پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

5 کتاب در مورد فرآیند فروش که برای کسب موفقیت، باید بخوانید

وقتی صحبت از بهبود عملکرد فروش شما می شود، تجربه از همه چیز مفیدتر است ولی با این حال، گاهی اوقات به دست آوردن تجربه بسیار دشوار است، به خصوص اگر عضوی از یک گروه حاشیه ای باشید که در زمینه کاری خود نمایندگان فروش کافی ندارید و یا نوپا هستید. خوشبختانه، کارآفرینان و متخصصین فروش با تجربه ای وجود دارند که مشتاقانه مایل به اشتراک گذاری تجربیات خود با کسانی هستند که امیدوارند بتوانند روزی در این عرصه به موفقیت برسند. در این مطلب به معرفی کتاب هایی میپردازیم که به شما کمک می کنند درباره خودتان و چگونگی استفاده کامل از پتانسیل های فروش خود، بیشتر بیاموزید.

لیست بهترین کتاب ها در مورد فروش

لیست بهترین کتاب ها در مورد فروش
لیست بهترین کتاب ها در مورد فروش
  1. What’s in the CARDS? 5 Post-Pandemic Sales Strategies

“چِرلین کسلمن” یک متخصص روابطِ فروش با 25 سال تجربه کاری است که در این کتاب می خواهد به خوانندگان خود یاد بدهد که باید پنج استراتژی مهم را برای تقویت روابط خود با مشتریان و دستیابی به موفقیت در فروش در کار خود استفاده کنند. از آنجا که همه گیری اخیر ویروس کرونا بازار و رفتار مصرف کنندگان را تغییر داده است، کسلمن بر این تغییرات تأکید می کند و توضیح می دهد که چگونه فروشندگان می توانند از این چالش های جدید برای افزایش مقاومت، خلاقیت و انعطاف پذیری بیشتر استفاده کنند.

  1. Reach the Top 1%: A Strategic Game Plan for Warrior Women in Sales

از موفقیت ها و شکست های “بارنز” به عنوان یک مدیرعامل و متخصص فروش نخبه بیاموزید و درک کنید که چگونه زنان می توانند بر مشکلات خود در حرفه فروش فائق آیند.

  1. Create Togetherness: Transform Sales and Marketing to Exceed Modern Buyers’ Expectations and Increase Revenue

این کتاب، که توسط “جف دیویس” نوشته شده است، فروشندگان را تشویق می کند تا رابطه بین بازاریابی و فروش را به عنوان وسیله ای برای بهبود عملکرد خود درک کنند. دیویس یک راهنمای گام به گام برای ایجاد همسویی بین این دو بخش ارائه می دهد و مزایای بلند مدت حاصل از این مشارکت ها را توضیح می دهد.

  1. The Sales Enablement Playbook

این کتاب نوشته شده توسط “کوری برای” و “هیلمون سوری”، یک کتاب راهنما برای فروشندگان است که بتوانند فرهنگ فروش را در شرکت خود ایجاد کنند.

  1. Playing The Game Without a Coach: How Courage, Resilience, and Forgiveness Helped One Man Seize the American Dream

“بنیامین ریموند” در این کتاب ضمن تعریف داستان شخصی و الهام بخش خود، در این مورد می گوید که چطور عزم و اراده به او به عنوان یک فروشنده و به عنوان مالک یک تجارت پر رونق، کمک کرد. او الهام بخش همه کسانی است که امیدوارند از مشکلات حال حاضر خود فراتر رفته و به شخصی که می خواهند باشند تبدیل شوند، چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی.

منبع:

https://blog.hubspot.com/sales/sales-books-by-bipoc-authors

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم