پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

5 نکته مهم درباره 5 روش فروش متداول

انتخاب روش فروش صحیح، پایه و اساس نحوه برخورد شما و تیمتان با روند فروش را ایجاد می کند. اگر شما روی انتخاب بهترین روش فروش محصول خود تمرکز داشته باشید، مشتریان ثابت شما نیز ممکن است راه حل های جدیدی را به نمایندگان فروش شما ارائه دهند که نشان می دهد محصول شما چگونه نیازهای فردی آنها را برآورده می کند.

از آنجا که همه روشها با یکدیگر متفاوت هستند، انتخاب روشی که برای کسب و کار شما مناسب باشد ضروری است.

آمارهای مهم در متداول ترین انواع روش فروش

  1. می توانید با تمرکز بر روی ارزشی که می توانید به مشتریان بدهید، تماس های جستجو و بازاریابی خود را تا 96 درصد موفقیت آمیزتر کنید.

این روش با استفاده از رویکرد فروش مبتنی بر ارزش، به مشتری نشان می دهد که چگونه محصول یا خدماتی که ارائه می دهید می تواند برای آنها ارزشمند باشد و به مشتریان کمک می کند تا براساس مزایا تصمیم بگیرند.

  1. فروشندگانی که از فضای مجازی استفاده می کنند، نسبت به همکاران خود که از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند، 78% بیشتر فروش می کنند.

از آنجا که بیش از 3.96 میلیارد کاربر جهانی در شبکه های اجتماعی وجود دارد، نمایندگان فروش باید به استفاده از این روش توجه ویژه ای داشته باشند. این آمار بالا به ما نشان می دهد که تلاش در این عرصه، ارزش بالایی دارد.

  1. 40٪ از برترین فروشندگان، در درجه اول از یک سبک فروش چالش برانگیز استفاده می کنند.

روش فروش
روش فروش

انتخاب روش مناسب برای فروش

برخی نمایندگان فروش با استفاده از یک روش فروش چالش برانگیز، نقش مهمی در تعیین چشم اندازها از آنچه که ارائه می دهند ایفا می کنند. همانطور که از اسم این روش پیداست، مشتریان را به چالش می کشد تا به شما این امکان را بدهند که بتوانید عملیات تجاری خود را زیر نظر گرفته و پیگیری کنید که چگونه محصول یا خدمتی که می فروشید، آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

4- 88٪ از فروشندگان با یادگیری روش Sandler، گفته اند که استراتژی فروش آنها بهتر شده است.

روش فروش سندلر شامل نمایندگان فروشی می شود که به عنوان مشاور فعالیت می کنند. آنها برای اطمینان از فروش مناسب، از افرادی که واقعاً از محصول شما بهره مند می شوند و آن را تهیه کرده اند، سوالات دقیقی می پرسند.

استفاده از روش فروش سندلر روش قابل تأملی است، زیرا 88٪ از افرادی که روش سندلر را آموزش دیده اند، می گویند استراتژی فروش آنها بهتر شده است.

  1. خریداران B2B قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب فروشنده، به طور متوسط 13 قطعه محتوا را بررسی می کنند.

فروش ورودی، مشابه بازاریابی ورودی، شامل ملاقات با مشتریانی است که در حال حاضر در مسیر “سفر خریدار” قرار دارند. این روش فروش محبوبیت بیشتری دارد، زیرا مشتریان به طور فزاینده ای برای تحقیق اقدام می کنند و این موجب ملاقات با فروشندگان مختلفی از جمله شما می شود.

آمار فوق نشان می دهد که درک استراتژی های فروش از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا خریداران بیش از گذشته از کسب و کار و پیشنهادات شما آگاه هستند.

منبع: https://blog.hubspot.com/sales/sales-methodology-stats

 

ممکن است به مقاله نیز علاقه مند باشید : حجم فروش: چرا مهم است و 12 روش برای افزایش آن

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم