پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

در سالیان اخیر استفاده از لندینگ پیج در کمپین‌های دیجتال و معرفی محصولات مرسوم شده است. 

اما لندینگ پیج دقیقا چیست و به کاری می‌آید؟

هنگامی که محصولی یا سرویسی را برای گروهی از مخاطبان می‌خواهیم معرفی کنیم و یا کمپین دیجیتال مارکتینگ با هدف انجام عمل مورد انتظار خود اجرا می کنم بجای اینکه مخاطب را به سایت اصلی خود هدایت کنیم به صفحه‌ای مجزا هدایت می‌کنیم. تا بتوانیم در آن صفحه به‌کمک اجزای بصری و محتوایی پیام مرتبط با توحه به نوع مخاطب و هدفی که بدنبال آن هستیم ارائه بدهیم تا کاربران را به سمت انجام مورد انتظار خود هدایت کنیم.

بیایید باهم مثال واقعی رو بررسی کنیم. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک دارید و می‌خواهید برای فروش محصولات ویژه بانوان کمپین دیجیتالی اجرا کنید تا به مخاطبان مورد نظر پیشنهاد ویژه ارائه دهید و در صورت تمایل برای خبردار کردن مخاطبان از تخفیفات آینده شماره تماس یا ایمیل جمع آوری کنید. این صفحه دقیقا لندینگ پیج شماست که مخاطبان را از رسانه‌های مختلف خود به آن صفحه هدایت می‌کنید. لندینگ پیج شما در آدرس شما در صفحه دلخواست بجای اینکه کاربران را به صفحه اصلی هدایت کنید تا مخاطبان گم شوند. و هدف شما را دنبال نکنند شما آنها را به صفحه‌ای هدایت می‌کنید تا کاربران یک هدف را برای تبدیل شدن دنبال کنند.

در این مقاله قصد داریم سرویسی را به شما معرفی کنیم که با چند کلیک لندینگ پیج خود را بسازید با لندین لندینگ پیج حرفه ای بسازید و و کلیک‌های بیشتری رو به مشتری تبدیل کنید!

لندین یک سرویس ساده و حرفه‌ای برای ساخت و مدیریت لندینگ پیج شما بدون دانش فنی و هدر رفت زمان است.

شما در لندین می‌‌توانید براساس ساختار و چارچوپ‌های تعیین شده با هویت بصری و پکیج‌های تصویرسازی آماده لندینگ پیج خودتون بسازید. برای تحلیل عملکرد لندینگ پیج خود را به انواع ابزارهای آماری متصل کنید و جهت ارتباط مستقیم با مخاطبان خود افزایش نرخ تبدیل ابزارک چت آنلاین رایچت را به لندینگ پیج خود اضافه کنید. در مرحله آخر لندینگ پیج خود در آدرس دلخواه بر روی بستر زیرساخت لندین بسازید و در صورت تمایل با اسکریپت اتصال از لندینگ پیج خود در هر آدرسی که دوست دارید بارگذاری و استفاده کنید. ۷ روز بصورت رایگان از لندین استفاده کنید.

برخی از ویژگی‌های لندین از جمله:

قابلیت اتصال به دامنه

با اسکریپت اتصال لندین می‌توانید لندینگ پیج خود را به آسانی به آدرس دلخواه خود متصل کنید. کافیست اسکریپت را کپی کنید در قالب یک فایل با پسوند html در آدرس و صفحه مورد نظر خود آپلودکنید تا به سرورهای لندین متصل شود و لندینگ پیج شما بر روی آدرس دلخواه شما بارگزاری شود.

شخصی سازی در چارچوب استاندارد

با توجه به اهدافی که برای لندینگ پیج خود دارید می‌توانید با مدل‌های مختلف سکشن‌های آماده را در چارچوبی شفاف و استاندارد شخصی سازی کنید تا بتوانید یک لندینگ پیج استاندارد داشته باشید تا کاربران تعامل بیشتری با لندینگ پیج شما داشته باشند و نرخ تبدیل افزایش یابد.

مدیریت لیدهای جمع‌آوری شده

در صورتی که هدف اصلی شما در لندینگ پیج جمع آوری لید (Leads) باشد و سکشن جمع‌آوری لید را به لندینگ پیج خود اضافه کنید، می‌توانید در قسمت مدیریت لیدها، اطلاعاتی که از کاربر درخواست کرده بودید را مشاهده کنید و از آن فایل خروجی دریافت کنید.

اتصال به سایر سرویس‌ها

می‌توانید لندینگ پیج خود را به سایر سرویس‌های مکمل متصل کنید. با آمار و تحلیل های سایر سرویس ها رفتار کاربران را مانیتور کنید و یا با مشتریان خود با اتصال به سرویس چت آنلاین رایچت در ارتباط باشید. تا بتوانید در مجموع نرخ تبدیل لندینگ پیج خود را افزایش دهید. اگر در پلتفرم تبلیغاتی یکتانت قصد دارید کمپین ریتارگت برای مخاطبانی که لندینگ پیج شما را دیدند برگزار کنید به راحتی می‌توانید لندینگ پیج خود در لندین را به کمپین ریتارکت یکتانت متصل کنید.

هویت بصری آماده

در لندین متناسب با موضوع لندینگ پیج شما پکیج‌های تصویرسازی آماده و به همراه مجموعه آیکون استاندارد قرارداده شده است. تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان لندینگ پیجی با هویت بصری کاربر پسند بسازید.

میزبانی زیرساخت فنی

هر لندینگ پیج بر بستر زیرساخت لندین میزبانی می‌شود. این باعث می‌شود فشار ترافیک ورودی لندینگ پیج بر منابع زیرساختی سایت اصلی شما فشاری وارد نکند و در نتیجه عملکرد شما با مشکل مواجه نشود.

برای مخاطبان رسانه اکوموتیو یک هدیه ناقابل در نظر گرفتیم. ۵۰ هزارتومان اعتبار هدیه با کد تخفیف ecomotive

کافیه به لندین سر بزنید و یک هفته رایگان از خدمات استفاده کنید.

راستی خوشحال میشیم بهمون فیدبک بدید تا بتونیم سرویس بهتری براتون بسازیم.

 

لینک منبع  : https://ecomotive.ir/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم