پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

16 تکنیک برای تقویت محتوای خود

 

برای بسیاری از مشاوره بازاریابی محتوا مشتری ها ، فرآیند تولید محتوا می توانند سخت ترین قسمت در ابتکار عمل در زمینه بازاریابی محتوا باشند.

از زمان و منابع مورد نیاز برای ایجاد محتوا گرفته تا نگرانی از محتوا بودن حتی ایجاد هرگونه محتوا خوب ، دلهره آور و دشوار است.

اما لازم نیست.

بر اساس مشاوره کاری من در مورد استراتژی محتوا و ایجاد بزرگترین مارک های جهان ، در اینجا 16 تکنیک آزمایش شده و واقعی وجود دارد که می توانید برای بهبود کیفیت محتوای خود در کمترین زمان استفاده کنید. بیایید اکنون غواصی کنیم:

1. یک عناوین جالب توجه بنویسید

وقتی صحبت از عناوین خبری می شود ، ضرب المثل قدیمی درست است: شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد برداشت اول ندارید. مطابق با گروه نیلزن نورمن ، عناوین فقط اولین چیزی که مردم می بینند و می خوانند ، گاهی اوقات تنها چیزی است که مردم می بینند و می خوانند.

درست است. تنها یک عنوان “meh” برای خنثی کردن تمام تلاش ، تحقیق ، وقت و عشق ما در مقاله ها ، پست های وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، پادکست ها ، وبینارها و موارد دیگر لازم است.

اما قبل از اینکه تصحیح بیش از حد و به منطقه clickbait بروید (به طور جدی ، لطفاً این کار را نکنید) ، بیایید یک قدم به عقب برگردیم و انواع عناوین دیگری را که باعث می شود مردم ابتدا کلیک کنند با نیل پاتل -پیشنهاد فرمول عنوان 4Us از ملانی دانکن:

  • عناوین مفید: “مرور” نام غلطی است. در هر زمان که به صورت آنلاین جستجو می کنیم ، به طور فعال بدنبال پاسخ یا اطلاعات هستیم. استفاده از عناوین مفید برای مخاطبان شما باعث جلب توجه آنها در هنگام جستجوی اطلاعات می شود.
  • عناوین فوری: ترس از دست دادن چیزی که آنها می خواهند یا نیاز دارند دلیل قانع کننده ای برای کلیک افراد است.
  • عناوین منحصر به فرد: Sally Hogshead a > بهتر گفت: “متفاوت بهتر از بهتر است.”
  • عناوین فوق العاده خاص: این عناوین به شما می گوید که دقیقاً چه انتظاراتی دارید ، به روش های خاص خاص. اگر اغلب یک عدد عجیب و غریب دارند ، امتیازات اضافی در اختیار شما قرار می گیرد.
  •  

نحوه ایجاد عنوان درست

دانستن اینکه چه نوع عناوینی افراد را به سمت کلیک سوق می دهد ، نیمه کاره است. مورد دیگر در واقع نوشتن آن است ، به روش های درست:

  • خلاصه مطالب: از عنوان به عنوان پیش نمایش آنچه در کل محتوای آن نگهداری می شود استفاده کنید.
  • شفاف سازی کنید: وضوح را فدای بی نظیر بودن یا جلب توجه نکنید. افراد هنوز هم می خواهند بدانند که از محتوای شما قبل از اینکه وقت بگذارند ، چه چیزی می گیرند.
  • آن را مختصر نگه دارید: به موضوع برسید و این کار را سریع انجام دهید.
  • مطمئن شوید که عنوان خارج از متن کار نمی کند: As گروه نیلزن نورمن یادداشت ها ، “ما اغلب فکر می کنیم که عناوین مربوط به داستان مرتبط هستند. با این حال ، در وب ، عناوین معمولاً خارج از متن در مکان هایی مانند نتایج جستجو ، جریان های رسانه های اجتماعی ، پست های وبلاگ و خبرهای خبری ظاهر می شوند. “
  •  

در صورت تردید ، عنوان را امتحان کنید آنالیزور

اگر فقط از تاثیری که عنوان شما ممکن است داشته باشد مطمئن نیستید یا فقط می خواهید چند نشانگر در مورد چگونگی بهبود عنوان موجود خود داشته باشید ، آن را با تجزیه و تحلیل عنوان CoSchedule .

headline analyzer

تجزیه و تحلیل عنوان CoSchedule

تحلیلگر تیتر راهنمایی بسیار خوبی در مورد نحوه اصلاح و به روزرسانی سرفصل ها برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها ارائه می دهد ، از جمله:

  • افزودن موارد معمول ، غیرمعمول ، احساسی و power words: ترکیب مناسب می تواند کلیک ها را بهبود بخشد.
  • نوع عنوان: آیا احساس خیلی عمومی است؟ یا هدف مفیدتری را دنبال می کنید؟
  • احساس: آیا هدف شما یک عنوان مثبت است یا منفی؟
  • تعداد کلمات: کل 5-6 کلمه را در نظر بگیرید
  • تعداد کاراکترها: عناوین مربوط به 55 نویسه تمایل به عملکرد بهتری دارند
  • ضعف پذیری: آیا کلمات مناسب در مکان مناسب برای جلب توجه مخاطب شما هستند؟
  •  
  •  
  •  

در اینجا مثالی از عنوان از پستی که من در تحلیل عنوان نوشتم.

نکته طرفدار: عناوین ممکن است در بالای این لیست باشند ، اما بهترین آنها آخرین است از آنجا که آنها به عنوان یک خلاصه کلی برای کل قسمت مطالب عمل می کنند. متقاعد کردن و تبدیل این کار را با پادکست اجتماعی مثبت انجام می دهید. ما ابتدا ضبط می کنیم ، سپس عنوان را ارائه می دهیم ، بنابراین می توانیم آنچه را که اپیزود واقعاً مربوط است ، ثبت کنیم.

2 روی کیفیت تمرکز کنید نه مقدار

احتمالاً شنیده اید که Google محتوای تازه را دوست دارد. همچنین ممکن است شنیده باشید که Google پستهای طولانی را دوست دارد. به نظر می رسد ، گوگل (و سایر موتورهای جستجو) واقعاً واقعاً محتوای با کیفیت را دوست دارند.

به عنوان نیل پاتل توضیح می دهد ، موتورهای جستجو عاشق این هستند که محتوا دارای سه ویژگی اصلی باشد ، و هیچ یک از آنها به صراحت نمی گوید “تعداد کلمات بیش از حد”:

محتوای عمیق: عمق محتوا بسیار زیاد است. به عمق موضوع خود بپردازید و آن را کاملاً انعکاس دهید.

  • محتوای جامع: جامع بودن در یک موضوع ممکن است کلمات بیشتری از کمتر داشته باشد ، اما در واقع این است که شما چقدر خوب مقاله را پوشش می دهید موضوع.
  • محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی: نه ، ما به سال 2010 برنخواهیم گشت و محتوای خود را با کلمات کلیدی پر خواهیم کرد ، اما حداقل باید از کلمه کلیدی مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید حضور در کل مطالب شما درج شده و تکرار می شود.
  •  

 

من می دانم که برخی از متخصصان سئو وجود دارند که در اینجا اختلاف نظر دارند ، اما موضوع درمقابل کیفیت در مورد موضوعی است که من خوشحالم از آن کاوش می کنم به هر روز به خصوص از آنجا که به روزرسانی های Google طی دهه گذشته بیشتر و بیشتر به سمت طرفداری از کاربران سوق پیدا کرده اند و اکنون تجربه کاربری مستقیماً از سال جاری بر رتبه بندی Google تأثیر بگذارد .

نکته حرفه ای: ایجاد یک مقاله طولانی مدت به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. هنگامی که یکی را ایجاد کردید ، اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری خود را با اتمیزه کردن آن با 1 به حداکثر برسانید. : 8 قانون. برای هر قسمت از محتوای بزرگ ، هدف آن ایجاد حداقل هشت قطعه محتوای کوچکتر از آن است.

3. از هرم وارونه برای تحویل اطلاعات استفاده کنید

مانند آنچه که ما در 103 ایده محتوا برای افزودن به آنها صحبت کردیم تقویم تحریریه شما ، محتوای متنی عالی است ، اما وب خوانندگان در واقع نمی خوانند ؛ آنها از صفحات برای کسب اطلاعات استفاده نمی کنند.

اگرچه این ممکن است ضربه بزرگی به محتوای سازنده محتوای ما باشد ، اما ما می توانیم با کمک به آنها در ماندن و کاهش کارآمد تر با رویکرد هرم وارونه به محتوا ، آنها را به مصرف محتوای خود وادار کنیم. ایجاد.

از هرم وارونه به شدت در روابط عمومی و روزنامه نگاری استفاده می شود ، زیرا به شما کمک می کند تا ابتدا مهمترین اطلاعات ما منتقل شود:

برای اعمال هرم معکوس در هر قسمت از محتوا ، به سادگی از همان ساختار نمودار بالا پیروی کنید:

  • با اطلاعات لازم برای دانش آموزان سرب بزنید: اگر ما نیاز داشتیم یک ایده بزرگ را به مخاطبان ما ، چه خواهد بود؟ این همان چیزی است که ابتدا باید انجام شود.
  • اطلاعات پشتیبانی را در وسط اضافه کنید: بیایید فرض کنیم مخاطبان ما تا اینجا موفق شده اند. چه چیز دیگری باید بدانند؟ چه اطلاعاتی می توانیم ارائه دهیم که آنها را مجبور به ادامه خواندن کند؟
  • با اطلاعاتی خوب برای دانش آموزان پایان دهید: این نباید محتوای دور ریختنی باشد ، اما همچنین نباید اطلاعاتی باشد که مخاطبان ما باید ببینند تا از محتوای ما نیز بیشترین استفاده را ببرند.
  •  
  •  

نکته حرفه ای: پیش قدم نشوید. مخاطبان آن را نمی خواهند و نمی خواهند. در عوض ، خوانندگان را از همان جمله اول با دادن اطلاعات ارزشمند یا بینش هایی که باعث می شود آنها به محتوای ما بمانند ، قلاب کنید.

4. برای مخاطبان برتر خود بنویسید

تلاش برای جلب نظر همه با محتوای شما در نهایت باعث جذابیت هیچ کس خواهد شد. ما فقط نمی توانیم همه چیز برای همه مردم باشیم ، و همچنین نباید بخواهیم که باشیم. در عوض ، بر ایجاد محتوا برای مخاطبان برتر خود تمرکز کنید.

آیا نمی دانید مخاطبان برتر شما چه کسانی هستند؟ حتی شروع با اصول مخاطب نیز به شما کمک می کند تا محتوای شما در مسیر درست قرار گیرد.

مرحله 1: ببینید چه کسی در واقع محصول یا خدمات شما را خریداری می کند

با جستجو در بخش های مخاطب خود می توانید شروع به توسعه کنید. در مشتریان فعلی خود. اکنون چه مشتریانی دارید؟ اگر در حال فروش به مشاغل هستید ، در آن شغل بیشتر با چه کسی تعامل دارید؟

مرحله 2: بعد از شناسایی خود ، ببینید چه کسی دوست دارید به عنوان مشتری خود داشته باشید

مخاطبان از لیست مشتریان موجود شما ، به انواع مخاطبی که ممکن است از دست نرود نگاه کنید. شاید شما می خواهید از همان سازمانهایی که امروز انجام می دهید درخواست تجدید نظر کنید ، اما می خواهید در آنجا به شخص دیگری برسید. آنها را به لیست مخاطبان اضافه کنید.

مرحله 3: پنج مخاطب برتر خود را انتخاب کنید

بله ، فقط پنج نفر. ابتدا کمی شروع کنید. بعد از دیدن موفقیت در محتوا ، همیشه می توانید چیزهای بیشتری اضافه کنید.

مرحله 4: علایق آنها را کشف کنید

اطلاعات شما در مورد مخاطبان خود بسیار بیشتر از آن است که تصور کنید ، اما خودتان لازم است ترکیبی از بازخورد کیفی و داده های کمی را برای به دست آوردن کل داستان مخاطب بررسی کنید:

  • بازخورد کیفی: به دنبال بازخورد واقعی از مصاحبه های مشتری ، نظرسنجی های پایگاه داده باشید ، نقشه همدلی ، شخصیت ها ، بازخورد در شبکه های اجتماعی ، س questionsالات مربوط به خدمات مشتری و موارد دیگر.
  • داده های کمی: در اعدادی جستجو کنید که داستانی را تعریف می کنند ، مانند تجزیه و تحلیل بازدید کنندگان وب سایت ، شماره های تعامل اجتماعی ، اطلاعات دموگرافیک یا حتی تحقیقات شخص ثالث.
  •  

هرچه اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان خود داشته باشید ، محتوای شما بیشتر به آنها مرتبط می شود. و این دیوانه وار مهم است ، زیرا همانطور که جی بائر شگفت انگیز همیشه می گوید ،

“ارتباط به طرز جادویی باعث ایجاد زمان و توجه می شود.”

نکته طرفدار: شما هستید مخاطب شما نیست به یاد داشته باشید که محتوای خود را از طریق اهداف ، خواسته ها ، نیازها و س specificالات خاص آنها ارزیابی کنید ، نه فقط س yourالات خود.

5. یک پست بهتر از دیگران بنویسید

به گفته مارک تواین ، “چیزی به عنوان ایده جدید وجود ندارد. غیرممکن است ما به سادگی بسیاری از ایده های قدیمی را می گیریم و آنها را به نوعی کلیدوسکوپ ذهنی قرار می دهیم. ما به آنها نوبت می دهیم و آنها ترکیب های جدید و کنجکاوی را ایجاد می کنند. ”

انجام یک جستجوی ساده Google در هر مورد ممکن است حق او را ثابت کند. آنچه ما می گوییم احتمالاً قبلاً گفته شده است. آنچه ما در مورد آن می نویسیم به احتمال زیاد توسط یک رقیب پوشش داده شده است. اما به جای تمرکز بر این باور تواین که چیزی به عنوان ایده جدید وجود ندارد ، بیایید بر مفهوم او از “ترکیبات جدید و کنجکاو” تمرکز کنیم ، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که ما می توانیم با محتوای خود انجام دهیم.

مرحله 1: یک جستجوی سریع در موضوع خود انجام دهید

ابتدا برای آنچه می نویسید یک جستجوی ساده در Google انجام دهید. توجه کنید که چه کسی در این باره می نویسد ، چه چیزی می گوید و دیدگاه او درباره این موضوع چیست. چگونه با آنچه می خواهید در مورد آن بنویسید مقایسه می شود؟ دیدگاه شما چیست؟ چه چیزی از محتوای آنها کم است که می توانید به مطالب خود اضافه کنید؟ چگونه می توانید صدای متخصص خود را به موضوع اضافه کنید؟

همچنین می توانید با Buzzsumo جستجوی عمیق تری انجام دهید و معیارهای واقعی مربوط به برخی از موضوعات مورد نظر خود را بدست آورید: p >

Buzzsumo example

در اینجا نتایج Buzzsumo برای “بازاریابی محتوا” آورده شده است.

آنچه شما در نهایت می خواهید از آن دور شوید ، مهم نیست که چگونه موضوع تحقیق خود را انجام دهید ، یک ایده کلی در مورد منظر موضوع به نظر می رسد.

مرحله 2: محتوای حتی بهتری ایجاد کنید

هنگامی که ایده ای از منظر موضوع مطالب پیدا کردید ، ایجاد کنید با ساختن محتوای بهتر:

  • بیشتر به مخاطبان برتر مرتبط باشید: یادتان باشد که درمورد اهداف ، س questionsالات و نیازهای آنها بنویسید.
  • با جزئیات و جزئیات بیشتر: آیا می توانید موضوع را یک قدم جلوتر ببرید؟ آیا می توانید کمی بیشتر از دیگران غواصی کنید؟
  • طراحی بهتر: آیا اطلاعات بهتر با یک فیلم منتقل می شوند؟ ممکن است یک گرافیک باشد؟ یا به عنوان یک کتاب الکترونیکی قابل بارگیری بهتر است؟
  • جریان بیشتر: آیا بینش های جدید ، بهتر یا جدیدتری وجود دارد که بتوانید اضافه کنید؟
  •  
  •  
  •  

در حالی که ما نمی خواهیم کل استراتژی محتوای خود را مبتنی بر یکپارچه سازی رقابت قرار دهیم ، گاهی اوقات شما فقط باید موضوعاتی را که قبلاً پوشش داده شده اند پوشش دهید. و این بیش از مشکلی است ، به شرطی که محتوای بهتری نسبت به آنچه در آنجا وجود دارد ایجاد کنید.

نکته حرفه ای: ایجاد محتوا با سودمندی گاهی اوقات تمام چیزی است که شما برای برتری دادن به رقبا لازم دارید.

6. ایجاد ماندگاری با محتوای همیشه سبز

هر زمان که من یک حسابرسی سخت ، عمیق و دارای محتوای ریزه کاری را انجام دهم ، به دنبال ROT می گردم:

  • R – محتوای اضافی
  • O – محتوای قدیمی
  • T – مطالب پیش پا افتاده

چگونه محتوای ROT را بدست می آوریم؟ بیشتر اوقات ، ناشی از ایجاد محتوای به موقع است که آخرین روندها را پوشش می دهد یا به جدیدترین پدیده فرهنگ پاپ ارجاع می دهد. اگرچه این نوع پست ها و مطالب می توانند سرگرم کننده باشند ، اما اغلب به سرعت منسوخ می شوند.

به همین دلیل تمرکز بر تعادل به موقع محتوای با محتوای همیشه سبز بسیار مهم است. اگر به درستی انجام شود ، محتوای همیشه سبز می تواند ترافیکی پایدار ایجاد کند ، در حالی که ترافیک به موقع محتوای می تواند سریع و فوری با افت شدید پس از اعتیاد به مواد مخدر پشت سر بگذارد.

صدای جیر جیر خوب در 18 دقیقه یک پست وبلاگ همیشه سبز برای سالها طول می کشد.
– کیوان لی ، بافر

خبر خوب درباره محتوای همیشه سبز این است که برای ادامه کار نیازی به انتشار یا بازنشر مجدد آن ندارید. با تولید ترافیک. این مورد را احتمالاً امروز در سایت خود با محتوای “بیشترین بازدید” مشاهده می کنید که به طور مداوم باعث افزایش بازدید می شود ، مهم نیست که چه مقدار محتوای جدیدی منتشر می کنید.

محتوای همیشه سبز چیست؟

Studyweb.com محتوای همیشه سبز را به عنوان قطعه هایی تعریف می کند که:

  • به س questionsالات متداول که همیشه مربوط به جستجوگران است پاسخ دهید
  • حتی پس از مدتها از تاریخ انتشار آن جالب باشد
  • طی ماهها یا سالها ترافیک را بکشید li >
  • فاقد تاریخ انقضا است

چگونه می توانید محتوای همیشه سبز ایجاد کنید؟

در اینجا دو مرحله آسان برای شروع وجود دارد:

1. هدف مبتدیان

وقتی نوبت به ایجاد محتوای همیشه سبز می رسد ، با نوشتن برای مبتدیان شروع کنید. فقط مطمئن شوید که محتوای شما از مفروضات خواننده شما عاری از مفاهیم فنی و فاقد اصطلاحات فنی است. اگر واژگان خاص صنعت وجود دارد ، برای توضیح آن در مقاله خود وقت بگذارید.

2. موضوعات خود را متمرکز کنید

درک و استفاده از یک موضوع خاص برای خوانندگان آسان تر است. همچنین نوشتن یک موضوع خاص برای شما راحت تر است. به موضوعی گسترده که مورد علاقه شماست فکر کنید و آن را تا حد مشخصی محدود کنید.

نکته حرفه ای: حاکمیت محتوا را یک تلاش منظم و مداوم برای گرفتن هرگونه محتوای ROT قبل از آن کنید خارج از کنترل. به عنوان یک پاداش ، همیشه می توانید مقالات را به روز کرده و برای به روز نگه داشتن آنها دوباره منتشر کنید ، مانند C&C!

7. پیشنهادات ارتقاent محتوا

ارتقا محتوا پاداش ویژه محتوای مصرفی مخاطبان شما است. این یک کتاب الکترونیکی یا جعبه ابزار عمومی نیست که شما در هر صفحه از سایت خود ارائه می دهید. درست انجام شده است ، شما محتوای با کیفیت بالا ارائه می دهید و به طور بالقوه لیست ایمیل خود را به طور همزمان ایجاد می کنید.

برخی از نمونه های ارتقا content محتوا عبارتند از:

  • A نسخه قالب بندی شده و طراحی شده مقاله مقاله: ارائه نسخه PDF مقاله به خواننده شما اجازه می دهد تا در صورت راحتی به آن مراجعه کند.
  • چک لیست خلاصه: یک بار شما بینش و نحوه ارزیابی ارزشمندی ارائه می دهید ، مخاطبان شما می خواهند آنها را پیاده سازی کنند. لیستی از چک لیست های اصلی پست خود را ارائه دهید.
  • الگوها: صفحات دیگ بخار / صفحات گسترده ای که مخاطبان شما را در اجرای تکنیک هایی که ترسیم می کنید راهنمایی می کنند. نسخه های پیشرفته / پاداش: شما ممکن است تمام استراتژی های خود را در محتوای اولیه خود نشان ندهید. مطالب بیشتر یا پیشرفته ای را به صورت کتاب الکترونیکی ، کاغذ سفید یا الگو تهیه کنید.
  •  
  •  

چگونه می توانید برای محتوای خود ارتقا ایجاد کنید؟

محتوای خود را عملی کنید

ارائه محتوای قابل ارتقا آسان تر است هنگامی که محتوای شما قابل اجرا است.
گاهی اوقات مجبورید محتوای غیرقابل اجرا بنویسید ، مانند زمانی که روندهای صنعت را پوشش می دهید. در این حالت ، شما باید مطمئن شوید که ارتقا content محتوای شما عملی است. یک مثال راهنمای گام به گام نحوه استفاده از روند صنعت است.

ایجاد یک نسخه به نقطه از پست خود

تکنیک های قابل اجرا را گام به گام در یک سند لیست کنید.

ساخت الگویی

مقاله خلاصه شده خود را یک بار دیگر اجرا کنید. برخی از الگوهایی که می توانید ایجاد کنید را یادداشت کنید که می توانند زندگی خواننده شما را آسان کنند. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

  • الگوی تقویم محتوا ، اگر درباره استراتژی محتوا می نویسید
  • الگوی بودجه ، اگر در مورد ایجاد بودجه شخصی خود می نویسید
  • کاربرگ هایی که خواننده شما را راهنمایی می کنند li >

ارتقا content مطالب خود را طراحی کنید

با درج مطلب در زمینه ارتقا مطلب ، در حال حاضر 90٪ از رقبای خود جلوتر هستید. اگر وقت دارید ، با تلاش در طراحی ارتقا content محتوای خود ، فراتر و فراتر بروید. برخی از عناصر ساده ای که باید در طراحی چک لیست و الگوهای خود در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • نشان خود را وارد کنید
  • رنگ ها را با مارک خود سازگار کنید
  • شامل صفحه ای در مورد نحوه استفاده از الگوهای ارائه شده

برای بارگیری فراخوان برای اقدام

در آخر ، بارگیری را اضافه کنید به ارتقا content محتوای مقاله خود پیوند دهید. ابزارهای متنوعی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. در Convince & Convert ، ما جزئی از OptinMonster هستیم.

نکته حرفه ای: احساس نکنید که مجبورید به هر قسمت از مطالب به روزرسانی شده محتوا اضافه کنید. با چند پست یا قطعه ای که واقعاً می خواهید قابل مشاهده باشد شروع کنید و از آنجا بروید.

8. خوانایی را در اولویت قرار دهید

مهم نیست که چه کسی را هدف قرار داده اید ، فارغ از اینکه چه حرفه ای ، چه موضوعی داشته باشد ، محتوای شما باید قابل خواندن باشد. اما گاهی اوقات خوانایی می تواند بسیار دشوار باشد ، زیرا سطح مطالعه مخاطبان شما ممکن است به شدت متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، اگر هدف Scholastic ، و شما در حال ایجاد محتوا پیرامون نمایشگاه کتاب هستید ، ممکن است لازم باشد سطح مطالعه بسیار متفاوت مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید:

  • خوانندگان اولیه
  • نوجوان خوانان
  • والدین / سرپرستان
  • معلمان / اساتید
  • مدیریت منطقه مدرسه

مقیاس اندازه گیری محبوب برای تعیین خوانایی محتوای شما سطح نمره Flesch-Kincaid . Readable توصیه می کند که نویسندگان نمره محتوای خود را در 8 یا کمتر از آن داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که اکثر آمریکایی ها می توانند مطالب را درک کنند.

Fletch-Kincaid Grade Level

منبع: قابل خواندن

وقتی محتوای خود را درجه بندی کردیم ، چگونه می توانیم بر اساس آن مقاله خود را بهبود ببخشیم؟ یک برنامه رایگان وجود دارد که این کار را انجام داده است: Hemingwayapp . فقط محتوای نوشته شده خود را در این برنامه کپی و جایگذاری کنید ، و به شما نمره ای از میزان خوانایی محتوای شما می دهد. همچنین می توانید ببینید که چه جملاتی را باید اصلاح کنید.

Hemingway App

ببینید با استفاده از برنامه همینگوی چه جملاتی را باید اصلاح کنید

بعد از عمل به این نکات ، پیشرفت چشمگیری در نوشتن خود مشاهده خواهید کرد. برخی از نکات اضافی برای خواندن جملات شما عبارتند از:

  • جملات خود را به چیزی ساده تر و ساده تر تغییر دهید
  • در هر جمله فقط یک ایده را بیان کنید
  • کمتر استفاده کنید ویرگول و توقف کامل تر

نکته حرفه ای: نگران نباشید که محتوای کاملاً قابل اسکن و خواندن در پیش نویس اول باشد ابتدا ایده ها و مطالب خود را پایین بیاورید ، سپس برگردید و کاملاً ویرایش کنید.

9. از داده ها برای تهیه نسخه پشتیبان از مطالب خود استفاده کنید

استفاده از داده و آمار دو مزیت اساسی دارد: شما را بعنوان متخصص معرفی می کند و خوانایی محتوای شما را با استفاده از نمودارها و سایر تجسم داده ها بهبود می بخشد.

جمع آوری داده های خام توسط خود شما کار زیادی است. اگرچه ما این کار را در Convince & Convert انجام می دهیم ، اما ممکن است برای تجارت شما عملی نباشد. یک راه آسان برای دور زدن این مسئله استفاده از داده ها و یافته های قابل اعتماد جمع آوری شده توسط دیگران است ، مانند مرکز تحقیقات Pew .

اگر داده ها را آنلاین پیدا کردید ، به یاد داشته باشید که منبع را به این نمودارها اضافه کنید. این نمودارها می توانند به عنوان گرافیک برای محتوای شما استفاده شوند.

10. محتوای بصری را فراموش نکنید

علاوه بر نمودارها ، باید تصاویر را نیز اضافه کنید تا محتوای نوشته شده خود را تکمیل کنید. تصاویر به شکستن محتوا کمک می کنند ، می توانند نشانه هایی را برای خوانندگان فراهم کنند تا به یک فراخوان یا اطلاعات مهم توجه کنند و فقط کمی بیشتر از محتوای فقط متن علاقه مند می شوند.

عکس های سهام h3> ما Pexels را برای تصاویر فوق العاده با کیفیت بالا که به نظر نمی رسد تصاویر عادی سهام باشد ، می پرستیم و در دسترس بودن بهتر از بیشتر آنها برای تصاویری که تنوع و درگیری را نشان می دهند.

Pexels Stock Photo Example of Inclusion

Source: Pexels

Icons

The Noun Project is one of our go-to resources, but Keynote and PowerPoint also have improved their icon games, too.

Uberflip uses icons to help visualize the benefits of their platform

Illustrations: Drawings definitely don’t have to be cartoonish, and they can be used to prove a point or incorporated into your overall brand style.

Example of Illustration in Content Marketing from Mailchimp

Mailchimp’s illustrations can be seen across their website and marketing materials

Infographics: Data and processes can be downright beautiful when designed.

Infographic Example from HubSpot

Source: HubSpot

Animated GIFs: Make your own short video loops (like the one seen below that we helped create for University of Arizona), or use a popular meme-style GIF.

Pro tip: Graphics don’t have to be expensive, but they should always compliment your content and reflect your brand style.

11. Improve Your Grammar & Writing Style

There’s nothing like pouring our blood, sweat and tears into a piece of content, only to notice that glaring typo or awkward sentence after we publish it. Fortunately, we can all take comfort in knowing that typos happen to even the best writers and get missed by even the best editors.

All that to say, there’s absolutely nothing wrong with using a few extra tricks and tools to improve our content and double-check our grammar.

Check for grammatical errors and improvements with tools like Grammarly

You should always check for grammar errors with your own eyes first. If you’re not the best copyeditor, or you do not have the resources to hire one, you can use tools like Grammarly to help you.

Screenshot of Grammarly

Improve your writin g with Grammarly

Grammarly will highlight the issues with your content and give you a score. To improve your writing, you should make a note of the mistakes pointed out by the software. By not making the same mistake, you will increase your score over time.

Use an appropriate writing style

Grammar is not the only component to good writing. The other component is your writing style. To improve your writing style, Everybody Writes by Ann Handley is an absolute must-have on your bookshelf. Some tips of hers that we love include:

  • Avoid using “weblish” words: Avoid using terms like “don’t have the bandwidth” or “let me ping you on that.” Use normal terms such as “don’t have the time” or “I’ll get back to you.” Weblish words are words from technology that have nothing to do with people. You are writing for humans to read, not for the computer.
  • Use active voice more often: When your sentence is in the active voice, it is in the form of [noun] [verb] [noun]. When a sentence is in the passive voice, it is in the form of [noun] is being [verb] by [noun]. You can improve your writing tremendously by making your sentences active. For example: “Anna Hrach wrote an article on improving powering up content creation [active]” vs “An article on powering up content creation was written by Anna Hrach [passive].”
  • Use stronger verbs: When you are describing actions or events, use stronger verbs. Sentences come alive with stronger verbs. For example, put (weakling verb) vs etch (stronger verb), cut (weakling verb) vs slash (stronger verb).
  • Avoid nominalization of verbs: Nominalization refers to changing verbs into nouns. For example, “You have to make a decision now” (nominalizing the word “decide”) vs “You have to decide now.” Nominalization makes your sentences weaker.
  • Ditch adverbs: Adverbs are words that usually ended with -ly—words like “neatly,” “carefully,” “usually,” and “clearly.” They modify verbs, adjectives, and other adverbs. Try using the stronger verbs or adjectives next time you use adverbs. You should be able to see the differences. For example: “He closed the door firmly,” vs “He slammed the door.”

Just remember that improving your writing style is an ongoing effort. Keep Ann’s book handy whenever you write, and be patient with your writing progress.

Pro tip: When in doubt, keep your writing simple. Clear communication should always be your number one goal.

12. Offer a Solution to a Problem

The best content is going to be actionable and solves your readers’ problems and helps them take action. Make your content more actionable by following these steps:

  • Teach your readers how to do certain things. It is not enough just to share what they need to do and why. Sharing how to do certain things is what makes your content actionable.
  • Include examples from your work and research. For every step, provide examples and the results to strengthen your rationale.
  • Use visuals like screenshots and videos. Your readers learn best by seeing the steps in action. Provide screenshots and videos to guide your readers how to perform a task.
  • Provide additional resources. Most likely your content will not be able to cover everything. Provide references where your readers can go if they want to find out more.

By writing the how, you are teaching, not just informing. Sharing how to perform certain tasks can better convince your readers that you are an expert.

Pro tip: Giving valuable, sought-after information away for free is a core component of Youtility-based content.

13. Your Content Should Be Scannable

Screen fatigue is real, and it’s a real challenge when we’re trying to get our content to be consumed by the right audiences. As Christopher Penn from Trust Insights revealed in his 2021 B2B content marketing prediction for TopRank Marketing:

The top challenge? Screen fatigue. No one wants more podcasts, more videos, more livestreams, more time on their devices. Literally no one. So all the marketers who pivoted in 2020 to making podcasts, videos, livestreams, etc. are facing substantially diminished audience interest.

What do people want? Content they can consume faster…

Maybe instead of trying to get more screen time from our audiences, we can do them (and ourselves) a favor by making screen time more efficient with super-scannable content.

For the last 13 years, Nielsen Norman Group has shown through various eye tracking studies how we consume content online, and how we can structure content to meet those patterns:

  • Break content into different sections with subheads. Organize your content in a logical way, and separate it into different sections. Use a clear subhead so that the text doesn’t chunk together.
  • Break up walls of text with images, iconography or quotes, that complement text. Providing visual breakpoints is a great way to get someone to stop scrolling and pay attention, or to call out need-to-know information that might be missed in the middle of a paragraph.
  • Use bullet points, when necessary: The use of bullet points provides structure and space in content. They’re especially critical when giving a list of instructions or steps to take.
  • Use shorter paragraphs. Short paragraphs are easy to read.
  • Tighten up sentences: No run-on sentences, please.

Breaking up content and making it scannable might not be easy to do until after you’ve written your first draft. Even then, some content will end up being way more scannable than others, like a step-by-step set of instructions versus a long-form, first-person story.

Pro tip: Don’t break up content just to break up content. Look at the key ideas you’re trying to communicate and “chunk” content based on those themes or pieces.

14. Add Voice and Tone to Content

When it comes to content, we all know that words matter. But sometimes how we say the words matters even more than what we say.

According to Psychology Today, functional magnetic resonance imaging (fMRI) shows that when evaluating brands, consumers primarily use emotions (personal feelings and experiences), rather than information (brand attributes, features, and facts)?

That means that we can throw facts at our audiences all day long about why they should choose us, but they’ll respond better if there’s feeling behind those facts.

The best way to add feeling to content is to add your voice and tone or your brand voice and tone, which we define as:

  • Voice: An expression of our or our brand’s personality. This is static and never changes.
  • Tone: A variable element that changes, depending on the situation. This can be adjusted, based on need.

So, for example, I am always Anna. I have a personality that doesn’t change. But I do change my tone depending on the situation, like when I’m playing roller derby and yelling things to my teammates versus when I’m collaborating on a strategy document with a coworker.

Need an example of how other brands do this with their content? Mailchimp consistently sets the gold standard here.

Voice and Tone Example from Mailchimp

Pro tip: Document your voice and tone, so all content creators are on the same page and can consistently create content that sounds like your brand.

15. Offer Shareable Quotes

Despite our best efforts, there is a high chance that the reader might not remember everything. For every sub-topic, select one shareable quote or snippet that you want your reader to take away.

Motivate readers to share with a tool like Click to Tweet, which can add a click-to-tweet button at the end of every sub-topic to encourage your reader to tweet your content.

Step 1: Create a ClicktoTweet.com Account

Sign up for an account with Click to Tweet using your Twitter account.

Step 2: Write Your Tweet

Create a new tweet.

Step 3: Customize Your Click to Tweet Button

Click to Tweet will generate a tracking link to tweet the article based on your message. You can try adding a button or a simple call-to-action asking your reader to tweet your article.

Not every quote has to come from you. You can also use quotes from others, as long as it’s relevant.

Pro tip: Make sure your click-to-tweet selections sense out of context, so you can pique interest in those who haven’t read the article but are seeing the quote snippet on Twitter.

16. Speak Directly to Your Audience

Your content should focus on your readers, not you. Unless you are using yourself or company as an example, you should not be talking only to or about yourself.

The problem with talking about yourself is that your readers don’t care. They only care about their goals, needs and questions.

Start paying attention to your reader-focused ratio. The reader-focused ratio is the ratio of the words “You/Your” to the words “I/We” in your writing.

Example of content that does an example job of addressing the reader.

Vidyard’s blog post does a fantastic job of addressing the reader

To do this, do a search of “you,” “your,” “I,” and “we” using command/ctrl + F. Include a space before and after the word. This is to ensure parts of these words do not show up in the search. Add up your totals to find your ratio.

Pro tip: Keep a list or outline of your audiences handy when you write, and make sure you’re referencing them as you go, in order to better speak to them.

Want More Content Ideas?

Feel like you’re in a content rut and need some ideas to kickstart your creativity? Check out our post on 103 Content Ideas to Add to Your Editorial Calendar. Bonus: You can definitely power all those ideas up with everything outlined here, too.

This post was originally written by Thiam Hock in 2016, and extensively updated by Anna Hrach, Digital Strategist here at Convince & Convert, in 2021.

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم