پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

پنج مرحله برای تولید و سرآمد بیشتر در سال 2021 و بعد از آن

Five Steps to Generating & Converting More Leads in 2021 and Beyond

بازاریاب های دیجیتال تمرکز خود را برای جذب ترافیک به یک وب سایت نشان می دهند. این همان جایی است که بودجه های بازاریابی معمولاً هزینه می شود.

با این وجود ، استفاده حداکثر از ترافیکی که به دست می آورید ، یک استراتژی بازاریابی کاملاً هوشمندانه (و موثر تر) است.

اول از همه ، به بودجه های عظیم جاری نیاز ندارد (برخلاف ترافیک ساختمانی). در بیشتر موارد ، تاکتیک های موجود در سایت یا رایگان است یا هزینه بسیار کمتری نسبت به تلاش برای کلیک های جدید از خارج دارد. دوم اینکه شما به طور قطع به زمان نیاز خواهید داشت.

ثانیا ، سرمایه گذاری در زمینه تولید و پرورش منجر به درک بهتر مخاطبان هدف و جمع آوری داده های خود می شوید که در دراز مدت به استراتژی بازاریابی شما کمک می کند. p>

در اینجا پنج روش برای تولید و پرورش سرنخ های بیشتر از ترافیک موجود وجود دارد.

1. شروع ایجاد روابط پایدار با مشتری

این اساسی ترین مرحله در اینجا است ، اما همچنین مرحله ای است که ابتدا باید از آن استفاده کنید. مگر اینکه یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کاملاً مشخص داشته باشید و بستر اتوماسیون بازاریابی ، دستیابی به هدایای جدید هیچ معنایی ندارد.

در لحظه ورود یک هدایت جدید ، تیم شما باید روابط در حال انجام با آنها را شروع کند. در غیر این صورت ، شما منجر به از دست دادن آن خواهید شد ، سخت دشوار است!

سرمایه گذاری در یک نرم افزار ایجاد ارتباط با مشتری تقریباً همیشه در اینجا ایده خوبی است. ممکن است فکر کنید که تیم فروش شما قادر خواهد بود به صورت دستی از پس این کار برآید ، اما وقتی قدرت آنها را با ابزاری محکم می دهید واقعاً تفاوت را مشاهده خواهید کرد.

ابزار ویژه : Super Office یکی از جدیدترین کشفیات من است زیرا روند کار را به خوبی سازمان یافته و سازگار می کند. برای هر لیدی که در آنجا وجود دارد ، شما دقیقاً می دانید:

  • چگونه و چه زمانی سرب به دست آمد
  • چند نقطه تماس وجود داشت (و چه زمانی)
  • کدام لمس هنوز در دسترس است (و چه موقع)
  • کدام یک از مدیران فروش با این لید در ارتباط بوده اند

علاوه بر این ، شما مشخصات مشتری مفصلی خواهید داشت (شرکتی که در آن کار می کنند ، بودجه آنها ، اطلاعات تماس با آنها و غیره).

البته راه حل های CRM بیشتر ، از جمله Freshsales و Zoho CRM ، بنابراین خودتان تحقیق کنید و یکی از مواردی را که متناسب با نیاز شما است انتخاب کنید.

2. محتوای خود را با انتظارات مشتری مطابقت دهید

ساخت سایتی که سرنخ های از قبل واجد شرایطی را به خود جلب می کند ، کلید موفقیت شما در تولید سرب است ، به ویژه هنگامی که صحبت از ترافیک جستجوی ارگانیک می شود.

شخصی را تصور کنید جستجوی چیزی که ارتباط مستقیمی با تجارت شما دارد. بیشتر اوقات ، کاملاً واضح است که چه چیزی باید پیدا کنند. و این فقط جواب واقعی نیست که آنها بدنبال آن بوده اند.

همچنین در مورد قالب و عملی که قصد دارند انجام دهند هنگام یافتن آنچه که نیاز دارند.

به عنوان مثال ، اگر آنها [بهترین نرم افزار CRM] را جستجو می کنند ، در حال جستجو برای یکی هستند. این جستجوگران بسیار به فروش نزدیک هستند. اما اگر آنها [نمونه های CRM] را جستجو می کنند ، احتمالاً در ابتدای تحقیقات خود خواهند بود. آنها به پاسخ نیاز دارند.

اکنون ، اگر یک راه حل CRM می فروشید ، هر دو گروه جستجو را می خواهید ، اما ممکن است بخواهید از فروش فعال به گروه دوم خودداری کنید. بنابراین ، در این حالت ، شما به دو نوع صفحه مقصد نیاز دارید که با هر دو جستجوگر ، انتظارات و نزدیکی آنها با فروش مطابقت داشته باشد.

این بهینه سازی قصد جستجو که ما قبلاً در مورد آن با جزئیات زیادی صحبت کردیم. گام اساسی بسیاری از مشاغل هنوز از دست رفته است.

استفاده از عقل سلیم و تلاش برای قرار دادن خود در جای جستجوگر اولین قدم مهم برای بهینه سازی هدف جستجو است. جستجوی Google یک ایده عالی دیگر است زیرا Google سرنخ های زیادی را در مورد آنچه کاربران به دنبال آن هستند ارائه می دهد.

Search Example

 

 

TextOptimizer Example

3. تجربه بازگشت کاربران را سفارشی کنید

به عنوان سئوکاران ، ما در مورد جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت های خود وسواس داریم. از بسیاری جهات ، بازدیدکنندگان برگشتی ما اغلب مورد غفلت واقع می شوند ، و این شرم آور است زیرا افرادی که ترجیح می دهند به سایت شما بازگردند معمولاً احتمال تبدیل شدن به مشتری یا مشتری را دارند.

  • آنها از قبل مارک شما را می شناسند (و احتمالاً به شما اعتماد دارند)
  • آنها از قبل می دانند که چه می خواهند

جای تعجب نیست ، بازدیدکنندگان بازگشتی از نظر تاریخی همیشه بهتر شده اند. به سال 2017 بازگردید ، Barilliance یک مطالعه تحقیقاتی منتشر کرد ادعا می کند که تبدیل شده است میزان بازگشت بازدیدکنندگان تقریباً دو برابر بیشتر از بازدیدکنندگان سایت جدید بود.

Conversion Rate Statistics

نرخ تبدیل بازدیدکنندگان برگشتی تقریباً دو برابر بیشتر از بازدیدکنندگان سایت جدید است.

آیا می دانید چگونه می توانید این تعداد را حتی بیشتر کنید؟

سعی کنید بازاریابی مجدد در سایت.

اساساً ، یک استراتژی بازاریابی مجدد (یا هدف گذاری مجدد) به معنای شخصی سازی تجربه کاربران سایت شما بر اساس تعاملات گذشته آنها با سایت است. به عنوان مثال ، اگر یک کمپین اختصاصی در فیس بوک وجود داشته باشد و یکی از منجر های شما در نتیجه آن دو بار به سایت شما آمده باشد ، به احتمال زیاد آن شخص به دلیل آنچه در ابتدا در تبلیغ دیده است برگشته است. بنابراین ، CTA های خود را متناسب با آن کمپین قدیمی خود سفارشی کنید.

این شانس شما را برای جلب توجه آنها افزایش می دهد و سرانجام آنها را وادار به تبدیل می کند.

ابزار ویژه strong >: Finteza می تواند به شما کمک کند تنظیم کمپین های بازاریابی مجدد با توجه به تعاملات گذشته آنها با سایت شما ، برای بازگشت بازدیدکنندگان تهیه می شود . اهداف خود را به سادگی تنظیم کنید (صفحات بازدید شده ، ورود به سیستم از طریق ایمیل و غیره) و سپس بنرها و CTA هایی را که می خواهید این کاربران سایت هنگام بازگشت ببینند ، تعریف کنید.

Finteza می تواند به شما در تنظیم کمپین های بازاریابی برای بازدیدکنندگان بازگشت کمک کند. بر اساس تعاملات گذشته آنها با سایت شما.

زیبایی ابزار این است که استفاده از آن بسیار آسان است ، بنابراین برای تنظیم کمپین های بازاریابی مجدد ممکن است لازم باشد در خدمات شخص ثالث سرمایه گذاری کنید. بالا.

4. ایجاد و بازاریابی ویدئوهای بیشتر

از مدت ها قبل ویدیوها تقویت کننده اصلی تبدیل شده اند و فقط در حال کارآیی بیشتری هستند:

  • استفاده از ویدئو در صفحه فرود می تواند باعث افزایش تبدیل شود 86٪

 

.

  • در یک نظرسنجی ، CharityDynamics دریافت که 60٪ از هزاره ها تماشای فیلم را به خواندن خبرنامه ترجیح می دهند. این نظرسنجی در سال 2017 انجام شده است ، بنابراین مطمئناً تعداد حتی بیشتر است. نیازی به ذکر نیست که نسل جوان ، که تقریباً به طور کامل از طریق ویدئو کار می کند. ابزار ویژه : ویرایش نیز نیازی به دردسر نیست. ابزارهایی مانند InVideo سازندگان ویدیو کامل با قیمت اشتراک پایین هستند و در این راه به شما کمک می کنند. به سادگی یک الگوی را انتخاب کنید و آن را با استفاده از ویرایشگر بصری خود اضافه کنید تا متن ، تصاویر ، عناصر تجاری و انتقال خود را اضافه کنید.

    Invideo example

    Invideo یک راه حل عالی برای ایجاد و ویرایش آسان فیلم ها است.

    میزبانی ویدیوی شما نیز رایگان است. هم Youtube و هم Vimeo میزبان ویدئو رایگان ارائه می دهند ، و من توصیه می کنم از هر دو استفاده کنید.

    5. سرانجام ، در اینجا یک تست فوق العاده ساده وجود دارد که می تواند مخاطب خود را به محتوای خود نگاه کند: آیا در عرض پنج ثانیه یا کمتر توجه شما را جلب می کند strong >؟ عنوان ها در محتوای آنلاین فوق العاده مهم هستند زیرا همه آنها هستند شما باید فوراً خوانندگان خود را قلاب کنید.

    خبرنامه های ایمیل ، پست های وبلاگ و حتی پست های رسانه های اجتماعی باید در این 5 ثانیه تأثیرگذار باشند ، در غیر این صورت فرد فقط لاغر خواهد شد. فقط به تمام مطالبی که باید انتخاب کنند ، تحریکات و حواس پرتی ها را بیان کنید. بدون یک عنوان جذاب ، شانس ندارید.

    در حالی که عناوین اصلی صفحات برجسته شما را برجسته می کنند ، اثبات اجتماعی چیزی است که بازدیدکنندگان را ترغیب به اقدام می کند. در حقیقت ، 37٪ از موفق ترین صفحات فرود a > در وب دارای توصیفات است.

    با این حال ، به یاد داشته باشید که در توصیفات مشتریان شما باید چگونگی سود مشتریان یا شرکای شما از کار با شما نشان داده شود. آنها دقیقاً چه چیزی را در مورد محصول یا خدمات شما دوست داشتند؟

    فقط از گواهی نامه هایی استفاده کنید که به اندازه کافی توصیفی باشند تا مزایای اساسی را نشان دهند. در غیر این صورت ، آنها کار نخواهند کرد. به عنوان مثال ، به صفحه اصلی این وب سایت نگاهی بیندازید که در اینجا می توانید بخش زیر را با توصیفات پیدا کنید .

    Social Proof Example

    ابزار ویژه : سعی کنید تست پنج ثانیه برای دیدن اینکه افراد بلافاصله صفحه فرود شما را با چه چیزی مرتبط می کنند. این یک روش عالی برای ایجاد بازخورد فوری کاربر است.

    5 Second Test Example

    تست پنج ثانیه را امتحان کنید تا ببینید افراد بلافاصله صفحه فرود شما را با چه چیزی مرتبط می کنند.

    نتیجه گیری

    تولید سرب به زمان و تلاش نیاز دارد. شما همیشه باید روند خود را به خوبی تنظیم کنید و تاکتیک های جدید را آزمایش کنید. امیدوارم نکات فوق ایده های جدیدی به شما ارائه دهند و به شما امکان دهند تعداد بیشتری از بازدیدهای فعلی خود را تغییر دهید.

     

     

     

     

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم