پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

شرکت ها باید به بررسی فرسودگی تیم رسانه های اجتماعی بپردازند

“از یک طرف ، بسیاری از تیم های اجتماعی خوشحال شده اند که سرانجام  به عنوان یک بخش حیاتی از سازمان ها دیده شوند  ، زیرا افراد بالاتر تشخیص داده اند که رسانه های اجتماعی چقدر با ارزش بوده اند تا بتوانند از طریق COVID-19 و سایر بحران های اصلی در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند. از طرف دیگر ، تیم های اجتماعی در حال سوختن هستند و باید همیشه مراقبت از مشتری اجتماعی خود را حفظ کنند (که شامل هدف قرار گرفتن بسیاری از واریورول های بی جا نیز می شود) و همچنین باید اولین کسی باشند که  علاوه بر پرداختن به تمام مشکلات شخصی ناشی از زندگی در یک بیماری همه گیر، باید با بسیاری از موقعیت های تغییر دهنده و بحران های جدی ارتباط برقرار  کنند .

فرسودگی در شبکه های اجتماعی موضوع بسیار مهمی بوده است پادکست های اجتماعی مثبت . من همچنین نگرانی مشتریان خود را در آموزش عالی شنیده ام. در واقع ، مطابق با Sprout Social ، ’88 ٪ از بازاریابان اجتماعی [در ویرایش بالاتر] می گویند همه گیری کووید19 کار آنها را بسیار دشوارتر کرده است و تقریباً نیمی از آنها پشتیبانی کافی و منابع لازم برای مدیریت سلامت روانی خود را ندارند. بررسی می کند. ”

آنا هراچ ، استراتژیست

شبکه های اجتماعی مبتنی بر هزینه رشد خواهند کرد

“بسیاری از مشاغل همچنان از عدم دسترسی  در رسانه های اجتماعی رنج می برند. همزمان ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به سمت جوامع تخصصی کوچکتر و صمیمی تر گرایش پیدا می کنند (به عنوان مثال افزایش محبوبیت گروه های فیس بوک را ببینید). به طور همزمان ، سال 2020 یک حرکت بزرگ در فضای مستقیم به سمت مصرف کننده داشت ، هم از نظر تجارت الکترونیکی (که با خرید اینستاگرام ثابت می شود) و هم از نظر محتوا (به رشد انفجاری OnlyFans و موارد مشابه نگاه کنید). در سال 2021 ، شاهد همگرایی این روندها خواهیم بود و برند ها شروع به  ورود به شبکه های اجتماعی  مبتنی بر هزینه می کنند که superfans دسترسی انحصاری به محتوا ، محصولات انحصاری و موارد دیگر. این نسخه Post-Modern از Club of Membership است و به مارک های هوشمند امکان ایجاد وکالت و تبلیغات دهان به دهان در میان مشتریان اصلی را می دهد که مایلند ماهانه هزینه کمی برای تعامل با یکدیگر و تجارت را بپردازند. ”

جی Baer ، موسس ، متقاعد کردن و تبدیل

ایجاد اعتماد به  محتوایی که توسط انسان ارائه می شود

“مطمئناً ، مدت هاست که مردم در مورد فرسایش اعتماد صحبت می کنند. اما برندها هرگز قبل از سال 2020 مجبور نبوده اند که با آن روبرو شوند. این امر به عنوان پیش فرض محتوا توسط انسان حمل می شود – چه این افراد تأثیرگذار باشند ، چه کارمندان شما ، یا سایر متخصصان موضوعی. مردم فقط نیاز به اعتماد ندارند زیرا احساس خوبی دارد. مردم باید هر اقدام و هر خرید خود را از طریق فیلتر ایمنی و تأثیر اقتصادی انجام دهند. وقت آن است که سطح مطالب را بالا ببریم – نه لزوماً از نظر ارزش تولید ، بلکه از لحاظ ارتباط انسانی. سخت تره؟ آره. آیا کار درستی است؟ بله. ”

Mary Nice

مری نیس ، استراتژیست

ظهور و تجدید حیات گروه های خصوصی و سیستم عامل ها

“با افزایش سر و صدا در شبکه های اجتماعی ، بسیاری به دنبال سفارشی کردن تجربیات خود با عضویت در گروه ها و انجمن های خصوصی بر اساس علل و علایق شخصی خود هستند. تعداد  گروه های فیس بوک  و عضویت در آنها افزایش یافته است و اینستاگرام اکنون شاهد استفاده از Threads یا اشتراک گذاری داستانها با دوستان خاص است. بسیاری از افراد همچنین برای آموزش ، سرگرمی ، شبکه و علاقه متقابل به انجمن های آنلاین خصوصی و نیمه خصوصی می روند یا به آنها بازمی گردند. ”

کریستین کاردوس ، مدیر جامعه

تأثیرگذاری شبکه های اجتماعی در B2B حیاتی می شوند

“طبق گزارش معیارها ، بودجه ها و روندهای بازاریابی محتوای B2B سالانه از  89٪ از بازاریابان B2B از رسانه های اجتماعی برای توزیع محتوا استفاده می کنند ، اما تنها 24٪ از روابط Media / Influencer استفاده می کنند .

جای تعجب نیست که در دهه گذشته ، رسانه های اجتماعی به مکانی بسیار پراکنده و پر سر و صدا تبدیل شده اند و بنابراین ، مارک های B2B و B2C وقتی با افراد دیگری همکاری کنند ، می توانند درامد بیشتری کسب کنند. مخاطبان به آنها اعتماد می کنند. اینها آیا تأثیرگذارهای کلان هستند یا تأثیرگذارهای خرد ، تولید مشترک محتوایی که از این صداهای معتبر حاصل می شود ، به مارک ها کمک می کند تا سر و صدا را از بین ببرند و مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. ”

زونتی هو ، سرپرست مشترک ، مشاوره

ارزشهای آگاهانه اجتماعی به بهبود تصویر و برداشت از تجارتها کمک می کند.

“تقریباً 80٪ مردم در سراسر جهان گفته اند که داشتن افراد با قومیت ها ، زمینه ها و ظاهر مختلف در تبلیغات کافی نیست. اما اینکه آنها انتظار دارند شرکتها در به دست آوردن سبک زندگی واقعی و فرهنگ مردم کار بهتری انجام دهند ، طبق تحقیقات جدید Getty Images . جستجوها سال به سال برای “تنوع” (133٪ افزایش) ، “فرهنگ” (115٪ افزایش) ، “افراد واقعی” (115٪ افزایش) و “شمول” (126٪ افزایش) افزایش یافته است.

فقط از ماه مه تا ژوئن ، جستجوی مشتری برای تصاویر متنوع 200٪ و جستجو برای تصاویر پیرامون وحدت و برابری 500٪ افزایش یافته است ، روندهایی که اعتقاد بر این است که به دلیل اعتراضات ضد نژادپرستی تشدید می شوند. یادداشت فرعی: مشتری ما ، AARP ، برای ایجاد تصاویر معتبرتر از افراد 50+ با گتی همکاری کرد.”

Zontee Hou

جنی مجیک ، استراتژیست بازاریابی

رسانه های اجتماعی بخشی از شغل همه است

“رسانه های اجتماعی بیش از یک دهه است که بخشی اصلی از تجارت است. روزهایی که گذشته “بازی در آن چیزهای فیس بوک” فقط در استراحت های ناهار اتفاق می افتد ، گذشته است. در عصر ویروس کرونا ، رسانه های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری برای بقای تجارت اهمیت یافته اند و موفقیت.

کارمندان شما بزرگترین دارایی های شما در شبکه های اجتماعی هستند در حقیقت ، 45٪ از مصرف کنندگان بیشتر تمایل دارند که وقتی کارمندان یک مارک تجاری در مورد آن کالا یا خدمات ارسال می کنند ، درباره یک محصول یا خدمات تحقیق کنند.

مجموعه مهارت های رسانه های اجتماعی فراتر از نقش های بازاریابی و ارتباطی است. آنها در خدمات مشتری ، منابع انسانی ، فروش و تحقیقات به دفعات کمتری مورد نیاز هستند اما به ویژه مورد نیاز هستند. حتی در نقش های بدون ارتباط مستقیم با محتوا ، پیام رسانی ، طراحی ، مجله اصلی ، فروش یا خدمات ، ما همچنان از کارمندان می خواهیم که در رسانه های اجتماعی مهارت کافی داشته باشند تا تلاش های داخلی برای دفاع از ما را تقویت کنند. برنامه های حمایت از کارمندان همچنان یک روند برتر هستند زیرا موفقیت آنها در انسانی سازی یک نام تجاری و تقویت داستان سرایی در مقیاس انکارناپذیر است. مشاغل باید دستورالعمل های سیاست رسانه های اجتماعی و منابعی برای کارمندان آنها برای تسلط بر مهارت های رسانه های اجتماعی وجود دارد ، زیرا این فناوری بیشتر از VR در دنیای تجارت امروز به ایمیل شباهت دارد. ”

Jenny Magic, Marketing Strategist

لورن تیگ ، استراتژیست

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر رشد می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر به یک تاکتیک بازاریابی در شبکه های اجتماعی قابل اعتماد تبدیل شده است. برندها ها و مصرف کنندگان این نوع مطالب را معتبرتر و قابل اعتمادتر می دانند. اکثر کاربران وقتی به تصمیم گیری در مورد خریدشان می پردازند ، به UGC اعتماد دارند و مردم می خواهند تجربیات واقعی را ببینند. امسال شاهد افزایش موج محتوای UGC از طریق سیستم عامل هایی مانند TikTok و Instagram خواهیم بود. ”

Lauren Teague

Leanna Pham ، کارآموز بازاریابی مارک

 

 

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم