پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

برای یک استارتاپ اولین هدف، سرمایه گذاری در تبلیغات جهت جلب مشتری است. بازاریابی دیجیتال جدیدترین استراتژی تبلیغاتی برای ارتقای کسب و کار است. در این راستا، بازاریابی همکاری در فروش یا همان بازاریابی واسطه ای از طریق انتشار و به اشتراک گذاری اطلاعات شما توسط سایر ناشرها به تبلیغ و ترویج محصولات و خدمات شما کمک می کند.

در بازاریابی همکاری در فروش محتوای تبلیغاتی شما در وب سایت یک ناشر قرار می گیرد. بازدیدکنندگان با کلیک بر روی لینک تبلیغ به وب سایت شما وارد می شوند. این ناشر می تواند محتوا نویس و یا وب سایت کارآفرین باشد که از طریق تبلیغ محصولات شما کمیسیون دریافت می کند. با استفاده از استراتژی همکاری در فروش می توانید میزان فروش خود را به حداکثر برسانید. در اینجا چند نکته در هنگام استفاده از بازاریابی همکاری در فروش برای استارت اپ ها ارائه شده است.

روش بازاریابی همکاری در فروش

 وبلاگنویسان نقش مهمی در تاثیر گذاری بر مردم دارند

بسیاری از افراد از وبلاگ‌نویسان مورد علاقه خود الهام می‌گیرند. هنگامی که آنها در مورد محصول خاص و مزایای آن پستی منتشر می کنند به احتمال زیاد آن را خریداری می کنند؛ زیرا به او اطمینان دارند. وبلاگ نویسان حضور بسیار موثری در دنیای اینترنت دارند. بنابراین محتوای وبلاگ نویس در مورد محصولات می‌تواند به طرز چشمگیری تصمیم خرید کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

می توانید از آنها بخواهید محتوای مربوط به محصولات تان را با یک لینک وابسته و نام تجاری در معرض دید قرار دهند. در عوض، وبلاگ نویسان کمیسیون خود را دریافت می کنند.

 شبکه سازی وابسته برای استارتاپ ها عالی است

اگر در نحوه تبلیغات استارتاپ خود به وسیله بازاریابی همکاری در فروش گیج شده اید، می توانید از شبکه سازی وابسته کمک بگیرید. شبکه سازی وابسته با انجام تمام مراحل واسطه‌ بستری برای تبلیغ محصولات شما فراهم می آورد. آنها با وبلاگ نویسان در خصوص ایجاد لینک وابسته به وب سایت شما هماهنگ می شوند.

این افراد برای انجام هر اقدامی از شما هزینه دریافت می‌کنند. شبکه‌سازی وابسته یک پلتفرم عالی برای تبلیغ کسب و کار به حساب می آید. آنان به شما اعلام می دارند آیا وب سایت ناشر دارای ترافیک کافی هست یا خیر. همچنین کلمات کلیدی مهمی که به روند موتور جستجو کمک می کند را در اختیارتان قرار می دهند.

استارتاپ

استارت آپ

 برای محصولات و خدمات خود تخفیف و کوپن ارائه دهید

مردم عاشق تخفیف و کوپن هستند. این یک تاکتیک فروش عالی برای تقویت استارت آپ است. بسیاری از مصرف کنندگان قبل از انجام خرید به دنبال پیشنهادهای پرسود هستند. از اینرو، می توانید یک وبلاگ نویس معروف برای تبلیغ محصولات خود به همراه کد تخفیف استخدام کنید. شاید دیده باشید که یک وبلاگ نویس حوزه زیبایی در اینستاگرام به تبلیغ محصولات بهداشتی مراقبتی به همراه کد تخفیف می پردازد. همچنین سایت های وجود دارند که شما می توانید محتوای مربوط به تخفیفات خود را به همراه لینک آن قرار دهید.

وب سایت بیزینس خود را بهینه سازی کنید

بازاریابی همکاری در فروش استراتژی عالی برای افزایش فروش است، اما مشتریان به دنبال دلایل خرید از شما هستند. صفحه وب سایت شما باید از نظر ارائه خدمات مشتری عالی باشد و آنان را راضی نگه دارد. برای اینکار باید وب سایت خود را بهینه سازی کنید. اطمینان یابید که سرعت بارگذاری وب سایتتان عالی است و با آن مشکلی ندارید. همچنین، هنگامی که مشتری بر روی لینک های وابسته کلیک می کند باید بتوانند اطلاعات مربوط به محصولات را مشاهده کند. از تصاویر و عکس ها برای جلب توجه مشتری استفاده کنید. ترفند دیگر این است که برای ترغیب مشتریان به خرید محصول نظرات مشتریان را پست کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم