پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

تجارت و مشتری شما در حال گسترش است و شما شروع به کار کرده اید برای تحقیق در مورد چگونه شما می تواند روابط مشتری شما را بهبود بخشد و فروش شما را مدیریت کند. احتمالاً متوجه شده اید که اختصاری که اغلب ذکر می شود ، CRM است. به بیان ساده ، CRM – یا مدیریت ارتباط با مشتری – به نرم افزاری اطلاق می شود که تعاملات شما را با چشم اندازهای فروش شما پیگیری می کند و مشتریان.

سیستم CRM مناسب می تواند مانند هیچ چیز دیگری تجارت شما را تقویت کند. اگر CRM به درستی اجرا شود ، داده های مشتری و چشم انداز شما را ذخیره و مدیریت می کند ، تعاملات شما را ردیابی می کند و با افزایش توانایی تیم فروش در بستن معاملات ، بهبود خدمات مشتری تیم پشتیبانی و بازاریابی خودکار ، به شما در کسب مشتری بیشتر کمک می کند.

اما آیا تجارت شما به یک مورد نیاز دارد؟ و آیا یک سیستم CRM ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

در اینجا مهمترین نشانگرهای ما برای کمک به شناسایی نیاز کسب و کار شما به سیستم CRM آورده شده است.

مدیریت سرب و جریان

مدیریت چشم اندازهای بیشتری که می توانید بخاطر بسپارید علامت اصلی نیاز شما به یک سیستم CRM ، به طوری که هیچ چشم اندازی فراموش نمی شود. وقتی سرب جدید خود را به چرخه فروش خود اضافه کنید ، شما شروع به ایجاد یک جدول زمانی از تعاملات خود با آنها می کنید ، و یک تاریخچه کامل از روابط خود ایجاد می کنید. در همان زمان ، یک سیستم CRM به شما امکان می دهد تاریخ های پیگیری را برای هر احتمالی تعیین کنید و می تواند سررسید آنها را به شما یادآوری کند.

 

 

چشم اندازهای شما دارای چندین نقطه تماس هستند

اگر مشتری های احتمالی و مشتریان شما در حال صحبت با چندین نقطه تماس در سازمان شما هستند ، به راحتی می توانید اطلاعاتی را که در طول دوره چرخه فروش اعلام شده است از دست دهید. سیستم CRM یک سابقه همه تعاملات شما با آنها ، نشان می دهد چه کسی چه زمانی گفته است.

 

تجارت B2B

همه عمده محصولات CRM با مدل داده B2B ساخته می شوند a > با مخاطبین (افراد) متعلق به Accounts (شرکتهایی که با آنها تجارت می کنید). شما می توانید از سیستم های B2B CRM مانند سیستم های واقعاً ساده ، برای B2C (تجارت به مصرف کننده) استفاده کنید اما ایده آل نیست ، و ممکن است در عوض با یک سیستم مدیریت تماس ساده بهتر باشید. اگر کسب و کار شما در یک فضای مختلط از B2B و B2C فعالیت می کند ، باز هم مصالحه ها باعث می شود که یک سیستم CRM ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

اجرای پیش بینی ها یا گزارش فروش روی داده

نمایان بودن اطلاعات به همان اندازه جمع آوری آنها مهم است. اگر می خواهید پیش بینی های فروش را اجرا کنید یا فروش خود را مرور کنید ، بازاریابی یا سایر فعالیتهای تجاری ، سپس سیستم CRM آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می دهد. به احتمال زیاد فروش نزدیک به تعداد مشتری خواهد بود که کلیک کرده اند در پیوندهای آخرین خبرنامه شما ، CRM می تواند تمام داده های شما را برای تجزیه و تحلیل آسان در یک گزارش قرار دهد.

نظارت بر فروش کارکنان

فروش ، فروش ، فروش! اگر پرسنل فروش دارید ، در این صورت می خواهید مطمئن شوید که جزئیات چشم انداز آنها تحت کنترل شماست ، بنابراین می توانید کارهای آنها را کنترل کنید و مطمئن شوید که آیا آنها سازمان شما را ترک می کنند ، خط لوله فروش با آنها کار نمی کند. نه تنها این ، یک سیستم CRM نحوه عملکرد آنها و ارزش مشتریانی را که برای تجارت شما به ارمغان می آورند نشان می دهد.

فرآیند فروش طولانی مدت

روند طولانی فروش ممکن است بیش از یک چهارم به طول انجامد. بنابراین ، به احتمال زیاد به یاد نخواهید آورد که هر یک از مشتریان در فروش خط لوله ، و آنچه در آخرین تماس رخ داده است. اگر چنین باشد ، به یک سیستم CRM نیاز است تا بتوانید به راحتی سابقه خود را با مشتری ارائه دهید و همان جا را که متوقف کرده اید ادامه دهید.

div >

کمپین های بازاریابی و اتوماسیون

اگر می خواهید کمپین های ایمیل را اجرا کنید یا به سادگی برای ارسال خبرنامه یا انجام بازاریابی تقسیم بندی پیشرفته تر ، پس شما به یک سیستم CRM برای نگهداری داده ها و به طور ایده آل برای ارسال ایمیل ها نیز نیاز دارید. . سپس وقتی به یک چشم انداز CRM نگاه می کنید می توانید ببینید که آیا آنها چگونه واکنش نشان داده اند.

 

نیازی به سیستم CRM ندارید اگر

مواردی وجود دارد که سیستم CRM متناسب با تجارت شما نیست. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

  • شما یک گروه زن و مرد هستید. در این صورت ، مجبور نیستید کارکنان فروش یا فعالیت های آنها را مدیریت کنید.
  • شما فقط تعداد کمی از بازده در هفته دریافت می کنید. با هدایت کمتر ، کمتر به خاطر می آورید!
  • چرخه فروش شما کوتاه است و هیچ تجارت تکراری ندارید. خود توضیح دهید ، اگر مشاغل مکرر دریافت نمی کنید ، نیازی به ثبت سابقه مشتری نیست.
  • شما فقط چند مشتری بزرگ دارید که می توانید به راحتی آنها را مدیریت کنید. اگر فقط چند مشتری اصلی داشته باشید ، مشابه تعداد پیگیری هایی که در هفته دریافت می کنید ، مدیریت آن بسیار ساده تر است و ممکن است نیازی به سیستم CRM نباشد.

اگر چنین هستید فروش B2C ، به ویژه از طریق یک وب سایت. بهتر است شما با یک سیستم بازاریابی B2C اختصاصی که به جای استفاده از سیستم CRM ، تاریخچه فروش را ضبط می کند ، بهتر باشید.

در نتیجه گیری

در صورت استفاده از سیستم CRM فایده ای نخواهد داشت سازمان یافته نیست برای بهره مندی از سیستم CRM ، شما و همکارانتان باید از آن استفاده کنید و آن را به روز نگه دارید ، در غیر اینصورت این سیستم دیگر استفاده نمی شود و از بین رفتن آن خودکار خواهد بود. سیستم CRM به شما کمک می کند تا منظم باشید ، اما نمی تواند خود شما را سازماندهی کند. با این حال ، اگر سیستم CRM را به درستی پیاده سازی و استفاده کنید ، می تواند به ابزاری پایدار و مقیاس پذیر برای رشد بلند مدت تجارت شما تبدیل شود.

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم