پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

شش بازیکن برجسته در فضای رقابتی خارج از خانه دیجیتال در این هفته از ابتکاری برای استاندارد کردن توضیحات صفحه و مکان برای موجودی آگهی خبر دادند. این هدف برای کاهش سردرگمی است ، به ویژه در فضای برنامه ای که چندین موجودی فروخته شده توسط SSP های مختلف می توانند فرصت های یکسان را به روش های مختلف توصیف کنند – به عنوان مثال “خرده فروشی” و “بازار”.

شش شرکت در حال حاضر شامل Adomni ، Broadsign ، Place Exchange ، Verizon Media ، VIOOH و Vistar Media هستند. لزلی لی از ویستار مدیا ، به نمایندگی از این گروه ، درباره نیاز به استانداردها توضیح داد.

رایگان برای همه. “این از نظر چگونگی توصیف موجودی صاحب رسانه در مورد موجودی خود کمی رایگان بود و این باعث سردرگمی طرف خریدار معادله شد. به جای توصیف آن به عنوان “یک صفحه نمایش در یک مرکز خرید” ، یک ارائه دهنده آن را “یک صفحه نمایش در یک فودکورت” می خواند ، یکی می گوید “این یک مکان خرده فروشی است” ، یک نفر می گوید “یک مرکز خرید”. همه آنها توصیف همان چیز ، اما این امر برای خریدار که آشنایی عمیقی با خارج از خانه ندارد دشوار است که درک کند چه چیزهایی در خارج از خانه وجود دارد و چه چیزی می تواند خریداری کند. “

این یک نوع فضیلت OOH است که انواع مختلفی از موجودی کالا وجود دارد: استاندارد سازی برای تبلیغات نمایشی در دستگاه های شخصی کمتر مورد توجه بوده است. لی در این باره گفت: “فقط تفاوتهای زیادی در مکان مرورگر وجود دارد که تبلیغات می تواند انجام شود” ، اما حتی در دنیای آنلاین نیز مرحله ای را طی کردند که باید اندازه واحدهای تبلیغاتی را استاندارد کنند. هنگامی که آنها این کار را کردند ، درک آن برای خریدار ساده بود. یکی از مواردی که در مورد خارج از خانه بسیار منحصر به فرد و عالی است ، وجود فضای بسیار متنوعی است. صفحه نمایش در آسانسور با صفحه ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی یا تابلوی تبلیغاتی چشمگیر بسیار متفاوت است. ”

یک ابتکار بین صنعتی؟ گرچه خط تولید شرکت های درگیر قوی است ، اما بازیگران اصلی دیگری نیز در فضای DOOH حضور دارند. آیا امیدی وجود دارد که آنها روی صفحه بیایند؟ لی گفت: “هدف این است که استاندارد در دسترس باشد و توسط بخش گسترده ای از صنعت پذیرفته شود.” “سیستم عامل های دیگری وجود دارد که در حال حاضر با این گروه کار می کنند و استانداردها را بررسی می کنند ، بنابراین به نظر می رسد که موارد دیگری نیز وجود دارد. استاندارد منتشر خواهد شد ، زیرا ما می خواهیم تصویب این سیستم را برای همه سیستم عامل ها هر چه آسان تر کنیم. “

لی این ابتکار عمل را “نسبتاً پیشرفته” توصیف می کند. یک استاندارد اولیه از قبل در دسترس عموم قرار گرفته و از آن استفاده می شود. این پروژه حدود یک سال است که در حال اجرا است و شامل مشاوره با صاحبان رسانه است. لی گفت: “ایده این است که با ظهور انواع موجودی جدید ، بررسی و به روز رسانی آن ادامه یابد.”

با ادامه نوآوری در موجودی DOOH ، با تبلیغات دیجیتال که به طور مداوم در فضاهای جدید و غیر منتظره ظاهر می شود ، احتمالاً یک سیالیت مداوم در استاندارد ضروری است. “با فناوری در حال ظهور ، تعداد صفحه نمایش و دستگاه های بیشتری وجود دارد که به اینترنت متصل می شوند. تصور می کنم حتی در سال آینده چند دسته دیگر به این موارد اضافه شود. ”

چرا ما اهمیت می دهیم. در بسیاری از زمینه های martech – از وضوح هویت گرفته تا معیارهای ویدئو – نیاز به استاندارد سازی وجود دارد که دیدن اقدامات عملی تازه کننده است. لی گفت: “از آنجا که به طور کلی خارج از خانه تا حدودی در آن کم سرمایه گذاری می شود – فرصت تجاری بیشتر از آن است که آنها از آن استفاده می کنند – کل صنعت تمایل دارد که دور هم جمع شود زیرا این گفتگوی مهم است.”

این داستان برای اولین بار در MarTech Today ظاهر شد.

 

درباره نویسنده

کیم دیویس مدیر تحریریه MarTech Today است. کیم در لندن متولد شد ، اما بیش از دو دهه اهل نیویورک بود ، ده سال پیش شروع به پوشش نرم افزارهای سازمانی کرد. تجربه وی شامل SaaS برای شرکت ، برنامه ریزی شهری مبتنی بر داده های تبلیغاتی دیجیتال و برنامه های SaaS ، فناوری دیجیتال و داده ها در فضای بازاریابی است.

وی ابتدا به عنوان سردبیر Haymarket’s The Hub ، یک وب سایت اختصاصی فناوری بازاریابی ، درمورد فناوری بازاریابی نوشت ، که متعاقباً به کانالی در مارک تجاری مستقر بازاریابی DMN تبدیل شد. کیم در سال 2016 به عنوان سردبیر ارشد به DMN پیوست و به عنوان سردبیر اجرایی و سپس مدیر مسئول منصبی که تا ژانویه 2020 بر عهده داشت ، درآمد.

قبل از کار در روزنامه نگاری فنی ، کیم در یکی از سایت های خبری فوق محلی نیویورک تایمز ، The Local: East Village ، معاون ادیتور بود و قبلاً به عنوان سردبیر یک نشریه دانشگاهی ، و به عنوان روزنامه نگار موسیقی کار می کرد. او صدها مرور درباره رستوران های نیویورک را برای یک وبلاگ شخصی نوشته است و بعضاً به عنوان مهمان در Eater همکاری داشته است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم