پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

۳ کلید طلایی رشد قیمت سولانا!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد پایدار و مداوم اکوسیستم، سرمایه‌گذاری‌های نهادی و بازار سالمِ معاملات مشتق، سیگنال‌های قوی هستند که نشان می‌دهد SOL همچنان یکی از مدعیان اصلی رقابت در سال 2022 خواهد بود.

درحال حاضر سولانا یکی از مدعیان اصلی در زمینه قراردادهای هوشمند است. در سال گذشته ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) این شبکه تا 66 میلیون دلار رشد داشت و در ادامه با گسترش آن در چیزی بیش از 40 اپلیکیشن غیرمتمرکز به رکورد تاریخی 11 میلیارد دلاری رسید.

با مقایسه تغییرات قیمتی 6 ماه گذشته، مشاهده می‌شود که ترا، آوالانچ و سولانا پیشرفت بیشتری به نسبت دیگر رقبای خود در زمینه قراردادهای هوشمند داشته‌اند.

 به دنیای جذاب و پرسود رمز ارزها وارد شوید.

3-reasons-sol-goes-up-in-2022

در ادامه به بررسی دلایلی می‌پردازیم که آینده سولانا را امیدوارکننده ساخته‌اند:

  1. تمایل موسسات و نهادها برای سرمایه‌گذاری در اکوسیستم سولانا

درحال حاضر مارکت کپ ارز دیجیتال سولانا دوبرابر مارکت کپ ترا و آوالانچ است. علاوه‌ بر این از فروش خصوصی توکن 314 میلیون دلاری آزمایشگاه سولانا در ماه ژوئن و جذب سرمایه 18 میلیون دلاری برای پروژه صرافی غیر متمرکز سولانا، به نام Orca گرفته تا تعداد آدرس‌های فعال اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و فروشگاه‌های NFT فعال همه و همه باعث شده است که آینده سولانا در مقایسه با دیگر رقبا بسیار امیدوارکننده و رو به رشد باشد.

  1. سومین ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات بازار آتی

Open interest، معیاری است که تعداد کل قراردادهای آتی صورت گرفته را فارغ از فعالیت‌های معاملاتی اخیر نشان می‌دهد. براین اساس علی رغم ریزش حجم معاملات فیوچرز سولانا از 1.9 میلیارد دلار به 860 میلیون دلار، همچنان سولانا سومین ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات فیوچرز است که این یک نکته بسیار مثبت برای آن به شمار می‌رود.3-reasons-sol-goes-up-in-2022

  1. افزایش حجم دارایی قفل‌شده، تعداد کاربران و بازار معاملات فیوچریز سولانا

با بررسی داده‌های آن‌چین و بازار مشتقات سولانا خواهید دید که حجم سرمایه قفل‌شده در این شبکه، طی 6 ماه گذشته 15 برابر شده است. همچنین در حال حاضر کاربران استفاده‌کننده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در این شبکه نصف شبکه اتریوم است که با مقایسه مدت زمانی که از ایجاد آنها گذشته است، قابل توجه است.3-reasons-sol-goes-up-in-2022

بنابراین به نظر می‌رسد این سه عامل و ادامه روند رو به رشد سولانا در آنها، باعث پیشی گرفتن SOL از سایر رقبای خود خواهد شد.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم