پیشنهاد ویژه

دوج‌کوین در سراشیبی سقوط!

وبلاگ

۱۲ تیر ۱۴۰۱ 400 بازدید
پیشنهاد ویژه

دوج‌کوین در سراشیبی سقوط!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین در ماه می ۲۰۲۱، زمانی که قیمت این ارز دیجیتال به اوج تاریخی ۰٫۷۴ دلاری خود رسیده بود، در سر تیتر اخبار قرار داشت. با این حال، از آن زمان تاکنون، دوج کوین چندین سقف پایین‌تر (lower highs) را تشکیل داده و به نظر می‌رسد که دیگر بحث انحراف از محدوده مطرح نیست، بلکه این میم کوین یک روند کاملا نزولی را در پیش گرفته است.

dogecoin-free-fall
نمودار کندل یک روزه قیمت دوج کوین.

در اواخر ماه آوریل، قیمت دوج کوین از ۰٫۰۸ دلار به ۰٫۳۶ دلار افزایش یافت، اما با گذشت زمان، محدوده ۰٫۱۶ دلار (جعبه فیروزه‌ای) بارها مورد آزمایش قرار گرفت. در روزهای اخیر، قیمت این ارز دیجیتال به زیر این منطقه سقوط کرد و به نظر می‌رسد که مومنتوم نیز اکنون در کنترل خرس‌ها باشد.

تجزیه و تحلیل بازه‌های زمانی کوچک‌تر نشان می‌دهد که ۰٫۱۲۴۵ دلار، ۰٫۱۱۵ دلار و ۰٫۰۹۴۵ دلار، سطوحی هستند که دوج کوین می‌تواند جهش را تجربه کند. با این حال، در سطوح پایین‌تر از ۰٫۱۶۳ دلار، حمایت بازه‌های زمانی بالاتر فقط در ۰٫۰۸ دلار یافت می‌شود که در مقایسه با قیمت فعلی دوج کوین (۰٫۱۴۵۴ دلار) حدود ۴۴ درصد پایین‌تر است.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) دوج کوین به زیر ۴۰٫۸۹ سقوط کرده است. با در نظر گرفتن وضعیت این شاخص و همچنین، افت قیمت این میم کوین به زیر محدوده کلیدی ۰٫۱۶ دلار، به نظر می‌رسد که روند نزولی دوج کوین دوباره تقویت شده است.

dogecoin-free-fall

علاوه بر این، شاخص مکدی (MACD) نیز یک تقاطع نزولی در زیر خط صفر نیز تشکیل داده که حرکت رو به پایین این ارز دیجیتال را تأیید می‌کند. همچنین، اندیکاتور آرون (Aroon) نیز نشان می‌دهد که روند نزولی دوج کوین در حال پیشرفت است و گاوها در دو ماه گذشته، تأثیر قابل‌توجهی بر بازار این ارز دیجیتال نداشته‌اند.

همه این اندیکاتورها و ساختار نزولی بازار نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین ممکن است به زیر ۰٫۱ دلار سقوط کند. در واقع، به نظر می‌رسد که سایر میم کوین‌ها جای دوج کوین را در بازار اشغال کرده‌اند. به همین دلیل، انتظار می‌رود که دوج کوین در ماه‌های آینده همچنان به کاهش قدرت خود ادامه دهد.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم