پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

محتوای و نحوه استفاده حداکثر از آن

یکی از عناصر اصلی استراتژی محتوای شما سیاست دسترسی به محتوای شما است.

آیا محتوای شما به صورت آزاد برای همه در دسترس است ، هیچ رشته ای پیوست نشده است؟ آیا کاربران برای مشاهده محتوای شما نیاز به ارائه اطلاعات شخصی دارند؟ یا آیا بابت امتیاز دسترسی به محتوای خود مستقیماً از مشتریان هزینه می گیرید؟ هر یک از رویکردهای فوق الذکر بسته به اهداف بازاریابی که دنبال می کنید می تواند قابل اجرا باشد. محتوای Gated یک سیاست دستیابی به محتوا است که نوعی مانع بین کاربران بالقوه و محتوایی را که می خواهند به آن دسترسی پیدا کنند مشخص می کند.

اغلب به عنوان استراتژی تولید سرب در بازاریابی B2B استفاده می شود. . در ازای دریافت حقوق دسترسی به محتوا ، کاربران باید اطلاعاتی در مورد خود ارائه دهند و آنها را به عنوان سرنخ های بازاریابی معرفی کنند.

محتوای دروازه دار بیش از ایجاد یک مانع بین کاربران و محتوا. هنگام تصمیم گیری در مورد قرار دادن محتوای پشت دروازه ، و همچنین اینکه “کلید” مناسب برای باز کردن قفل آن چیست ، باید مراقب باشید. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که محتوای دروازه دار برای برخی از انواع بازاریابی دیجیتال (تولید سرب) یک استراتژی مناسب است ، اما سایر موارد (سئو) نیست.

برای کمک به شما در ساختن بیشترین محتوای دروازه را به عنوان یک استراتژی بازاریابی ، راهنمای ما را در مورد موضوع در پاراگراف های زیر کشف کنید.

 

Gated vs Ungated Content

آیا شما هدف اصلی تولید سرنخ یا افزایش آگاهی از برند است؟ این سوالی است که باید از خود بپرسید تا بتوانید بین استفاده از محتوای بدون دروازه و بدون دروازه تصمیم بگیرید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید هر دو را انجام دهید ، بنابراین بهترین راه برای استفاده از آن استفاده از هر استراتژی در صورت مناسب است.

یکی از راه های رسیدگی به آن ، در نظر گرفتن مراحل مختلف است. از قیف بازاریابی شما. در هر مرحله ، شما می توانید با درجات مختلفی از اثربخشی ، از محتوای بدون دروازه و بدون درب استفاده کنید. بیایید سه مرحله اصلی ، آگاهی ، ملاحظه و تصمیم گیری را در نظر بگیریم

آگاهی

چشم اندازهای مرحله آگاهی از سفر خریدار می خواهند مشکلی خاص را حل کنند ، اما هنوز مطمئن نیستند اگر تجارت شما می تواند راه حل ارائه دهد. در این مرحله ، اکثر چشم اندازها شناخت کمی از نام تجاری شما دارند و به احتمال زیاد با اطلاعات شخصی حساس به شما اعتماد نخواهند کرد. در نتیجه ، محتوای خود را در بسته نگه دارید در این مرحله به احتمال زیاد جواب نمی دهد. برعکس ، داشتن محتوای بدون موانع در این مرحله به عنوان نشانه حسن نیت تلقی می شود و باعث اعتماد شما می شود.

 

ملاحظه

چشم اندازها در مرحله بررسی سفر خریدار قبلاً وجود داشته است چندین گزینه برای حل مشکل آنها را بررسی کرد و امیدوارم که آنها نام برند شما را در لیست گزینه های خود ذکر کرده باشند. در اینجا می توانید هر دو راه را طی کنید. در صورت ارائه ارزش خوب ، محتوای دردار می تواند کارساز باشد. unngated نیز می تواند کارساز باشد ، اما این نکته را برجسته کنید که چیزی رایگان ارائه می دهید در حالی که رقبای شما احتمالاً با همان سطح خدمات هزینه دریافت می کنند.

 

تصمیم

چشم اندازهای مرحله تصمیم گیری سفر خریدار با سنجش مزایا و معایب موجود در به طور فعال لیست خود را از راه حل های بالقوه محدود می کند تا به تصمیم نهایی برسند محتوای دردار در این مرحله حداکثر موثر است زیرا برای تکمیل خرید ، مشتری باید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد (و همچنین هزینه کند) ، بنابراین ” مالیات “مورد نیاز برای دسترسی به محتوای دروازه دار به عنوان یک مانع شناخته نمی شود.

 

به طور خلاصه ، محتوای دروازه ای و بدون دروازه جای خود را در شما دارند استراتژی محتوا ، اما تأثیر آنها براساس مرحله قیف تبدیل متفاوت است.

 

انواع محتوای بدون دروازه

در اصل ، هر نوع محتوایی را می توان در پشت دروازه قفل کرد. با این وجود ، در عمل ، چشم اندازها با توجه به نوع محتوایی که مایلند برای آن کار کنند ، انتظارات خاصی دارند. در اینجا 4 نوع وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید.

 

1. Whitepaper

Whitepaper معمولاً یک گزارش طولانی مدت درباره موضوعی است که مربوط به کاربر نهایی است. کاغذهای سفید اغلب حاوی آمار ، نظرات متخصص ، مثال ها و مشاوره عملی در مورد چگونگی مقابله با مشکل خاصی است که مشتری با آن روبرو است. کاغذهای سفید به دلیل ارزش درک شده ، محتوای عالی دربندی را ایجاد می کنند. “کلید” مورد نیاز برای دسترسی به آنها معمولاً یک آدرس ایمیل معتبر است – هزینه کمی برای پرداخت از نظر مشتری ، اما برای مارک شما بسیار ارزشمند است.

2. کتاب الکترونیکی 

کتاب الکترونیکی مشابه کاغذ سفید است ، اما ماهیت آن جامع تر و از نظر طراحی دقیق تر است. کتابهای الکترونیکی می توانند دارای محتوایی کامل به ارزش یک وب سایت باشند که باعث می شود ارزش درک شده آنها در بین مشتریان حتی بیشتر شود. یک کتاب الکترونیکی می تواند به عنوان یک معرفی عالی برای کل برند شما باشد. کتابهای الکترونیکی را می توان به چند قسمت تقسیم کرد و از طریق ایمیل به افراد احتمالی که آدرس ایمیل و نام خود را به اشتراک می گذارند تحویل داد.

3. الگو

الگو نوعی فرم تعاملی از محتوا است که فواید عملی فوری را برای کاربران فراهم می کند. الگوها نیز قابل استفاده مجدد هستند ، که ارزش آنها را بیشتر می کند. این باعث می شود الگوها در مراحل بررسی و تصمیم گیری قیف تبدیل بسیار مفید واقع شوند.

4. وبینار

وبینار یک سخنرانی یا یک سری سخنرانی ها در مورد یک موضوع است ، به طور معمول به صورت جریان ویدئو یا بارگیری فیلم. وبینارها نه تنها برای چشم اندازها ارزش قائل هستند ، بلکه برای ایجاد تعامل نیز بسیار مناسب هستند ، خصوصاً اگر تعاملی باشند. وبینارها نزدیک به محصولات کامل هستند ، که آنها را برای استفاده به عنوان محتوای دردار ایده آل می کند.

محتوای دربسته بهترین روشها

موارد بیشتری وجود دارد به محتویات دروازه دار نسبت به قفل کردن یک قطعه از محتوای موجود است. برای استفاده بیشتر از مطالب خود ، به توصیه های زیر توجه کنید.

 

1. تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید 

نکته ای که باید همیشه هنگام انتشار محتوا ، بدون دروازه یا موارد دیگر به خاطر بسپارید این است که رقبای شما نیز همین کار را انجام می دهند. این به این معنی است که محتوای دربسته شما باید از یک سطح پایه مشخص برای حفظ احتمال قفل شدن برخوردار باشد. برای اینکه بدانید رقبای شما با محتوا چه می کنند ، باید تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید . این شامل جستجوی پیشنهادات محتوای آنها ، و حتی به طور بالقوه حتی ثبت نام برای محتوای دردار آنها است. به آنچه از نظر محتوا نیز به رایگان اهدا می کنند توجه کنید. گاهی اوقات می توانید با ارائه رایگان آنچه رقبا در پشت دروازه نگه می دارند ، سود قابل توجهی کسب کنید و بالعکس.

2. ارزش فوری ارائه دهید

بیشترین انگیزه برای چشم انداز برای ثبت نام در محتوای دردار ارزش درک شده آن ، تأکید بر درک شده است. کافی نیست که محتوای خود را به سادگی در آنجا قرار دهید و امیدوارید چشم اندازها هماهنگ شوند تا بدانید ارزشمند است یا نه. شما باید آنها را از قبل متقاعد کنید که آنها معامله خوبی می کنند. این امر می تواند با ایجاد محتوای مرتبط ، کاربردی و لذت بخش از مصرف محتوای شما ، محقق شود. همیشه درمورد آنچه که محتوای دربسته شما دارد ، پیشاپیش باشید. اگر نوید یک تحقیق مبتنی بر واقعیت را درباره یک صنعت خاص می دهید ، باید قول خود را ادا کنید و فقط محتوای خود را با نظرات پر نکنید.

3. یک صفحه فرود موثر طراحی کنید

به طور معمول ، هنگامی که کاربر دکمه CTA را برای پیشنهاد محتوا فشار می دهد ، به سمت صفحه فرود سفارشی هدایت می شوند. این امر باعث می شود طراحی یک صفحه فرود موثر یکی از بهترین روش ها برای تقویت محتوای شما باشد. تهیه یک صفحه فرود متقاعد کننده به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما یک عنوان جذاب ، یک نسخه قوی و یک فرم پاسخگو تا حد زیادی کمک خواهد کرد. موثرترین صفحات فرود آن دسته از صفحات هستند که هر عنصر به طور مشترک کار می کند تا چشم انداز را پر کند تا فرم را پر کند. “>

4. سرنخ های بخش تولید شده از محتوای بدون دروازه

استفاده م ofثر از محتوای دردار فقط شامل این نیست که افراد از اطلاعات شخصی خود استفاده کنند. شما همیشه باید یک قدم جلوتر برنامه ریزی کنید و از اطلاعات بدست آمده از Lead ها برای تقسیم بندی آنها به لیست استفاده کنید. این کار ساختن کارزارهای شخصی و بازاریابی شخصی را با هدف هدایت این هدفهای خاص آسان می کند.

 

5. تبلیغ محتوای Gated

ایجاد محتوای دارای دروازه کار زیادی را می طلبد و برای توجیه هزینه ، می خواهید آن را تا حد ممکن از طریق همه کانال های موجود تبلیغ کنید. اگر منابع محدودی دارید ، ابتدا استفاده از رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. گزیده هایی از محتوای دروازه خود را منتشر کنید و CTA منتهی به یک صفحه فرود در وب سایت خود را با نسخه کامل ارائه دهید. اگر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود با اینفلوئنسرها کار می کنید ، از آنها به عنوان سخنگو استفاده کنید تا پیروان خود را در مورد پیشنهاد خود آگاه کنید.

6. عملکرد محتوا را بسنجید

هنگامی که بخشی از محتوای دروازه دار را منتشر کردید و چند مشترک به دست آوردید ، باید بر عملکرد آن نظارت داشته باشید. مهمترین نکته برای اندازه گیری ، توانایی تبدیل محتوای دردار شما است ، یعنی توانایی آن در تولید فروش. یکی دیگر از مزایای اندازه گیری عملکرد محتوا این است که بازخورد ارزنده ای برای تلاش های آینده شما برای ایجاد محتوا فراهم می کند.

محتوای دروازه دار به عنوان دروازه موفقیت محتوای بدون دروازه یکی از عناصر اساسی استراتژی موثر تولید سرب است. این به شما کمک می کند بدون نیاز به ساخت خطوط لوله پیچیده تولید سرب ، منجر به تولید با کیفیت شوید. شما می توانید از محتوای موجود خود دوباره استفاده کنید و به سادگی آن را پشت یک paywall یا یک فرم ایمیل قرار دهید و همان نتایج را از ابتدا ایجاد کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم