork کار کرده است ، همه چیز را در محل کار دیده است – فرهنگ های مشترکی که برای اهداف مشترک کار می کنند و همچنین فرهنگ های سمی که مردم را بیچاره می کند.

اما او هرگز چیزی نظیر دانشگاه اداری مجازی را که ما در آن ملاقات کردیم ، ندیده است ، خالقی از VirBELA ، شرکت نرم افزار همکاری از راه دور که می خواهد آینده کاری را متحول کند.

جهان در حال تغییر است

به ساده ترین اصطلاحات ، VirBELA اساساً محل کار را به دنیای یک بازی ویدیویی تبدیل کرده است. دانشگاه مجازی آن را ترکیبی از یک کنفرانس تلفنی و بازی Second Life بدانید.

برای افراد غیرمجاز در میان ما ، Second Life یک بازی آنلاین است که در آن شما یک آواتار دیجیتال ایجاد می کنید و در کنار هزاران و هزاران نفر دیگر زندگی می کنید – افراد واقعی که از طریق آواتارهای خود با ناسازگاری زندگی می کنند. نرم افزار VirBELA با استفاده از موتور بازی Unity ساخته شده است که برای بازی ها و تجربیات واقعیت افزوده و مجازی ایجاد شده است.

با همه گیری COVID-19 که ماه ها اکثر کارمندان اداری را مجبور به مکالمه از راه دور می کند ، در سال 2020 VirBELA رشد چشمگیری پیدا کرده است زیرا مشاغل در جستجوی راه هایی برای بهبود تجربه تخلیه کار از راه دور از طریق چت های ویدیویی و مکالمه با زوم بی پایان هستند.

یکی از بزرگترین چالشهایی که مشاغل و رهبران آنها در این سال عجیب با آن روبرو بوده اند حفظ فرهنگهای مثبت و مرتبط با شرکت بوده است. به تمام زمانی که در این سالها گذرانده اید و به طور عادی با همکارانی که در راهرو با آنها روبرو شده اید ، صحبت کنید. آن لحظات “خنک کننده آب” برای روحیه شرکت بسیار مهمتر از آن است که به نظر می رسد.

پردیس آزاد VirBELA و مواردی که برای شرکتهای مشتری ایجاد می کند ، به کاربران کارمند اجازه می دهد تا شکل دیجیتال خود را ایجاد کنند که می تواند هنگام مکالمه از طریق اتصال صوتی مشترک ، حرکت کند و با یکدیگر تعامل کند. در کنار هدیه های سرگرم کننده مانند قایق موتوری ، ستاد مجازی با مبلمان ، درهایی که می توان باز یا بسته گذاشت و اتاق های کنفرانس که کاربران می توانند جلسات را در آن برگزار کنند ، ارائه می شود. گرچه می توانید از اطراف این محیط های مجازی دوربری کنید ، اما مدیر ارشد استراتژی VirBELA ، گلن سنفورد می گوید که راه رفتن در دانشگاه بسیار تشویق می شود تا کارگران بتوانند همان احساس روانشناختی بودن در یک دفتر واقعی را داشته باشند.

“سانفورد می گوید:” در محیط دانشگاه ، می توانستم پشت میز کار خود بنشینم و افراد می توانند به طور تصادفی به من مراجعه کنند و از من س questionsال کنند. “این فرصت های زیادی را برای برخوردهای پنهانی و معنادار در دانشگاه ایجاد می کند. این نقطه فروش بزرگ و بزرگ VirBELA است ، زیرا به ما امکان می دهد آن مکالمات آبسردکن را داشته باشیم که انجام آنها با استفاده از سایر فناوری های ملاقات سخت است. ”

علاوه بر نقش خود در VirBELA ، سانفورد بنیانگذار و مدیرعامل eXp Realty است که پس از چندین سال استفاده از VirBELA ، آن را در سال 2018 خریداری کرد. eXp با سریعترین رشد شرکت کارگزاری املاک و مستغلات در آمریکای شمالی ، دارای یک نیروی کار کاملاً دورافتاده است ، از جمله تقریباً 40،000 نماینده خود در سراسر ایالات متحده ، کانادا و استرالیا. ارزش سهام eXp (با نماد: EXPI) از زمان به سال بیش از چهار برابر شده است.

از آنجا که بیماری همه گیر شرکتهای بیشتری را به سمت کارکرد از راه دور سوق داده است ، بسیاری در تلاشند تا بهترین سیستم عامل ها را برای کارمندان خود پیدا کنند. VirBELA در آغاز سال 2020 حدود 20 کارمند تمام وقت داشت ، اما در پایان تابستان به بیش از 100 نفر افزایش یافت زیرا این شرکت در سه ماهه دوم سال با 260 درصد افزایش درآمد در مقایسه با Q1 ، با مشاهده جدید خود پایگاه کاربر شش برابر پرش می کند.

تعداد فزاینده ای از کنفرانس ها و رویدادها که توسط همه گیری به صورت آنلاین منتقل شده اند ، در یک جهان VirBELA برگزار شده اند. مشتریان این شرکت شامل مجموعه متنوعی از سازمان ها ، از شرکت های بزرگ چند ملیتی مانند سازنده رایانه HTC ، گرفته تا دانشگاه هایی مانند استنفورد و ایالت آریزونا هستند که به دنبال بستری برای یادگیری مجازی هستند و همچنین مشاغل کوچک با کمتر از 10 نفر. کاربران می توانند بسته های مختلفی را انتخاب کنند ، از یک دفتر کوچک گرفته تا جزایر قابل تنظیم ، همراه با زمین های فوتبال و مکان های کنسرت.

ایجاد فرهنگ واقعی ،

دایملر ، مشاور VirBELA ، هنگام صحبت با ما کاربر نسبتاً جدیدی بود ، اما او با ماموریت شرکت همراه است زیرا او آن را راهی برای حفظ فرهنگ از راه دور توسط سازمان ها می داند.

دایملر می گوید: “این بحران بسیاری از کارهایی را که باید به هر حال در دفتر انجام می دادیم تقویت کرده است.” “من فکر می کنم مردم یا به شیوه هایی پاسخ می دهند که فرهنگ آنها را تقویت می کند یا نه.”

به دنبال گشت و گذار من در جزیره و صادقانه معذرت خواهی برای حادثه قایق موتوری ، آواتارهای ما روی میز نزدیک مرکز دانشگاه نشستند. همانطور که او صحبت می کرد ، شخصی مستقیماً وارد میز ما شد و برای چند ثانیه بین ما ایستاد ، و به وضوح سعی در کنترل دستگیره ها داشت. در زندگی واقعی این امر کاملاً بی ادبانه و عجیب بود. در دنیای مجازی باعث شد دایملر و من با صدای بلند بخندیم.

عجیب است که بگویم ، حتی اگر من هرگز چهره واقعی دایملر را ندیدم ، احساس کردم که در پایان مصاحبه با این ماجراهای ناچیز کمی دوستانه ایجاد کرده ایم. از آنجایی که یک تماس کنفرانسی ویدیویی اغلب باعث خودآگاهی افراد می شود ، این دنیای مبتنی بر آواتار می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

این جذابیت بزرگی برای مشاغل است که به دنبال راه هایی برای راحت نگه داشتن کارکنان خود و کار از راه دور هستند. یک کارگر راحت و کم هوشیار فردی است که در استفاده از خلاقیت خود آزاد است. به همین دلیل دایملر می گوید پلتفرمی مانند VirBELA در مواقع قطع ارتباط بسیار حیاتی است ، به ویژه برای موقعیت های برونگرا مانند فروش.

دیلمر می گوید: “اگر فرهنگ را به عنوان چیزهایی که در اداره اتفاق می افتد ، تصور کنید ، فرهنگ مرده است.” “اما من فرهنگ را به عنوان آنچه بین مردم اتفاق می افتد تعریف می کنم.”

در حالی که سانفورد به سرعت می گوید میلیون ها دلار که یک شرکت می تواند با اجاره نشدن فضای اداری فیزیکی پس انداز کند ، پیتر هرست هنگام توضیح مزایا برای مدیران ، روی جنبه تجربی تمرکز می کند. هیرست ، دانشیار ارشد آموزش اجرایی دانشکده بازرگانی اسلون MIT ، سال ها سیستم عامل هایی مانند VirBELA را مطالعه و کار کرده است.

“من فقط می گویم” شما باید آن را امتحان کنید. “این تجربه ای است که ، تا آنجا که می توانم سعی کنم مزایا را برای شما فراهم کنم یا آن را توضیح دهم ، تا زمانی که آن را امتحان نکنید ، آن را نخواهید گرفت ، “هیرست می گوید. “حتی اگر خودتان یا کار خودتان در این مورد مطمئن نیستید ، لازم است به خاطر داشته باشید که این یکی از راه های تعامل فعلی نسل های فعلی و آینده با یکدیگر است. بله ، کمی شبیه بازی های رایانه ای به نظر می رسد ، اما در واقع ، این شیوه ای از تعامل است که تعداد بیشتری از مردم از آن راحت هستند. ”

سرگرم کننده است ، اما آیا کار می کند؟

بازدید من از پردیس آزاد VirBELA بسیار سرگرم کننده بود. از شخصی سازی آواتارم ، رانندگی با قایق موتوری ، مسابقه دادن غریبه ها در زمین فوتبال و قدم زدن در مکان های جدید ، اوقات خوبی را سپری می کردم. اما این محل کار من نیست ، بنابراین هنوز کمی مطمئن نبودم که افرادی که هر روز به آنجا می روند احساس می کنند.

من می توانم ببینم که واقعاً یک جلسه شرکت بزرگ در یکی از سالن های سخنرانی با امکان قرار دادن همه شرکت کنندگان در یک صندلی ، بی صدا کردن میکروفن های آنها در حین صحبت بلندگو و ایجاد احساس بیشتر ، واقعا راحت است. با هم بودن از یک کنفرانس عظیم و من واقعاً می توانم مزایای دیدار با هم را درک کنم بدون اینکه مجبور شوم خود را در نور شدید صفحه رایانه برای یک تماس ویدیویی قابل مشاهده نشان دهم.

اما من هنوز در مورد مزایای کسب و کار متعجب بودم ، بنابراین باید دقیقاً می دیدم که یک شرکت در زندگی واقعی چگونه از آن استفاده کرده است. برای همین ، من با سخنگوی eXp در بخش ارتباطات و بازاریابی شرکت به گشت و گذار در eXp World پرداختم. او به من نشان داد که چگونه نمایندگان eXp از این پلتفرم برای گرفتن پشتیبانی فنی و جلسات استفاده می کنند. ما حتی از دفاتر تگزاس به دفاتر کانادا teleport کردیم ، جایی که در نهایت من درک کاملی از اهمیت یک سیستم عامل مانند VirBELA کردم.

همانطور که در دفتر کانادا ایستاده بودیم ، با درهایی که به شعب اختصاص یافته به هر استان کانادا منتهی می شد ، زنی به نام ژولیت وارد آنجا شد. او به گرمی از راهنمای تور من استقبال کرد و آنها قبل از اینکه ژولیت از ما دعوت کند تا از درب کبک دعوت کنیم “اگر می خواهید از برخی زبان های فرانسه لذت ببرید” گفتگوی خوبی داشتند. بعد از اینکه ژولیت به دفتر کار خود رفت ، از راهنمای خود پرسیدم که آیا آنها در زندگی واقعی با هم دوست هستند یا فقط eXp World.

معلوم می شود که آنها در پردیس مجازی کاملاً تعامل داشته اند ، اما فقط یک بار شخصاً در یک رویداد ملاقات کرده اند.

راهنمای من گفت وقتی سرانجام آنها شخصاً ملاقات کردند ، این مانند دیدن یک دوست قدیمی بود.

این مقاله در اصل در شماره نوامبر / دسامبر 2020 مجله SUCCESS .

اسکات بدگود نویسنده مستقل و نویسنده درسهایی از Legends: 12 مربیان تالار مشاهیر در زمینه های رهبری ، زندگی و میراث گذاشتن است. او با همسرش سامی در دالاس ، تگزاس زندگی می کند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم