پیشنهاد ویژه

شیبا به اسپانیا رفت!

وبلاگ

۲۳ آذر ۱۴۰۰ 414 بازدید
پیشنهاد ویژه

شیبا به اسپانیا رفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی محبوب Bit2Me یکی از بزرگترین صرافی‌های کریپتویی اسپانیا، حالا شیبا اینو (SHIB) را نیز عرضه می‌کند. این شرکت علت لیست کردن شیبا را تقاضای بی‌شمار کاربرانش اعلام کرده است.

شیبا اینو سال گذشته مورد توجه عموم قرار گرفت؛ ولی در سال 2021 به شدت محبوب شد و اندکی بعد از دوج‌کوین که توسط ایلان ماسک معروف تبلیغ می‌شود، جهش قیمت قابل توجهی را ثبت کرد. این «قاتل DOGE» در سال جاری یکی از کوین‌های برتر بوده و با وجود کاهش قیمت اخیر آن، هنوز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

Bit2Me بزرگترین پلتفرم معاملات دارایی‌های دیجیتال کشور اسپانیا در پی تقاضای شدید کاربران خود و افزایش توجه عموم مردم این کشور به این کوین، تصمیم گرفت که شیبا اینو را به پلتفرم خود اضافه کند. این کمپانی ساعاتی پیش این خبر را در توییتر خود منتشر کرد. Bit2Me دلیل این اقدام را اینگونه توضیح داد که با اینکه هدف اولیه از خلق Shiba Inu، به زیر کشاندن سلطنت دوج‌کوین بود ولی در ماه‌های گذشته محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است.

حال که صحبت از اولین میم کوین بازار شد، لازم به ذکر است که این صرافی اسپانیایی هفت ماه پیش اجازه خرید و فروش این کوین را به کاربران خود داده است.

Bit2Me که در سال 2014 تأسیس شد، حالا به بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال اسپانیا تبدیل شده است. این صرافی به کاربران خود امکان خرید و فروش بیت کوین، اتر و بسیاری از کوین‌های دیگر را در ازای یورو می‌دهد. یکی از اولین پروژه‌های خلاقانه این صرافی، راه اندازی Bit2Me Academy بود که سالانه به بیش از 1.7 میلیون کاربر آموزش کریپتویی ارائه می‌کند.

SHIB و DOGE در Unocoin لیست شدند

صرافی بزرگ دیگری که به تازگی میم کوین‌های محبوب بازار یعنی SHIB و DOGE را لیست می‌کند، Unocoin هندی است. بر اساس این خدمات، شهروندان هندی می‌توانند با روپیه هندی دوج‌کوین بخرند. این در حالی است که در ازای خرید شیبا، کاربران باید در ابتدا تتر بخرند. تتر بزرگترین استیبل کوین دنیای کریپتو است که ارزش آن به دلار آمریکا وابسته است.

با وجود محیط کریپتویی گیج کننده هند، Unocoin تنها صرافی عرضه کننده شیبا اینو نیست. ماه گذشته، CoinDCX هم اعلام کرد که این قاتل دوج‌کوین را در اپلیکیشن خرده فروشی خود عرضه می‌کند.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم