پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

10 نمونه درخشان بازاریابی محتوا از مارک های زیبایی

ارزش صنعت زیبایی بسیار زیاد بود 532 میلیارد دلار در سال 2019 ؛ نتیجه خرده فروشی جهانی در طول دهه گذشته به طور مداوم در حال افزایش است.

اکنون بسیاری از مصرف کنندگان محصولات زیبایی را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب کشف می کنند ، بنابراین جای تعجب نیست که هر دو مارک تجاری جدید و قدیمی به منظور ایجاد تعامل ، به طور فزاینده ای برای رسانه های دیجیتال هزینه می کنند. و فروش را برانگیزد.

در اینجا تعدادی از بهترین نمونه های بازاریابی محتوا از مارک های لوازم آرایشی و زیبایی در چند وقت اخیر وجود دارد.

1 Bleach’s Hair Party

در سراسر بیماری همه گیر Covid-19 ، صنعت زیبایی روش هایی را برای خدمت به مصرف کنندگانی پیدا کرده است که نتوانسته اند کارهای عادی خود را حفظ کنند (مانند رنگ کردن مو یا مانیک کردن ناخن ها).

برند مو Bleach London یکی از نمونه های مارک تجاری است که با موفقیت راه حل مجازی خود را آغاز کرده و پلت فرم “Bleach Hair Party” را راه اندازی کرده است. “حزب مو” اساساً به عنوان یک سالن دیجیتال عمل می کند. مکالمات مستقیم با مدیر خلاق برند (و سایر سخنرانان مهمان) مصرف کنندگان را قادر می سازد رنگ مو را به درستی خریداری و استفاده کنند.

این تمرکز بر محتوای آموزنده و آموزشی بخشی از استراتژی بلیچ لندن قبل از همه گیری نیز بود ، با محتوای “چگونگی” در YouTube و همچنین راهنماهای گام به گام جامع در وب سایت خود ، مشتریان را به طور موثر درگیر می کند.

 

2. عملکرد آزمونهای شخصی سازی زیبایی

زیبایی و مراقبت از پوست در چند سال گذشته به محبوبیت بیشتری رسیده است و مارک ها را قادر می سازد محصولات و رژیم های متناسب با مصرف کنندگان را ارائه دهند. عملکرد Beauty یکی از این نمونه هاست ، مارک تجاری و مراقبت از پوست را برای مشتریها براساس مشاوره آنلاین (یا مسابقه) عمیق ایجاد می کند. گرچه این بخشی از عملکرد Beauty’s USP است ، اما در نوع خود به عنوان یک بخش هوشمندانه از بازاریابی محتوا عمل می کند و به جذب مصرف کننده – و وفاداری طولانی مدت او کمک می کند.

عملکرد Beauty همچنین محتوای آنلاین دیگری را در ارتباط با تعهد آن به سفارشی سازی ایجاد می کند ، به مشتریان در درک نحوه عملکرد محصولات و همچنین نحوه مراقبت صحیح از مو و پوست خود کمک می کند.

 

3. آرایش مجازی L’Oréal

بسیاری از مارک های زیبایی در سال 2020 ابزارهای مجازی را راه اندازی کردند ، زیرا مصرف کنندگان قادر به مراجعه به فروشگاه ها نبودند (و محصولات را شخصاً امتحان نمی کردند) ، و خط آرایش مجازی “Signature Faces” لورآل یکی از موارد زیر بود ابتکاری ترین نسخه ها.

مصرف کنندگان می توانند از بین 10 فیلتر مختلف AR در سیستم عامل های زنده ویدیویی از جمله بزرگنمایی ، Google Duo ، Snapchat و Instagram انتخاب کنند. اساساً ، به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا بدون اینکه در زندگی واقعی از آن استفاده کنند ، به صورت آنلاین آرایش کنند.

در حالی که فیلترها در سال های اخیر به ابزاری محبوب برای مارک های اجتماعی تبدیل شده اند ، L’Oréal یکی از اولین مارک هایی است که آن را به یک تجربه آنلاین خاص و منحصر به فرد تبدیل می کند. یکی که با افزایش اخیر ارتباطات دیجیتال همسو است.

4 راه اندازی دیجیتال Fenty

در چند سال گذشته هیچ علامت تجاری تاثیرات بیشتری در زیبایی نداشته است. این شرکت – متعلق به ریحانا است – در سال 2017 با 100٪ کمپین دیجیتالی راه اندازی شد ، که عمدتا به محتوای اینستاگرام و اینفلوئنسر مربوط می شود.

فنتی با مفهوم “زیبایی برای همه” ساخته شده است ، بنیان خود را در 40 سایه مختلف راه اندازی کرده و بدین ترتیب زمینه بازاریابی فراگیر ، مثبت بدن و متنوع را فراهم می کند. ترکیبی از بازبینی ها و شهادت ها برای متخصصان صنعت ، مدل ها و طرفداران هر روز – استراتژی منحصر به فرد اینستاگرام خود در مدت چهار روز 1.4 میلیون دنبال کننده داشت.

چگونه digital در حال شکل دادن به تجربیات مشتری در صنعت زیبایی است

فنتی این روش را در کانالهای دیجیتال با استفاده از آموزشهای YouTube و رویدادهای مجازی زنده (غالباً با حضور ریحانا) برای ایجاد تعامل و اعتیاد به مواد مخدره در مورد هر راه اندازی محصول جدید ادامه می دهد.

5. Glossier’s Body Heroes

Glossier در سال 2020 دوباره به مبارزات “قهرمانان بدن” خود بازگشت ، این بار با حضور تعدادی از بازیکنان WNBA (انجمن ملی بسکتبال زنان ایالات متحده) و همچنین برخی از افراد ناشناخته مردم. صحبت کردن با شرکت سریع ، معاون ارشد بازاریابی Glossier علی ویس اظهار داشت: “ما باید در این زمینه جدید (در سال 2020) در مورد آن فکر می کردیم ، و بنابراین آنچه ما انجام داده ایم ایجاد یک کمپین است که روایت های شخصی 16 ساله را برجسته می کند. قهرمانان بدن منحصر به فرد. “

گلوسیر محتوای ویدئویی را در کانال های رسانه های اجتماعی خود اجرا می کرد ، و داستان های شخصی قهرمانان بدن خود را برجسته می کرد ، و بر زندگی فردی و روال زیبایی آنها تمرکز می کرد. در کنار این ، گلوسیه برای نمایش طبیعت منحصر به فرد و متنوع زیبایی واقعی ، “پرتره های پوستی” ایجاد کرد.

هدف این کمپین ایجاد آگاهی از محصولات بدنه جدید گلوسیه و در عین حال ادامه مأموریت گسترده برند برای بر هم زدن استانداردهای زیبایی درک شده در صنعت و تمرکز بر زیبایی در زمینه معتبرتر بود. .

 

6. مسابقه “browmobile” Benefit.

با وجود اینکه ابروها فقط یک قدم در آرایش معمول است – محصولات ابرو تجارت بزرگی هستند. طبق NPD ، Benefit Cosmetics 50٪ از بازار 20 میلیون پوندی ابرو را در سال 2016 به خود اختصاص داده بود و این قبل از آن بود که این برند 13 محصول جدید مرتبط با ابرو را راه اندازی کند.

یکی از دلایل سلطه Benefit بر فضا ، فعالیت بازاریابی زیرکانه آن است که در سال 2017 شامل کمپین “Browmobile” شد. با ترکیب عناصر تجربی و بازاریابی دیجیتال ، این یک رقابت آنلاین است که به کاربران این فرصت را می دهد تا از browmobile بازدید کنند. تعداد کمی از افراد خوش شانس می توانند از یک آموزش شخصی سازی ابرو ، روش های درمانی و مانعی از موضوعات سودمند بهره مند شوند.

 

7. NYX # رخساره

NYX متعلق به L’Oreal ، طی دو سال گذشته ، تقریباً به لطف استراتژی دیجیتالی هوشمندانه ، طرفداران تقریباً فرقه ای ایجاد کرده است. علاوه بر این با تکیه بر فعالیت های تولید شده توسط کاربر ، سالانه Face Awards آن را قادر می سازد از ثروت محتوای ویدیویی مرتبط در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بهره ببرد.

Face Awards یک مسابقه آرایش آنلاین برای میکاپ آرتیست های حرفه ای و وبلاگ نویسان زیبایی است که به هر کسی که عشق به آرایش و هنر را داشته باشد توانایی نمایش مهارت های خود را دارد. این مسابقه با جایزه “هنرمند سال” به اوج خود می رسد ، در حالی که نامزدهای نهایی و برنده نهایی توسط مخاطبان تعیین می شوند.

این رقابت نه تنها باعث افزایش آگاهی عمومی در مورد مارک NYX می شود ، بلکه با درگیر کردن مخاطبان در کل چیزی را برای سرمایه گذاری واقعی در اختیار آنها قرار می دهد.

 

8. مشارکت های تأثیرگذار Huda Beauty

بازاریابی تأثیرگذار بخش بزرگی از بسیاری از استراتژیهای محتوای برند است ، اما Huda Beauty به عنوان یک نمونه برجسته برجسته است. طبق تجزیه و تحلیل Launch Metrics ، تأثیرگذاران بیشترین سهم صدا را برای Huda Beauty ، بالاتر از رسانه های متعلق به خود دارند. در ژوئن 2019 ، تأثیرگذاران 81٪ از کل ‘ رسانه ها را به خود اختصاص دادند. مقدار تأثیر “برای مارک.

خبرخوان Huda Beauty در اینستاگرام پر از نفوذگران است ، بسیاری از آنها میلیون ها دنبال کننده خود را دارند. به عنوان مثال ، یکی از بزرگترین تأثیرگذاران هدی ،sadaf_beauty ، 3.3 میلیون پیرو دارد ، در حالی که بنیانگذار برند – هدی کتان – به خودی خود به یک تأثیرگذار تبدیل شده است.

مطابق با فهرست Cosmetify 2020 ، گزارش شده است که کتان بیش از 3000 دلار برای هر ویدیو و بیش از 160،000 دلار برای هر پست حمایت مالی اینستاگرام درآمد دارد. همچنین Huda Beauty در سال 2020 به عنوان محبوب ترین مارک زیبایی در اینستاگرام معرفی شد و این برند به رکورد 48 میلیون دنبال کننده رسید.

 

9. طبقه بندی طراحی ازوپ

مارک مراقبت از پوست Aesop به ایجاد فضاهای خرده فروشی منحصر به فرد و اصلی افتخار می کند ، هر یک از آنها به عمد متفاوت طراحی شده است.

ریز ​​سایت دیجیتال Aesop ، Taxonomy of Design ، قصد دارد با بازگو کردن داستان های موجود در فروشگاه های جهانی خود ، این موضوع را منعکس کند. این مقاله اطلاعاتی راجع به فرآیندها و موادی که در هر یک از آنها وجود دارد را ارائه می دهد و شامل مصاحبه با طراحان و همکارانی است که در فروشگاه های مورد نظر کار کرده اند.

یک سایت کاملاً زیبا طراحی شده است – گم شدن مرور در سایت بسیار آسان است. با این حال ، با بازگشت کاربران به مطالب موجود در وب سایت اصلی Aesop ، این وب سایت می تواند هدف اصلی خود را برای ارتقا promoting نام تجاری اصلی ارائه دهد.

10. هدایای Colourpop

Colourpop یک مارک “سریع زیبایی” است که به دلیل محدوده قیمت مقرون به صرفه و رویکرد سرگرم کننده در بازاریابی دیجیتال ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در کنار محتوای اینفلوئنسر ، بخشهای اصلی بخش اصلی استراتژی محتوای آن است ، به ویژه در اینستاگرام و توییتر ، جایی که این برند قصد دارد یک پایگاه جوان و مشتاق را درگیر کند.

طبق Vogue Business ، Colourpop میزان زیادی از مشارکت را از طریق استراتژی بخشش خود مشاهده کرده است ، با یک پست اینستاگرامی از اکتبر 2019 با تولید 75000 نظر و بیش از 170،000 پسندیدن.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم