پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

کاردانو به دنبال افزایش محبوبیت خود در جهان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک برنامه احیای جنگل که توسط کاردانو (ADA) راه‌اندازی شده بود، حالا به هدف اولیه خود یعنی کاشت 1 میلیون درخت «از انواع مختلف در نواحی از کشورهای ماداگاسکار، اندونزی، نپال، کنیا، سنگال و هاییتی» رسیده است.

این خبر مهم اولین بار توسط فردریک گریگارد (Frederik Gregaard) مدیر عامل بنیاد کاردانو که سازمانی غیر انتفاعی برای نظارت بر توسعه و گسترش شبکه کاردانو است، منتشر شد. گریگارد در توییتر خود نوشت که این پروژه به طور کامل تأمین مالی شده است.

این مدیر عامل در یک رشته توییت اظهار داشت که برنامه احیای جنگل «کاملاً از فعالیت‌های توسعه اکوسیستم در شهر مومباسا، کنیا حمایت خواهد کرد.» او در ادامه افزود:

هر درختی که کاشته می‌شود در بلاکچین کاردانو ثبت می‌شود تا شفافیت برنامه بالا برود و همچنین به عنوان یک اثبات زمین برای برنامه‌های احیای جنگل عمل می‌کند.

این پروژه بخشی از همکاری بنیاد کاردانو و استارتاپ کریپتویی Veritree است که برای ثبت زنجیره تأمین کاشت درخت برای کاربرانش از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند تا درخت‌های کاشته شده کاملاً قابل شناسایی و ردیابی باشند.

لازم به ذکر است که شرکت Veritree هر زمان که یک توکن ADA با توکن TREE معامله می‌شود، یک درخت می‌کارد که توکن TREE با یک توکن غیر مثلی (NFT) در طول رویدادهایی به نام «روزهای بازخرید» قابل تعویض خواهد بود. لازم به ذکر است که میزان کمیابی NFT ها به مقدار ADA پرداخت شده برای خرید TREE بستگی دارد.

وبسایت این شرکت نشان می‌دهد که بزرگترین میزان اهدا شده به این طرح، 100,000 توکن ADA بوده که با 100,000 توکن TREE تعویض شده است. دومین کمک مالی به این طرح هم شامل 87500 واحد ADA بود.

بنابر گزارش خبرگزاری‌ها، شرکت سامسونگ هم با Veritree همراه شده تا پایان سه ماهه اول امسال، 2 میلیون درخت در ماداگاسکار بکارند. به نظر میرسد که اهداف کاردانو برای کاشت درخت، آن را به یک بلاکچین دوستدار طبیعت تبدیل کرده است.

طبق گزارش اخیر خبرگزاری CryptoGlobe، بلاکچین کاردانو به تازگی اولین اپلیکیشن اقتصاد غیر متمرکز (دیفای) خود را راه اندازی کرده است. این اپلیکیشن در واقع یک صرافی غیر متمرکز به نام MuesliSwap است که مقدار دارایی قفل شده در آن تنها در دو روز به 1 میلیون دلار رسید.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم